דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיולי שייט פרטיים 

מאת    [ 27/11/2011 ]

מילים במאמר: 467   [ נצפה 3187 פעמים ]


טיילתם בכל דרך אפשרית? עשיתם טיול טרקטורונים, השתכשכתם בנחלים, עליתם על הר וסיימתם מסלול מכובד על אופניים? הגיע הזמן לצאת קצת מהקופסה ולצאת לטיול אחר – לא ביבשה, אלא בים. לא חייבים לצאת להפלגה בחו"ל כדי לשוט בלב ים. במדינה כמו שלנו, הנושקת לים התיכון, אפשר לצאת לטיול שייט פרטי לכמה זמן שתרצו וליהנות מחוויה מיוחדת במינה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לשכור יאכטה ולצאת לשייט חלומי, עם כל מי שרק תרצו.

אם אתם סקיפרים ובעלי רישיון להשטת יאכטות, תוכלו לשכור יאכטה ולהשיט אותה בכוחות עצמכם. במידה ולא, אל דאגה, בכל מרינה תוכלו למצוא חברות להשכרת יאכטות, שישיטו אתכם אל לב הים ויערכו לכם טיול שייט בלתי נשכח.

ניתן לצאת לטיול שייט פרטי לכמה ימים או לכמה שעות, ניתן לערוך את הטיול בלילה או ביום. מה שבטוח, אתם יוצאים לחוויה מרתקת.

 

טיולי שייט פרטיים – לכל מטרה ולכל אירוע

אנו נוהגים לציין אירועים בחיינו במגוון אירועים ומסיבות, חלקם גדולים מאוד, חלקם פחות. על מנת לשמח את האנשים שאנחנו אוהבים, אנו מפתיעים אותם ומציינים את האירוע המסוים בדרכים שונות ומשונות. מה דעתכם לערוך מסיבה על יאכטה? תודו שמדובר בהפתעה בלתי רגילה. יאכטות הפכו בשנים האחרונות לדרך נפלאה לחגוג כל סוג של אירוע – ימי הולדת לכל גיל, מסיבות רווקים ורווקות, בת מצווה, חתונת כסף, ימי גיבוש לעובדים, ליל כלולות. כל אירוע שאתם מעוניינים לחגוג – אין כמו לב הים למטרה זו. אין זה משנה כמה אנשים אתם. ניתן לשכור יאכטות בכל מיני גדלים ומכל מיני סוגים. תוכלו לחגוג ביאכטה בזוג או לשכור יאכטה עבור בני המשפחה והחברים. מדובר ברעיון מדליק לחגוג כל אירוע.

הורים רבים אשר מעוניינים לחגוג ימי הולדת לילדיהם, מזמינים את הזאטוטים הקטנים לטיול שייט. אין ילד שלא יתלהב מטיול ממש בתוך הים, כשהרוח מכה בפנים והחוף רחוק מאוד. בתוך היאכטה ניתן לחגוג, לערוך פעילויות, לאכול ולחגוג יום הולדת כמו שצריך. גם מבוגרים בוחרים לחגוג את יום הולדתם על יאכטה ונהנים מכמה שעות או ימים של כיף וריקודים בלב הים. טיול יאכטות הוא אופציה נהדרת עבור מסיבות בת מצווה. אם אתם לא רוצים לחגוג אירוע בת מצווה באולם, אך בכל זאת רוצים לציין את האירוע בדרך מיוחדת ובלתי שגרתית – טיול שייט עם החברות של כלת השמחה או בני כיתתה, הוא דרך מעולה ומקורית לעשות זאת.

 

יאכטות לאוהבים

סוג נוסף של טיולי שייט פרטיים מיועד לזוגות אוהבים. השמיים מעליכם אינסופיים ומלאים בכוכבים, אתם לבד בלב ים, האוויר הצח על פניכם, זהו הרגע שלכם. אין יותר רומנטי מזה. שייט על יאכטה הפך לתפאורה מצוינת להצעות נישואין. אתה מפתיע את אהובתך בערב רומנטי ובלתי שגרתי, אתם אוכלים ארוחה רומנטית בתוך יאכטה בלב הים, ולקינוח, אתה מציע לה נישואין, בדרך שהיא אף פעם לא תשכח. גם זוגות רבים בליל כלולותיהם, לאחר שהאירוע נגמר, בוחרים להעביר את הלילה הראשון שלהם בתור זוג נשוי ביחד על יאכטה בלב הים. מדובר ללא ספק בחוויה מיוחדת ומרגשת, שתיחקק בלבם במשך שנים רבות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב