דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אופטימיזציה למנועי חיפוש 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 227   [ נצפה 2236 פעמים ]

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) הוא תהליך של שיפור הנראות של אתר אינטרנט או דף אינטרנט במנועי חיפוש באמצעים טבעיים ללא תשלום בדרך כלל. זהו תהליך בשלבי קידום אתרים התהליך נחשב אורגני ובאמצעים כגון אלגוריתמים מותאמים לתוצאות החיפוש ככל שהם בדירוג גבוה יותר בדף תוצאות החיפוש. 

המשמעות הינה שהאתר מופיע בתדירות גבוהה יותר ברשימת תוצאות החיפוש. זה קידום אתרים. רצוי מאוד לתת על נושא זה דגש רחב יותר בעת פיתוח אתר האינטרנט.

מנוע החיפוש מתייחס לSEO גם כדי לכוון סוגים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי, חיפוש וידאו,חיפוש אקדמיים וחיפוש חדשות ספציפיים לתעשייה.
כמו אסטרטגיית שיווק באינטרנט, SEO  רואה איך מנועי החיפוש עובדים ומה שאנשים מחפשים, בנוסף, את מונחי החיפוש בפועל המוקלדים לתוך מנועי החיפוש. מנועי החיפוש המועדפים על ידי קהל היעד שלהם, ושם תיבנה התחרות האמיתית לכל ביטוי חיפוש בעת ביצוע קידום אתרים. 

אופטימיזציה של אתר אינטרנט עשויה להיות כרוכה בעריכת התוכן של האתר כבר בעת תהליך פיתוח אתר האינטרנט ו-HTML  הקשורים לקידוד האתר. הדבר הנוסף, להגדיל את הרלוונטיות של האתר במילות מפתח ספציפיות וכדי להסיר חסמים לפעילות האינדקס של מנוע החיפוש המיועד. קידום אתרים יבוצע בעיקר ובפשטות ע"י הגדלת מספר הקישורים הנכנסים, או קישורים יוצאים מה שמעיד על פופולריות האתר בעיני מנוע החיפוש ועל איכות הקישורים כ"המלצות" על האתר.
ראשי תיבות של "SEO" הם אופטימיזציה במנועי חיפוש, מונח שאומץ על ידי תעשייה של יועצים אשר כיוונו לבצע אופטימיזציה של פרויקטים מטעם הלקוחות, ועל ידי עובדים לבצע שירותי קידום אתרים in-house למנועי חיפוש ספציפיים מהמובילים כגון גוגל, יאהו ובינג. SEO ניתן להשמה כבר בעת פיתוח אתר האינטרנט ושימת דגשים נכונים בעת כתיבת הקוד לאתר.

רבים ממקדמי האתרים היום הינם פרילנסרים ועשויים להציע שירותי קידום וSEO כשירות עצמאי או כחלק ממסע שיווק רחב יותר. בגלל ש SEO אפקטיבי עשוי לדרוש שינויים בקוד מקור, כחלק מהאופטימיזציה של האתר, שלעיתים תכופות נדרש עדכון על מנת להתאים את נקודת ההתחלה של האתר לקראת תהליך הקידום למצב אופטימלי, ה-HTML של האתר ותוכן האתר יהוו חלק מטקטיקותSEO  שיוכנסו לתכני האתר.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב