דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על קרוזים בקריביים בספינות יוקרה 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 3494 פעמים ]

שמם של קרוזים יצא לפניהם בעולם כולו כחוויה יוקרתית במיוחד. אנשים רבים מזמינים קרוזים ימים רבים מראש ולא תמיד ניתן להשיג מקומות בקרוזים היוקרתיים במיוחד. הפלגה כזאת בספינות תענוגות ענקיות אלה היא חוויה מיוחדת במינה אשר הייתה שמורה בעבר רק עבור אנשים אמידים במיוחד שיכולים היו להרשות לעצמם את הנסיעה. אמת, עדיין לא מדובר בעניין זול למדי, אולם התחרות הרבה בשוק הביאה לכך שניתן למצוא קרוזים המתאימים עבור הרבה יותר אנשים, מבלי לפגוע ברמה ובאקסקלוסיביות של הפלגה בספינות אלה.

על קרוזים בכלל ועל קרוזים לקריביים בפרט

כאשר אתם מחפשים מקום או דרך לנפוש, ישנן הרבה אפשרויות, אולם חשוב תמיד לגוון את החופשות ולא לבנות רק על סוג אחד של חופשות. קרוזים יודעים להציע חוויה שונה לחלוטין. המדובר על ספינות תענוגות ענקיות, מלונות צפים, אשר למן שלבי התכנון תוכננו בדיוק למטרה זאת. בספינות אלה יש את כל מה שאתם צריכים בחופשה, החל בחדרים מפנקים ומאובזרים היטב, דרך מסעדות גורמה וחנויות רבות ועד לבריכות ומועדונים לבילויים ? וכן, הכל באותו מקום. אפשר היה לבלות את כל החופשה בספינות, אולם קרוזים מנצלים את הניידות שלהם, כדי להביא אתכם אל מספר נמלים שונים ולשלב בביקור גם ירידה אל החופים היפים והמיוחדים ביותר שיש באירופה ובכלל.

כאשר מדובר על קרוזים לקריביים, הרי שאלה הם הדובדבן שבקצפת של קרוזים למיניהם. האיים הקריביים, על כל 7,000 האיים השונים, הם אחד היעדים המועדפים עבור חופשה בעולם. חופשה באיים הקריביים היא בין החופשות הטובות והיוקרתיות ביותר שאפשר למצוא על פני כדור הארץ כולו. אין כמעט מקומות שיכולים להתחרות בנופים המדהימים של האיים הקריביים ובמגוון התרבותי שאפשר למצוא באיים.

תחילת ההתיישבות באיים הקריביים היא עוד לפני גילוי אמריקה על ידי קולומבוס. כבר אז היו שבטים ילידי המקום אשר יישבו את האיים היפים והקסומים האלה. לאחר הגעת המתיישבים הספרדים הראשונים ואחריהם האנגלים, הפורטוגלים וכל שאר האימפריות שהגיעו, החלו לחול תמורות רבות באיים הקריביים. האיים הקריביים עברו מיד ליד ונוצרו בהם מדינות שונות. הספרדים הביאו איתם עבדים אפריקאיים אשר שוחררו רק לאחר ביטול העבדות וכל אלה שינו מעט את הצביון האנושי באיים הקריביים, אולם הם הפכו את האיים הקריביים למקומות מגוונים ואקזוטיים במיוחד, אשר יש להם תרבות והיסטוריה מרתקות.

ביקור באיים הקריביים במסגרת של קרוזים לקריביים הופך את החופשה למשהו הרבה יותר יוקרתי ונעים מאשר ביקור רגיל באיים. אמת, כל ביקור יש לו את אופיו המיוחד ויש יתרונות לכל סוגי הביקורים, אולם ספק אם ביקור אחר באי יוכל להתחרות ביוקרה שיש לביקור במסגרת הפלגה באחד מאותם קרוזים לקריביים אשר אפשר למצוא.

ניתן למצוא סוגים שונים של קרוזים לקריביים, אשר מציעים לכם סוגים שונים של בילוי: החל בהתרעננות קצרה בת יומיים בקריביים ועד לסוג הנפוץ יותר של קרוזים הנמשך כשבוע, והכולל בין שתיים לשלוש עצירות בנמלים שונים באיים הקריביים. השייט המשלב כמה עצירות במשך השבוע באתרים שונים הוא דרך מעולה לפגוש ולטעום, אם כי על קצה המזלג, את החוויה המיוחדת במינה שהיא האיים הקריביים.

במסגרת הפלגה יוקרתית באחד הקרוזים הנמשכים שבוע, תוכלו לבקר ולנפוש מעט בחופים המדהימים של האיים הקריביים השונים: בין אם אלה איי קיימן, טרינידד וטובגו ושאר האיים הקריביים ? אשר כל אחד מהם הוא סיפור בפני עצמו וחוויה בפני עצמה. אם עוד לא ביקרתם, זה הזמן לבקר בקריביים. הרשו לעצמכם את הטוב ביותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב