דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


היום הזה לעולם לא יגיע! 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 536   [ נצפה 2292 פעמים ]

‏יום שישי 08 אפריל 2011
התפתחות אישית

היום הזה לעולם לא יגיע!

מעט מאוד אנשים חיים 90 שנים, הרוב הגדול מתחלק לשני סוגים: יש כאלה שחיים את אותה שנה 90 פעמים ויש כאלה שחיים 90 שנים בשביל איזה רגע אחד. לרגע הזה הם מחכים כל חייהם, אבל לרגע הזה יש טריק מאוד מתוחכם. בכל פעם שהם כמעט מגיעים אליו, הוא מתחפש לרגע אחר שנמצא בעתיד רחוק יותר ואז שוב התחושה שיש עוד דרך ארוכה לעבור עד שנגיע לרגע. ואני אומר: הגיע הזמן שנפסיק לחיות "בשביל הרגע" ונתחיל לחיות "ברגע".
הסוג הראשון, כפי שציינתי, כולל את האנשים שחיים שנה אחת 90 פעמים. אני קורא להם "הממחזרים", מפני שהם ממחזרים את העבר. הם יושבים בארוחות ערב משפחתיות, שותים קצת יין, נאנחים, מספרים את אותו סיפור מפורסם, זה ששמענו כבר למעלה מ-100 פעמים ואז אומרים: "אחח....זו הייתה תקופה יפה" ומחמיצים פנים.
לפני שאתם קופצים בשמחה ואומרים: "איזה מזל שאני לא שייך לסוג הראשון", בדקו האם אתם לא שייכים לסוג השני, כי הוא לא טוב יותר. האמת היא שאני לא יודע מה עדיף, זוהי אותה גברת בשינוי אדרת והגברת הזו לא יכולה ללמד אותי איך לחיות.
בקוראן אומרים: "חבל שאנשים מתים לפני שהם מתעוררים" וזה כל כך נכון! אם תשאלו אותי, אני מעדיף להשתייך אל המעט שדיברתי עליו בהתחלה. אל אותו קמצוץ של אנשים שבאמת חיים 90 שנים ואולי אף יותר. למה אני אומר "ואולי אף יותר"? כי אני מאמין (ואתם לא חייבים לקנות את זה...) שמי שחי ברגע ולא בשביל הרגע או בשביל אותה תקופה יפה שהוא ממחזר, מאריך את תוחלת החיים שלו בכמה שנים טובות לפחות.
הסוג השני הוא מאוד פופולארי, במשך שנים השתייכתי אליו, חייתי בשביל איזה רגע. למה הוא פופולארי? מפני שזה מושך, זה סקסי, זה נותן תקווה, זה מדליק אותך כשאתה חושב שיש איזה רגע כזה בעתיד שבו אתה תיגאל מהנסיבות העכשוויות.
האם גם אתם מחפשים ישועה כלשהי בעתיד? האם אי פעם שמתם לב איך השכל שלכם משליך את עצמו אל העבר ואל העתיד כל הזמן, העיקר לא להיות ברגע הזה. האם גם אתם מאמינים שיום אחד תהיו באמת מאושרים, יום אחד תוכלו לנוח ולהירגע, יום אחד יהיה בסדר, יום אחד יהיה טוב, מתי היום הזה יגיע???
אחרי שתסיימו את התואר הראשון או אולי אחרי שתסיימו את התואר השני, אחרי שהילדים יגדלו או שאולי אחרי שהם ממש ייצאו מהבית, אחרי שתסיימו את השיפוץ או אחרי שתעברו דירה. זה תמיד אחרי ש...אל תהיו מופתעים, כבר גיליתי לכם את הטריק של הרגע המיוחל, זוכרים? הוא כל הזמן מתחפש לרגע אחר שנמצא בעתיד רחוק יותר ואז שוב התחושה שיש עוד דרך ארוכה לעבור עד שנגיע לרגע.
אם אתם עדיין שואלים: "מתי היום הזה יגיע?" יש לי חדשות בשבילכם: "היום הזה לעולם לא יגיע!" וזה לא שהפסקתי להיות אופטימי, אני פשוט מעדיף לומר לכם את האמת. והאמת היא פשוטה יותר ממה שאתם חושבים: הסיבה שבגללה היום הזה לעולם לא יגיע, היא מפני שהיום הזה נמצא אך ורק עכשיו, ברגע הזה!
באהבה והערכה, יואב זילכה  

אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם.

רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה   וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!

יואב זילכה הוא מנטור בינלאומי לצמיחה אישית ועסקית. מייסד ומנכ"ל Mentor Me. יואב מאפשר לבעלי עסקים לממש את עצמם, ליהנות מצמיחה עסקית ורוחנית ולחיות חיים עשירים בכל המובנים! אהבתם את המאמר? שתפו את האנשים היקרים לכם. רוצים ליהנות ממאמרים, טיפים, סרטונים ותכנים מעוררי השראה וגם לקבל במתנה את ה"פורמולה"  שתגלה לכם מהם 6 המרכיבים הקריטיים להצלחה שלכם בחיים? לחצו כאן עכשיו!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב