דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרושים בגליל העליון - איך למצוא מודעות 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 423   [ נצפה 3346 פעמים ]

אם כן, הבעיה היא לא למצוא מודעות דרושים גליל עליון - אבל צריך כמובן למצוא משרות אשר מתאימות למצב שלכם. יש משרות שמתאימות לצעירים לאל כל ניסיון, ויש משרות שבהם דווקא יעדיפו מבוגרים עם ניסיון. יש משרות הדורשות תואר אקדמי ויש כאלו שלא דורשות. חשוב לבצע הפרדה מתאימה בין סוגי העבודה השונים, וכך תוכלו לדעת מה הגליל העליון יכול להציע לכם.

להשתלב בכל היישובים

נתחיל בכך שכמעט בתוך כל יישוב בגליל העליון, תוכלו למצוא לפחות משרה אחת. הדבר נכון גם למושבים ולקיבוצים הקטנים. יש לא מעט יישובים שיש בהם מרכולים בין אם בתוך היישוב עצמו או בסמוך ליישוב. במרכולים אלו יש צורך בעובדי קופה, עובדים כלליים, מחסנאים, מנקים וכיו"ב - לכן מי שמחפש מודעות דרושים גליל עליון, ואין לו הכשרה ספציפית - יכול למצוא לעצמו משרה טובה באחד מן היישובים באזור. העובדה שמדובר גם ביישובים קטנים מקלה על הנושא, שכן כך אתם יכולים להתיישב בכל מקום בגליל העליון, ולמצוא מקום עבודה שנמצא בסמוך מקום מגוריכם.

כמובן שיש לא מעט מקומות תעסוקה גליל עליון, שדווקא ישמחו לקלוט עובדים מקצועיים אשר הוכשרו בתחום ספציפי. בתחום החינוך לדוגמה, יש דרישה אדירה לעובדים חדשים - הן עבור גננים וגננות, מטפלים ומטפלות, מורים ומורות, וגם עובדים סוציאליים שונים, שישתלבו במנגנוני הרווחה של העיריות ושל המועצות המקומיות והאזוריות.

לא מעט רשתות אף הן מציעות מודעות דרושים בגליל העליון. הרשתות מעוניינות להתרחב צפונה, ולכן מחפשות אנשים שיוכלו לקחת חלק בהפעלת הסניפים שלהן בגליל העליון. באילו תפקידים מדובר? החל מהעובד הכללי הפשוט, דרך מסעדות בצפון, דרך סוכן מכירות, נציג שירות, אחראי משמרת, ועד לסגן מנהל סניף או אף מנהל סניף. לכן, אם צברתם ניסיון קודם באחד מן התחומים הללו - תוכלו למצוא מודעות דרושים גליל עליון אף באתרים של אותן חברות ורשתות.

היישובים קוראים לכם

לא פעם, גם היישובים עצמם שיש באזור, מפרסים מודעות דרושים גליל עליון. אלו הן מודעות להשתלבות בניהול המוניציפאלי ברחבי הגליל העליון. למה הכוונה בדיוק? ניקח לדוגמה את הקיבוצים. לקיבוצים יש מנהלי קהילות, שהם ראשונים בין שווים מבין חברי הקיבוץ. כלומר - הם, בשיתוף חברי הקיבוץ, אחראים להכווין את הקיבוץ ליישום ההחלטות השונות.

היום יש קיבוצים אשר מפרסמים מודעות עבור אנשים שיש להם ניסיון בעבודה עם קיבוצים מסוגים שונים, ורוצים לקחת על עצמם את העבודה של הובלת קהילות הקיבוצים. לרוב, מדובר על קיבוצים חדשים, או לחלופין על קיבוצים מתחדשים שרוצים לשנות את אופיים באופן רציני. מדובר, אם כן, במשרה מרתקת במיוחד, שיכולה להתאים למי שמחפש תעסוקה גליל עליון, שבאמת תוכל להשפיע על חיים של אנשים, ולטפל בבקשות של אנשים מידי יום ביומו. אלו הן משרות שמתאימות לאנשים שאפתנים אשר רוצים להוכיח את עצמם - ושיש להם מה להציע לתנועה הקיבוצית.

 

בלוגר וחיית אינטרנט. כותב מאמרים אודות טייולים בארץ, תרבות פנאי, אתרים בישראל ...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב