דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חופשות בפריז למסורתיים ודתיים - יש דבר כזה 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 355   [ נצפה 3094 פעמים ]

חופשות בפריז למסורתיים ודתיים – יש דבר כזה

הציבור המסורתי ודתי – חרדי בישראל, המונה מיליוני בני אדם, רגיל לכך שבישראל החיים מותאמים במידה מסוימת לצרכיו (למשל – אין כל בעיה למצוא חנויות המוכרות מזון כשר למהדרין וכד'...), אך לא כך הדבר בחו"ל. לכן, יהודים מסורתיים ודתיים רבים נמנעים מטיסות לחו"ל, אלא אם כן מדובר בטיסות למקומות בהן חיים ריכוזי אוכלוסייה יהודית גדולים, אשר יכולים לספק את התשתית לטיול של יהודי מסורתי או דתי שם. ברבות השנים נמנעו יהודים רבים מלצאת ולטייל בערי תיירות מרכזיות בעולם, עקב אותן סיבות שציינו זה לא מכבר.

 

עם זאת, בעולם של ימינו יכולים יהודים מסורתיים, דתיים ואף חרדים לטוס ולטייל במגוון יעדים שונים בעולם, ללא כל חשש לפגיעה באורח החיים השגרתי שלהם. אחד מיעדי התיירות המרכזיים בעולם כולו, והאהובים גם על ישראלים באשר הם, הוא עיר האורות הנצחית – פריז. גם בפריז, ניתן כיום לטייל ללא כל פגיעה באורח החיים היהודי המסורתי, עבור מסורתיים ודתיים המעוניינים לבקר בבירת צרפת. בית מלון כשר בפריז הוא כיום אפשרות אטרקטיבית ביותר עבור יהודים רבים, אשר יכולים להזמין מראש מקומות לתאריכי החופשה שלהם, ולהסיר כל חשש או דאגה מליבם בנוגע לשמירת וקיום מצוות במהלך טיולם בפריז.

 

פריז הינה יעד תיירות פופולארי עבור ישראלים ויהודים לא רק מכיוון שמדובר באחת הערים העשירות והמרהיבות ביותר מבחינה ארכיטקטונית, אומנותית, תרבותית וכד', אלא גם מפאת ההיסטוריה היהודית העשירה של פריז ושל צרפת כולה. יהדות צרפת קיימת עוד לפני שאזור זה אפילו נקרא צרפת, עוד מימי המאות הראשונות שלאחר תחילת ספירת הנוצרים. בפריז חיה כיום קהילה יהודית גדולה המונה כחצי מיליון בני אדם, מה שמבטיח לא רק בית מלון כשר בפריז, אלא גם שפע של מסעדות ומוסדות שונים המנוהלים על ידי יהודים, ומבטיחים טיול מעניין ופורה במיוחד ליהודים המגיעים לטייל בעיר, ומעוניינים לחוות גם את ההיסטוריה היהודית שלה.

 

על מנת להשיג מקומות בבית מלון כשר בפריז אשר ידאג לכל צרכיכם, אנא צרו קשר מבעוד מועד עם סוכן נסיעות המתמחה בפריז, כאשר האתר – מלון בפריז, הינו מומלץ במיוחד לטיולים בעיר האורות, גם ובעיקר עבור יהודים שומרי מצוות וישמח לסייע לכם באיתור מלון מומלץ בפריז.

 

שיהיה לכם טיול כשר ומהנה!...

 

אתר parishotel.co.il  הוקם על ידי מדריך טיולים בפריז ומדריך למציאת מלון בפריז מזה שנים רבות. האתר כולל מסלולים רבים לטיול בפריז כמו גם הסדרים עם מספר מצומצם של בתי מלון.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב