דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתחילים לטייל בדרום אמריקה בצורה נכונה 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 2179 פעמים ]

אם אתם מתכננים להתחיל לטייל בדרום אמריקה, ישנם מספר מסלולים מרכזיים אותם כדאי שתכירו. ראשית, זכרו כי התכנון המוקדם של הטיול הוא הדבר החשוב ביותר. כמובן שאתם לא אמורים לתכנן כל יום וכל שעה, אך לוח זמנים משוער יכול לעזור לכם להתאקלם בקלות, לחסוך כסף ולעיתים גם להימנע מטעויות של מטיילים צעירים. הנקודות העיקריות אליהן יש לשים לב כאשר מתכננים טיול בדרום אמריקה קשורות ליעדים בהם תבקרו, לארצות אליהן אתם מעוניינים לנסוע ולתקופת הזמן הנדרשת בכל יעד. בניית המסלול צריכה להתחשב גם בעונות, משום שדרום אמריקה גדולה מאוד וכמעט לכל מדינה מזג אוויר שונה. פרטים לגבי אכסניות מומלצות או דרכי הגעה ניתן לברר גם בעזרת פורומים באתרי אינטרנט, התייעצות עם חברים או קריאת מידע בספרי טיולים. במקרים רבים בהם נמנעים מתכנון מוקדם מוצא את עצמו המטייל במקום גשום וסוער בו כל האתרים סגורים, ובמקרים קיצוניים יותר הוא אפילו נאלץ לחכות מספר חודשים עד שהעונה המתאימה תתחיל. לעומת זאת, תכנון טוב של טיסות ומסלול חוסך את עוגמת הנפש ומאפשר טיול מוצלח כבר מהרגע הראשון.

 

איך ומתי כדאי להגיע למדינה הראשונה במסלול?

עניין חשוב נוסף אליו חשוב לשים לב כאשר מתחילים לטייל בדרום אמריקה הוא הטיסות אל ובין הערים המרכזיות. בכל הקשור אל יציאה מהארץ, ניתן להזמין טיסה לניו יורק, לבלות קצת בארצות הברית ורק לאחר מכן לטוס לדרום אמריקה. כמובן שכל הזמנת טיסה חייבת להתחשב בתקציב, ובחלק מהמסלולים ניתן גם לשלב את הטיסה לניו יורק אחרי הטיול – ומהעיר הגדולה לחזור לישראל. היתרון של הרכבת מסלול יחד עם טיסה לניו יורק הוא היצע הטיסות הגדול, הן של חברות ישראליות והן של חברות תעופה זרות. בנוסף, אל תשכחו כי יש להזמין טיסה לארצות הברית רק לאחר הוצאת ויזה, אך במידה וכבר יש ברשותכם ויזה כזו אתם יכולים לטוס בראש שקט.

 

המסלול המקובל ליציאה מארגנטינה או ברזיל

אם אתם בוחרים בטיסה ישירה עם עצירת ביניים קצרה, או לחילופין אם אתם רוצים לדעת מה האופציות העומדות לרשותכם במידה ואתם כבר נמצאים באחת מהמדינות בדרום אמריקה, כדאי שתכירו את המחירים והסוגים השונים של דרכי ההגעה. באופן כללי, טיסה לברזיל מישראל אינה יקרה באופן משמעותי מהזמנת טיסה לארגנטינה, ובכל מקרה שני היעדים הם חלק מתכנון מסלול שמתחיל בדרום ועולה צפונה. לאחר טיסה לארגנטינה ובילוי במדינה המסלול המקובל הוא להמשיך לברזיל, לאחר מכן לבוליביה, לפרו, לאקוואדור ולקולומביה. מסלול זה מתחשב גם בחודשים השונים המתאימים לכל מדינה, וגם באמצעי התחבורה באיזור. כמובן שניתן גם להזמין טיסה לברזיל, ומשם להמשיך ליעדים אחרים.

עלויות והוצאות נוספות המלוות את התחלת הטיול

אם אתם רוצים להתחיל לטייל בדרום אמריקה בראש שקט, כדאי שתזמינו כרטיסי טיסה מראש. אל תחכו לרגע האחרון, משום שאז תעמדו בפני סכנת דחייה אשר תעכב את היציאה לדרך. ניתן להזמין טיסה לניו יורק, טיסה לברזיל או טיסה לארגנטינה ישירות דרך אתרי האינטרנט, או לפנות לאחת מחברות התיירות. מלבד העלות של הטיסה והוצאות אחרות המלוות את ההיערכות לטיול, העלויות המשוערות עבור חודש בארגנטינה הן 1300$, לעומת 1700$ מהם תיפרדו בתקופת הקרנבל בברזיל. חשוב לזכור כי האטרקציות המקומיות עולות כסף, ולכן אם תחליטו על מסלול המשלב אותן תצטרכו להשקיע קצת יותר. לסיכום, דרום אמריקה מציעה לכם שלל אפשרויות לטיול, וברגע שתתחילו הכל יהיה קל יותר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב