דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ממש מתחת לאף שלך נמצא שדה של יהלומים 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 656   [ נצפה 2510 פעמים ]

‏יום רביעי 08 יוני 2011
התפתחות אישית ממש מתחת לאף שלך נמצא שדה של יהלומים אתם עומדים לקרוא עכשיו את אחד מסיפורי ההשראה והמוטיבציה הקלאסיים והמפורסמים ביותר. לפני שאספר לכם את הסיפור בגרסתו המקורית, אני רוצה לבקש מכם משהו. במקום להסתכל על זה כסיפור מעורר השראה ותו לא, התייחסו לסיפור הזה כאל סוג של עבודה עצמית במסגרת מסע אינסופי של התפתחות אישית. התייחסו אליו כאילו שהוא נכתב אך ורק עבורכם, חפשו את המסר שנכתב כאן בשבילכם. שאלו את עצמכם לאורך הקריאה: "איפה זה פוגש אותי עכשיו בחיי?", "למה דווקא עכשיו יואב שלח לי את הסיפור הזה?", "מה אני בוחר לקחת איתי מהסיפור הזה?", "מה עלי לעשות כבר היום כדי להביא לידי ביטוי את מה שאני לומד מהסיפור הזה בחיי?" בשנת 1843 נולד אדם בשם ראסל הרמן קונוול, אשר השפיע על מיליוני אנשים. הוא היה צריך לגייס מיליוני דולרים על מנת להקים קולג' לאנשים שרוצים ללמוד אבל אין להם כסף. מה שהיום נקרא Temple University בפילדלפיה, הוקם בזכותו. מה שמעניין בסיפור הזה הוא: "איך הוא גייס את הכסף?"   ראסל הרמן קונוול גייס מיליוני דולרים על ידי כך שהוא נתן יותר מ-6,000 הרצאות בכל רחבי ארה"ב, כאשר בכל אחת מהן הוא סיפר סיפור אמיתי שנקרא "שדות של יהלומים". זה סיפור על חוואי שהתיישב באפריקה ושמע על סיפורים של מתיישבים שהתעשרו מגילוי מכרות יהלומים. הוא החליט לעזוב את הכל, למכור את החווה שלו ולצאת למסעות חיפוש אחר יהלומים. הוא בזבז את מרבית חייו בחיפוש מכרות יהלומים באפריקה ולא הצליח. בסופו של דבר, הוא התייאש והתאבד על ידי כך שזרק את עצמו לנהר וטבע.   בזמן הזה, האדם שקנה ממנו את החווה, גילה יום אחד אבן גדולה ומסתורית באמצע החווה. הוא החליט ללמוד ולחקור את האבן הזו ואפילו לקח אותה לבדיקה אצל מומחה בתחום. האבן התגלתה להיות יהלום בעל ערך רב מאוד. לאחר מכן, כשחזר לחווה, הוא גילה שהחווה שלו מלאה באבנים שכאלו. עד מהרה התברר כי מדובר באחד ממכרות היהלומים הגדולים ביותר באפריקה.   החוואי הראשון היה הבעלים של אותה חווה, אבל הוא מכר אותה בשביל לחפש יהלומים במקומות אחרים. אם הוא רק היה לוקח את הזמן ללמוד איך נראים יהלומים במצבים שונים וקודם לחקור את האדמה שהייתה בבעלותו, הוא היה מיליונר ממה שכבר יש לו. אין דבר יותר מעורר רחמים מאשר אדם שקופץ ממקום למקום, במקום להתמקד במה שהוא עושה.   ומה איתנו? התובנה המשמעותית עבורנו היא שכל אחד מאיתנו עומד עכשיו בתוך שדה של יהלומים. אם רק תהיינה לנו התבונה והסבלנות לחקור בשקדנות את העבודה שאנחנו עושים היום, אנחנו בדרך כלל נגלה שהיא מכילה את כל העושר שאנחנו רוצים, הן החומרי והן זה אשר אי אפשר למדוד אותו בכסף.   רגע של התפתחות אישית

זוכרים את השאלות שביקשתי מכם "להישאר" איתן במהלך הקריאה? הנה הן שוב ועכשיו אני מזמין אתכם גם לענות עליהן. רשמו לעצמכם את התשובות שלכם:
  1. "איפה זה פוגש אותי עכשיו בחיי?"
  2. "למה דווקא עכשיו יואב שלח לי את הסיפור הזה?"
  3. "מה אני בוחר לקחת איתי מהסיפור הזה?"
  4. "מה עלי לעשות כבר היום כדי להביא לידי ביטוי את מה שאני לומד מהסיפור הזה בחיי?"
אגב, אם יש לכם עסק, הנה עוד שתי שאלות שאני מאוד ממליץ לכם לשאול את עצמכם:
  1. איך אני יכול לתת שירות גדול יותר, טוב יותר ואיכותי יותר ללקוחות שלי?
  2. איך אני יכול לתת את השירות שלי ליותר ויותר אנשים?
חשוב לי לציין שניתן בהחלט ליישם את השאלות האלה (עם התאמה מסוימת) לכל תחום בחיינו, בין אם אנחנו שכירים או עצמאיים, זה כלל לא משנה. את זה אני כבר משאיר לכם... ממש מתחת לאף שלכם נמצאים שדות של יהלומים! הסתכלו היטב, התבוננו, שאלו את השאלות הנכונות, צאו לפעולה ותנו את כל מה שיש לכם. סומך עליכם!
יואב זילכה

 

אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם.

רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!  

יואב זילכה הוא מנטור בינלאומי לצמיחה אישית ועסקית. מייסד ומנכ"ל Mentor Me. יואב מאפשר לבעלי עסקים לממש את עצמם, ליהנות מצמיחה עסקית ורוחנית ולחיות חיים עשירים בכל המובנים! אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם. רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב