דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אכסניות זולות באילת 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 408   [ נצפה 3693 פעמים ]

אילת היא אחד מיעדי התיירות המרכזיים בארץ, והיא מושכת אליה נופשים מן הארץ ומן העולם כולו. אפשרויות הלינה בעיר הן רבות ומגוונות, ולמי שיכול להרשות לעצמו יש אפילו אופציה לחדר במלון פאר חמישה כוכבים. יחד עם זאת לרבים מאיתנו יש תקציב מוגבל יותר, ומשום כך טוב לדעת כי ישנו מבחר גדול מאוד של אכסניות זולות באילת, שמהוות פתרונות לינה למשפחות, חיילים, תיכוניסטים ואוכלוסיות נוספות שמעוניינות ליהנות בלי להתרושש. 

לא קשה במיוחד למצוא אכסניות זולות באילת, וניתן להתחיל את החיפוש באמצעות אתרי השוואת מחירים באינטרנט. למקומות רבים ישנו אתר משלהם ושם תוכלו להתרשם מגלריית תמונות שתציג בפניכם את החדרים, המקלחות וכדומה. מעבר לשיקולי המחיר כדאי לקחת בחשבון גם שיקולים כמו מיקום החדר והנוף הנשקף ממנו, כיוון שלעיתים חדר זול שמחלונו נשקף הנוף המרהיב של מפרץ אילת יכול להיות עדיף על חדר יוקרתי שבו אין נוף כזה. 

קרוב להכל

בערי תיירות רבות בעולם עלול להיות מחיר כבד לאכסניות זולות. לדוגמא, בהרבה מקרים המחיר הזול פירושו שהאכסניה נמצאת במרחק רב ממרכז העיר וממוקדי האטרקציות, והכסף שנחסך מבוזבז על נסיעות בתחבורה ציבורית, שלא לדבר על בזבוז הזמן הכרוך בכך. לעומת זאת אכסניות באילת נמצאות תמיד קרוב לחוף הים או לאטרקציות העיקריות של העיר, בשל היתרון הייחודי שטמון בגודלה המצומצם יחסית של העיר אילת.

השילוב בין מחיר נמוך לבין קרבה לאטרקציות הופך את אכסניות זולות באילת לאופציה כדאית אף יותר, כיוון שככל שתחסכו בתקציב הלינה יישאר לכם יותר כסף עבור השפע העצום של אטרקציות שמציעה אילת לנופשים בה. לדוגמא, תוכלו לנצל את העודף התקציבי ולשכור קיאק או סירת מנוע, לשוט על יאכטה יוקרתית או סתם ליהנות מארוחה משובחת במסעדה. מה שחשוב הוא שתוכלו ליהנות מחופשה מלאה בלי להרגיש שנאלצתם לוותר על שום דבר. 

אכסניות נוער – גם למבוגרים

אחת האופציות הקורצות ביותר ללינה זולה בעיר אילת היא בחירה באחת מאכסניות הנוער בעיר. אכסניות נוער באילת מציעות חדרים מאובזרים וניתן למצוא בהן חדרים הכוללים מקלחת, מיזוג אוויר וכדומה. למרות שמן הן אינן מיועדות אך ורק לנוער, וישנם נופשים רבים אשר מחפשים אכסניות באילת במחירים זולים ומגיעים לבסוף לבחירה באחת מאכסניות הנוער. הרמה הגבוהה של אכסניות הנוער הופכת אותן למתחרות של ממש בבתי המלון, היקרים בהרבה מהן.

לנופשים צעירים מציעות אכסניות הנוער אטרקציות שקשה למצוא בבתי המלון הרגילים. צעירים רבים בוחרים אכסניות זולות באילת לא רק בגלל המחיר, אלא גם בגלל האפשרות לפגוש חבר'ה צעירים שאיתם יוכלו להמשיך ולבלות בעיר. ניתן לשכור חדר בלינה משותפת ובכך להכיר שותפים חדשים לטיול, אך גם אלו שבוחרים בחדר פרטי או זוגי ייהנו מהאווירה החברתית הנעימה בארוחת הבוקר, בלובי וכדומה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב