דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מה אופנתי לי? 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 348   [ נצפה 1793 פעמים ]

האם זה אפשרי ללמוד מה אופנתי ומה לא? זה לא איזה חוש שנולדים איתו? תמיד שאלתי את עצמי מאיפה צצו המגמות האחרונות באופנה, מי המציא אותן, ומי החליט שהבגדים הספציפיים הללו הם היפים ביותר לנשות ישראל?

היו מיקרים בהם ראיתי פתאום את הבנות שנחשבו ככאלו ש"מבינות" לובשות כולן את אותם מכנסיים או את אותה תלבושת (גם אם התלבושת כללה טרנינג וגופיית סבא לבנה) ופתאום התלבושת הזו הייתה יותר ממכנסיים וגופייה.. כאילו היא הפכה לסמל סטאטוס, אלו שלובשות גופיה לבנה ואלו שלא. והבנות שלא היו עם גופייה לבנה, גם אם אתמול נחשבו ליפות ביותר באותו היום היה בהן כאילו משהו שקצת פחות.

אני מודה שזה קצת עצבן אותי ולרוב לא הייתי מאותן בנות ש"מבינות". לא לבשתי כמוהן, אלא המשכתי ללבוש את מה שהיה לי בארון ואהבתי, ואת מה שיכלתי להרשות לעצמי לקנות (מה שכמובן לא כלל מותגים). בסיום יב' כשכתבו עלי בספר המחזור הסתבר לי שכולם שמו לב מה לבשתי ונחשבתי לבעלת הופעה ייחודית שלא פגעה כהוא זה בחיבה שרחשו לי. זה הפתיע אותי ונתן לי מעיין אישור פנימי שאין לי שום צורך להעתיק את הלבוש של החברה הסובבת אותי.

היום, אחרי עשר שנים כמעט פעם בחודש אני מקבלת מבט על פריט "מוזר" או ייחודי שמשתרבב לו להופעה הכוללת שלי, כשאחותי הקטנה היא היחידה שאינה מסתפקת רק במבט אלא אומרת לי כשאנו יוצאות לקניות - "את מוזרה". ויחד עם זאת, ההופעה שלי מכובדת (שכן אני עוסקת במקצוע בו עלי להציג חזות מקצועית) ובפעם השנייה שנתקלים בי כבר מחפשים את הפריט שיעלה את החיוך.

אל תבינו לא נכון, יש לי בארון לא מעט פריטים שיכולים להיחשב "אופנתיים" וחלק מהזרם הכללי ששוטף את העונה, אבל ההבדל ביני לבין אחרים הוא שאני לא מוציאה עליהם הרבה כסף ושאני בכל זאת מוצאת את הדרך לשלב אותם עם פרטים פחות נצפים.

ואם נחזור להתחלה, גם היום אני עדיין תוהה מי מחליט עבורי על המגמה ששוטפת את העונה. מי המעצב או הדוגמנית או הסטייליסט שהחליט שאחרי לימודי תואר ראשון בעיצוב אופנה הוא בעל הסמכות לזהות טרנדים ולקבוע האם סקיני ג'ינס יפים לבנות ישראל (הידועות באגן שלהן)? ואולי כולם צריכים וצריכות לתהות על זה, ובסוף, להסתכל במראה לפשוט להחליט לבד מה הם קונים ולובשים.

תואר ראשון - אתר לימודים מקיף ומפורט המקנה מידע על מסלולי תואר ראשון במוסדות המובילים בארץ. האתר מאפשר ייעוץ לימודי ברמה גבוהה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב