דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביואורגונומי- אבחון וטיפול בטכניקת העפעוף 

מאת    [ 19/11/2007 ]

מילים במאמר: 547   [ נצפה 7045 פעמים ]

ביו-אנרגיה שימושית (ידועה גם בשמות ביורגונומי או ביואורגונומי) היא שיטת אבחון וריפוי חדשנית שנתגלתה ופותחה על ידי רפי רוזן וממשיכי דרכו, בהסתמך על כתביו של ד"ר וילהלם רייך.

ד"ר רייך, מדען ורופא, חקר את האנרגיה הפועלת בתוך הגוף ומחוצה לו וגילה כי אנרגיה זו, הנמצאת בכל אורגניזם חי ובכל עצם דומם, היא מחוללת חיים. הוא קרא לה "אורגון" ולמדע החוקר אותה- "אורגונומי", מכאן מקור השם "ביואורגונומי". כאמור, הידע הביורגונומי מבוסס על טכניקה של חישת אנרגיה. זהו כושר טכני שישנו בפוטנציה לכל אדם .

האבחון בשיטה ייחודית זו נעשה ע"י טכניקת עפעוף לחישת אנרגיה זו. בעזרת העפעוף ניתן לאבחן בקלות וביעילות את מקורות הבעיות הפיזיות והרגשיות מהן סובל האדם ולטפל בהן במקום בו נוצרו - בין אם בשל פחדים או טראומות מהן סובל האדם, בגלגול זה ובגלגוליו הקודמים' ובין אם מקור בעיותיו באנשים הקרובים אליו אשר משפיעים על התנהגותו ומערכת אמונותיו.



הבסיס לטיפול בשיטת הביואורגונומי הוא ההבנה כי רוב הבעיות שאנו חווים (בין אם פיזיות ובין אם נפשיות), נוצרות בגופים האנרגטיים המקיפים אותנו, ומשם מחלחלות אל הגוף הפיזי ומתבטאות כמחלות פיזיות או כבעיות רגשיות/נפשיות.



השיטה יעילה בטיפול בבעיות אנרגטיות, שמקורן בגלגול חיים זה ובגלגולים קודמים, כמו: חוסר שדות אנרגיה מסיבות שונות, הפרעות אנרגטיות, טפילים אנרגטיים, תלות אנרגטית, מצבי סימביוזה, אנרגיות שהועברו אלינו מדורות קודמים.



הטיפול הביורגונומי מטפל הן באדם כמכלול והן באיברים ספציפיים וכולל טיפול בכל יצירה אנרגטית שהיא .

יעיל לטיפול ב:

טראומות, פוביות ופחדים

מחלות פיזיות ונפשיות

כאבים

התמכרויות

קשיי למידה

הפרעות קשב וריכוז

ניקוי וטיהור המרחב האנרגטי של העסק או בית המגורים

טכניקות מופלאות לשיפור מערכות יחסים בין אנשים וכן, טיפול בכל יצירה אנרגטית, כמו למשל מערכת היחסים שלנו עם כסף, זוגיות, קריירה.


כמו כן הביורגונומי הוא כלי לקבלת תשובות של כן ולא, ובדיקת אחוזי התאמה של בחירות ואופציות לפעולה בחיינו.

הוא בעצם יכול להביא לשיפור ופתרון כמעט בכל תחום. תוצאות הטיפול הביורגונומי מדהימות בעוצמתן והשינוי הוא מיידי. השיטה טובה גם למטפלים ככלי נוסף לעבודתם, מעשיר את יכולתם, ונותן להם כלים ייחודים להתמודד עם בעיות שאין להן פתרון בשיטות אחרות . הביורגונומי יעיל גם ככלי להעצמה אישית הנותן לכל אדם אפשרות לשנות את המציאות שלו (ושל סובביו) באופן מיידי בכל רגע נתון תוך טיפול עצמי שאורך דקות.

טכניקת העפעוף הפכה עם השנים לכלי אבחוני, שנותן תשובות כמעט לכל שאלה עניינית שעולה על דעתנו, ומאפשרת אבחון ללא פלישה חודרנית לגוף והמאפשרת את ריפוי הגוף האנרגטי ובעקבותיו ריפוי הגוף הפיזי.

הייחוד של הביורגונומי ואחד היתרונות המרכזיים שלו הוא שהאבחון והריפוי אינם מצריכים את נוכחות המטופל ליד המטפל. כלומר, הטיפול יכול להיעשות מרחוק. למעשה המטפל מזמן את הגוף האנרגטי של המטופל, מאבחן את הבעיות ומטפל בהן. הטיפול יכול להיעשות גם ע"י פניה טלפונית.


כעת כשהבנו כיצד מתבצע האבחון, אסביר כיצד מתבצע הטיפול והריפוי. הטיפול והריפוי בשיטת הביורגונומי נעשה באמצעות "המשלים האנרגטי". לכל אורגניזם חי, יש בן או בת זוג אנרגטיים הנקרא/ת "משלים/ה אנרגטי/ת". הטיפול נעשה על ידי הצמדת המערכות האנרגטיות של המשלימים אלו לאלו בטכניקת "ערבול המשלימים האנרגטיים". ההצמדה של המערכות האנרגטיות של המשלימים האנרגטיים, גורמת להגברה מיידית של השדות האנרגטיים של שני בני הזוג. במצב זה, מהווים השדות האנרגטיים של האורגניזם כוח חיסוני וכוח ריפוי חזקים ביותר. אפשר לזמן ולאבחן את המשלימים האנרגטיים מכל זמן בעבר ולאתר טראומות שסגרו את השדות האנרגטיים של המערכת האנרגטית והחלישו אותם. לאחר מכן, אפשר לטפל בעזרת ערבול המשלימים האנרגטיים מכל זמן בעבר.המערכת האנרגטית מרפאה עצמה ואת הגוף שהיא קשורה אליו, ביעילות מפתיעה כאשר השדות האנרגטיים שלה מתחזקים באמצעות ערבול המשלימים האנרגטיים.
יעל ישראלוב.
מדריכה ומורה מוסמכת בשיטת מוח אחד. מורה לביואורגונומי, קינסיולוגיה, ו - EFT
מטפלת בשילוב של מגוון שיטות נוספות לרבות רייקי, הילינג, קינסיולוגיה חינוכית, תרגילי מוח, דימיון מודרך, פרחי באך, ארומתרפיה, מודעות, תזונה וצמחי מרפא.
בוגרת כלכלה אוניברסיטת ת"א. בסיום לימודיי יזמתי וניהלתי עסקים עבור עצמי ואחרים. ב 15 השנים האחרונות הגעתי לייעודי האמיתי, טיפול ברפואה הוליסטית. בשנים האחרונות הצבתי לי מטרה, לתת בידי אנשים כלים על מנת להעצים את כישוריהם לעזור לעצמם. מתוך אמונה אמיתית בשיטות הריפוי הללו, ומתוך רצון להפיץ אותן ולחלוק את הידע התחלתי ללמד את השיטות האלה, כאשר אני מתמקדת במוח אחד וביורגונומי. לשתי שיטות אלה ארגז כלים מפואר לעזרה עצמית, ודרך מדויקת מאד לאבחון ולריפוי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב