דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טסים לעבוד בחוץ לארץ 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 503   [ נצפה 1895 פעמים ]

אלו מבינינו אשר במסגרת העבודה שלהם טסים לעבוד בחו"ל, או כל מי שרוצה לקחת פסק זמן ארוך מהשגרה בישראל ולנסות את מזלו מעבר לים, צריכים להכיר את אפשרויות הטיסה ליעדים המרכזיים. יחד עם זאת, העולם מלא בהצעות עבודה לישראלים וזרים ממדינות אחרות, ולכן אי אפשר לסמן בצורה מובהקת שניים או שלושה יעדים אטרקטיביים. לכל עובד יש העדפות ויכולות אחרות, אותן הוא יכול להביא לידי ביטוי בצורות שונות. אך כיצד ניתן בכל זאת לעזור למי שמחפש עבודה בחו"ל, והאם אפשר לחסוך בעלויות לפחות בחלק הראשון – הטיסה?

 

כל האפשרויות למצוא טיסות לארה"ב

אי אפשר לדבר על עבודה בחו"ל בלי להזכיר את ניו יורק. מלבד העובדה שאלפי אנשי עסקים ישראלים טסים לניו יורק ולערים אחרות בארצות הברית לצורך עבודה בצורה שוטפת, גם לא מעט צעירים נוסעים להצליח באמריקה. מגוון מקומות העבודה הזמין עבור ישראלים בניו יורק עצום, וכל אחד יכול למצוא את התחום שמתאים לו. מבחינת טיסות לניו יורק, ולמעשה טיסות לארה"ב באופן כללי, אפשר לראות היצע גדול של חברות ישראליות או בינלאומיות. ניתן להזמין טיסות לניו יורק בצורה ישירה וללא חניות ביניים, אך אפשר לשלב טיסות לארה"ב גם עם עצירה ביעדים אחרים באירופה.

 

צ'ארטר או מחלקת עסקים?

עבור מי שאינו מוגבל בזמן, קיימת גם האופציה של טיסות לניו יורק בשכר. צ'ארטרים מן הסוג הזה אמנם אינם מבטיחים עמידה מלאה בזמנים ונתונים לדחיות, אך אם ללא ספק זולים יותר. מבחינת אנשי עסקים, טיסות לארה"ב הן עולם שלם של פינוקים. אפשר להזמין טיסה במחלקה ראשונה, להסדיר את הבירוקרטיה מראש ולהגיע לניו יורק רעננים ומוכנים לפגישות. לעומת זאת, מי שנוסע לניו יורק בהתראה קצרה על מנת לעבוד יכול להתעניין לגבי טיסות בדקה ה-90. גם האפשרות הזו מבטיחה מחירים נוחים יותר, אך לא כדאי להסתמך עליה.

 

אוסטרליה: הכי קרוב שאפשר ליעד הכי רחוק מישראל

לא ניתן להגיד שארצות הברית היא האפשרות הראשונה של ישראלים אשר טסים לעבוד בחו"ל, משום שגם יבשת אוסטרליה היא יעד פופולארי. הגודל העצום של אוסטרליה והמנטאליות המזמינה של אנשי המקום מבטיחה לישראלים חוויה בלתי נשכחת, ולכן רבים טסים למדינה על מנת להתחיל קריירה חדשה. אפשר לטוס לאוסטרליה לתקופה קצרה ולהתחיל בעבודה זמנית, אך ניתן גם להתעניין מראש באמצעות אתרי אינטרנט על עבודה בחברות שונות ולנסות להתחיל בקריירה מוקדמת. מבחינת דרכי הגעה, ההבדל בין טיסות לאוסטרליה לבין טיסות לארה"ב טמון בעיקר באספקטים של זמן ומחיר. היות והמרחק בין ישראל לאוסטרליה גדול, גם מחירן של הטיסות גבוה יותר. אך הביקוש הגדול לאוסטרליה בקרב ישראלים הביא לתחרות בין חברות התעופה, בתהליך שהצליח להוזיל את העלויות.

 

עוצרים לנוח לפני שמתחילים לעבוד

אורך הטיסה הוא 20 שעות בממוצע, ולכן כדאי להיערך לכך מראש. עבור אנשי עסקים אשר טסים לאוסטרליה לצורך ביצוע עבודה או לטובת פגישה, מחלקת העסקים והמחלקה הראשונה הם כמעט האופציה היחידה לנחיתה רכה. כמו מדינות רבות במערב, גם טיסות לאוסטרליה מישראל אינן ישירות ועוברות דרך ערים באירופה או באסיה. זו הסיבה שרבים מבין אלו הטסים לאוסטרליה משלבים את הנסיעה עם ביקור ביעדים אחרים כמו סינגפור או תאילנד. טיסות שכר המוצעות לאוסטרליה קיימות בכל השנה, אך גם כאן כדאי לזכור כי החיסרון הוא חוסר הודאות ורמת השירות הנמוכה מטיסה סדירה, ויכולה להשפיע רבות בזמן טיסה ארוך כל כך.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב