דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לימודי תטא הילינג לריפוי עצמי 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 4110 פעמים ]

באמצע שנות התשעים של המאה העשרים ויאנה סטייבל אובחנה כחולת סרטן ממאיר ברגל. אמרו לה שהיא תיאלץ לבצע כריתת רגל וטיפולי כימותרפיה אם היא רוצה סיכוי כלשהו להחלים. בגלל שמשאביה היו דלים ולא יכלה לשלם על הטיפול הרפואי, סטייבל החלה לרפא את עצמה בדרכים אלטרנטיביות וככל שהזמן עבר היא הבחינה בשינוי- הגידול קטן עוד ועוד. סטייבל החליטה לקרוא לשיטת הטיפול תטא הילינג והצליחה לסחוף אחריה מאמינים רבים.

סטייבל בחרה דווקא את השם תטא הילינג כיוון שבמהלך הטיפול נמצא על ידי בדיקת גלי מוח שהמטופל והמטפל כאחד נמצאים בחלקים מסוימים מהטיפול בתדר תטא. כשאדם נמצא בתדר בה  תת המודע שלו נגיש יותר והאיטואיציה חזקה וכך הריפוי הוא עוצמתי יותר.

20 אחוז מהפעולות והמחשבות נשלטות על ידי המודע שלנו וכל השאר נשלט על ידי התת מודע. הדבר שמחבל במאמצים שלנו להצליח בכל תחום הוא האמונות הלא מודעות שלנו והן יוצרות לנו מציאות שאנו לא באמת רוצים לחיות בה. אחד העקרונות של תטא הילינג הוא שיש רגשות שגורמים להתפתחות של מגוון רחב של מחלות.

בשיטת תטא הילינג יש תקשור עם אנרגיה קוסמית שפועל על תדר של אהבה ללא תנאים וחוסר שיפוטיות. לא פלא שמספר הלומדים תטא הילינג גדל. לימודי תטא הילינג מאפשרים לאנשים לקבל את מיומנות הריפוי והתקשור כך שיוכלו לרפא את עצמם ואחרים, כפי שעשתה סטייבל.

לימודי תטא הילינג נגישים לכולם ומי שרוצה באמת יכול להגיע לרמה הכי גבוהה. לצעירים יש קורסים המותאמים להם במיוחד. בעזרת תהליך עמוק וארוך אפשר להפוך להיות מטפלים בכירים. מלבד הידע והניסיון בתקשור וריפוי, לימודי תטא הילינג גורמים לתלמיד לצמוח מבחינה אישית ורגשית משום שהוא נפתח למערכת אמונות חדשה.

קורס תטא הילינג נותן לתלמידים את כל הידע הנדרש כדי להיות מטפלים. יש בקורס דגש חזק על תרגולים שהתלמידים עושים זה לזה בנוכחות של מורה בכיר. קורס תטא הילינג מתנהל תחת אווירה מיוחדת שמאפשרת לתלמידים להכיל את הנלמד וליישם אותו בצורה העמוקה ביותר.

קורס תטא הילינג יעיל ברמה הגבוהה ביותר כאשר יש שילוב בין טיפולים לקורסים. יש חלוקה לכמה רמות והשאיפה היא להביא את התלמידים לרמה הגבוהה ביותר כמה שיותר מהר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב