דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פליירים, גם בעלי צימרים מפרסמים פליירים 

מאת    [ 29/11/2011 ]

מילים במאמר: 491   [ נצפה 2336 פעמים ]

 

כמה פליירים כדאי לנו להדפיס כאשר אנחנו מדפיסים פליירים בבית דפוס? האם יש חשיבות לכמות שלפליירים?, מה גורם לפירסום על גבי פליירים להיות פירסום אייכותי? כל השאלות הללו הם שאלות קריטיות מאוד שעולות כאשר אנחנו באים לבית דפוס על מנת להדפיס פליירים. פליירים הם מוצר דפוס לא יקר ולכן ההפדסה של פליירים בכמויות גדולות היא שווה לכל כיס. קיימים אנשים רבים שמגיעים לבית דפוס ומבקשים להדפיס אלף פליירים. לעומת זאת קיימים אנשים שמגיעים לבית דפוס ומבקשים להדפיס 5000 פליירים.

על מנת שנוכל לדעת מה נכון יותר כאשר אנחנו צריכים לחשוב על כמות של פליירים להדפסה עלינו להיכנס לראש של הלקוחות שלנו.

פליירים מיוחדים לצימרים

האם בכלל צימרים משתמשים בפליירים? בהחלט כן. צריך לזכור שבעל צימרים ממוצע הוא גם בדרך כלל בעל מסעדה או בעל עסק של מסאג'ים, עיסויים, אטרקציות והרבה מאוד שירותים נלווים שמגיעים יחד עם השהייה בצימרים. אז מה אפשר לעשות כדי לשווק את העסק הזה לאנשים שמגיעים לנוח בצימרים? בהחלט, אתם צודקים לחלק להם פליירים. הרי זה ככל הנראה האמצעי הטוב ביותר שיכול להיות קיים כאשר מדברים על פרסום לאנשים המגיעים לנפוש בצימרים.

 תדמיינו את עצמכם ותנסו לחשוב איך הייתם מגיבים אם הייתם מקבלים פליירים פירסומיים של סושיה שכונתית חדשה שמפרסמת את עצמה. רב הסיכויים שהייתם זורקים את הפליירים האילו לפח ומממשיכים את היום שלכם. לעומת זאת נסו לדמיין איך הייתם מגיבים אם הייתם מקבלים פליירים של סושיה שכונתית פעם בשבוע. הסושיה הזאת שזרקתם את הפליירים שלה לפח פעם ראשונה ממשיכה לשלוח לכם בדואר פליירים כל שבוע, פעם אחר פעם, אחר פעם. פעם השלישית שתראו את אותם פליירים בתיבת הדואר שלכם כבר לא תוכלו להיתעלם מהם. בית עסק שרוצה להצליח במסע הפירסום שלו שמודפס על גבי פליירים לא יכול לשלוח פליירים ללקוחות שלו ולצאת ידי חובה.

 על מנת שהפליירים או מגנטים שלנו יצליחו לגרום ללקוחות שלנו להיתקשר אלינו ולעבוד איתנו עלינו להיות עקשנים ולהמשיך לנסות שוב ושוב.  עסק שהוא עקשן ולא מוותר יקבל בסופו של דבר את התמורה לעבודה הקשה שלו. ולכן כאשר נשאלת השאלה כמה פליירים כדאי לנו להדפיס בבית דפוס כאשר אנחנו מדפסים פליירים התשובה לכך היא כמה שיותר. גם אם לא תחלקו את הפליירים שלכם בפעם אחת, אתם תמשיכו לשלוח אותם שוב ושוב ולנסות לגרום ללקוחות שלכם לבחור בכם.

כאשר מדפיסים פליירים הכמות היא אייכות. לעיתים עדיף להתמקד באיזור מסויים אליו אנחנו שולחים פליירים ולא להיתפזר לעבר איזורים רבים. ככל שנתמקד באיזור מסויים שיכול להניב לנו עבודה ונמשיך לשלוח לאותו איזור פליירים ככה אנחנו מעלים את הסיכוי של הפליירים שלנו להניב לנו פירות. הדפסה של פליירים בכמויות קטנות היא אינה יעילה.

על מנת להיות בטוחים בכך תוכלו לשאול כל בית עסק שהדפיס פליירים בכמויות קטנות והוא יספר לכם את התוצאות של ההדפסה. לעומת זאת עם תדברו עם עסק שמדפיס פליירים בכמויות גדולות ושלח אותם שוב ושוב תוכלו לראות שאותו עסק ראה פירות מהפירסום על גבי פליירים. המחיר של פליירים הולך ויורד ככל שמדפסים כמות גדולה יותר של פליירים ולכן כדאי לנו להזמין כמות גדולה של פליירים בהדפסה אחת מאשר להזמין פליירים שוב ושוב לשלם מחיר גבוה לכל הדפסה.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב