דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טרקים במקומות פחות מוכרים 

מאת    [ 28/11/2011 ]

מילים במאמר: 608   [ נצפה 3722 פעמים ]

הישראלים אוהבים לטייל. טיולי "אחרי צבא" של ישראלים מוכרים כבר בכל העולם כמו גם היעדים. יש מי שעצם העובדה שהם כל כך פופולאריים הופכים את הטיול לפחות אטרקטיבי. יש גם מי שלא רוצים לטייל כדי לפגוש עוד דברים שכולם מכירים כבר מהבית. הרי בדיוק לשם כך אנחנו נוסעים לטייל: לפגוש את כל המקומות שלא פוגשים בדרך כלל ולהגיע אל יעדים מיוחדים במינם שאין בשום מקום אחר בעולם. טרקים במקומות הכי פחות מוכרים הם חוויה באמת ייחודית, שאף אחד לא יכול להגיד לכם שהוא מכיר.

טרקים במסגרת טיול ליפן

יפן ידועה בעיקר בזכות החיים האורבאניים שלה, ונדיר כי יהיו מי שפגשו את האזורים הכפריים ושל יפן. טיול ליפן הוא חוויה בפני עצמה אשר לא הרבה אנשים ולא הרבה ישראלים זוכים לכך. טיול ליפן יכול להפגיש אתכם גם עם הנופים הייחודיים שיש ליפן להציע. טרקים אינם טיול רגיל ביפן ולא הרבה אנשים מכירים את מסלולי הטרקים ביפן. מסלולי טיול ליפן יכולים להפגיש אתכם עם אוצרות הטבע היפני והנופים הייחודיים שלה. טיול ליפן, בדגש על הטבע, לא חייב להיות רק טיפוס על הר פוג'י והאקונה, ואפשר לשלב אותו יעדים מסתוריים ומיוחדים כמו טירת מאטסמוטו - טירות סמוראי מיוחדת במינה ועשויה מעץ אשר מהווה קפיצה אל "האלפים היפניים".

באזור תוכלו למצוא הרבה מקדשים אשר מהווים אף הם מדרגת קפיצה אל האלפים היפניים. טרקים וטיפוס על אסו סאן - הר געש שאפשר להגיע עד ללוע שלו ולצפות באגם הוולקני של הסלע המותך בתוכו או טיול באזור מפרץ מאצושימה וכל 26 האיים הפזורים בו, אשר כל אחד מהם מכיל עצי אורן בצורות שונות מקדשי זן וגנים יפניים מיוחדים במינם.

קפריסין - שני רכסי הרים

חבילות נופש בקפריסין הן מהחבילות הפופולריות ביותר בישראל, בעיקר בחודשי הקיץ. אבל קפריסין מתאימה גם למי שלא מעוניין להיזרק על החוף בלרנקה, באיה נאפה או בפאפוס. את האי מקיפים שני רכסי הרים - הרי טרודוס והרי קירניה - ושניהם יכולים להוות יעד נהדר עבור המטרקים, אם זה ברגל, באופניים בטיולי ג'יפים. ההרים של קפריסין מציעים פסגות נישאות, קניונים מרשימים, שמורות טבע נחלים ומפלים, אתרי סקי בחורף, ובקיץ - מפרצים נהדרים. קפריסין היא בהחלט לא יעד רק לצעירים המחפשים חופשת ים, או לזוגות המתכננים טקס נישואים אזרחיים. גם חובבי הטיולים והטבע ימצאו בה הרבה מה לראות ולעשות.

 

מרוקו - ארץ בתולית מדהימה לטיולים

הרבה דובר על התרבות המרוקאית והצבעים המיוחדים של ערי מרוקו והתרבות מכניסת האורחים שבה. אולם, טיול למרוקו יביא אתכם גם אל מדינה שיש בה גם נופים מיוחדים במינם וטיולים מיוחדים במינם עבור האנשים המחפשים טיול קצת שונה ולא שגרתי. נופי צפון אפריקה הם ייחודיים. כך למשל ניתן להגיע על ג'בל טובקאל. מחד מדובר בטרק שאיננו קשה מאוד, אשר מוערך ברמת קושי בינונית, ומאידך המדובר בטיול מאתגר הכולל כשבוע - תלוי בקצב שלכם - של לינה בשטח וטיפוס על אחד ההרים היפים ביותר בעולם.

טיול למרוקו יכול להביא אתכם אל הרי האטלס המיוחדים בפני עצמם, ובדרך להפגיש אתכם עם התרבות האוטנטית כמו שהיא וכפי שהיא נשמרה מזה אלפי שנים. טיול למרוקו מציע לכם לשלב בין המודרני לבין העתיק, ומסע אתגרי אל הרי מרוקו או הרי האטלס יכול להיות הן מאתגר והן ייחודי - שונה מכל חוויה אחרת בעולם. מפלי אוזוג הגבוהים, המישורים של פלטת טרקיד, ג'בל מגון והכפרים שבדרך - כל אלה הם חוויה מיוחדת במינה ולא שגרתית.

הרי הרוקי עבור המטייל המתקדם

עבור אנשים אשר אוהבים טבע, איזור קולומביה הבריטית בקנדה, כמו גם הרי הרוקי, הם חוויה מיוחדת במינה. כל אחד יכול לבחור את רמת האתגר שהוא רוצה לפגוש בטיול שלו, אולם טיול אל הרי הרוקי הוא חוויה שכל חובב טבע יידע להעריך. למרבה הפלא, הרי הרוקי אינם יעד מועדף ולא הרבה ישראלים מטיילים בהם. יחד עם זאת, הרי הרוקי יודעים להציע מגוון של אפשרויות עבור המטייל המחפש טרקים מאתגרים. ישנם מסלולי הליכה מאתגרים, אשר יביאו אתכם אל שדות הקרח הקנדיים, אפשרות לשייט באגם לואיז ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב