דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורבנות חיים בשם התעמולה שורש הסכסוך. 

מאת    [ 25/11/2011 ]

מילים במאמר: 445   [ נצפה 2061 פעמים ]

 קורבנות חיים בשם התעמולה/שורש הסכסוך

הירהורים!!!  

בעבר נחשפה כאן בישראל מפה לבנונית מפורטת בה נראו כ-1000 מבנים צבאיים לערך, אותם מבנים- מתקני צבא משמשים את החיזבללה למטרות אחסון אמצעי לחימה בכמויות גדולות, מפקדות תקני מודיעין שונים ועוד.

והרי לנו החכמה הבלתי נתפשת של אותו ארגון-משום מה אותם מפקדות,מחסני תחמושת ומתקנים צבאיים אחרים מוקמו במרכזי אוכלוסיה,סמוכים לבתי מגורים ובכפרים. תאמינו או לא ,אני רואה במעשה פחדני ושפל זה נקודת זכות למדינת ישראל ולעם ישראל. הסיבה פשוטה , הרי מבקשי רעתנו יודעים ומבינים כי ערכי המוסר היהודי שאנו רואים אותם כדרך חיים וסימן לעוצמה הוא בעינהם חולשתנו ונקודה נוחה להתגרות כדי לנסות ולצבור נקודות זכות בעיני דעת הקהל העולמית בעת מלחמה.

כאן נשאלות מס שאלות מאוד חדות אך למי פתרונים???.. א.מה הוא ערך חיי אדם בעיני אותו ארגון והאם המטרה מקדשת את כל האמצעים?

ב. ידוע כי גם כאן בארצנו, ברצועת עזה מצויים מתקנים צבאיים של החמס במרכזי אוכלוסיה מיושבים ומתבצעת פעילות ענפה מתוכם. האם גם שם ידוע סוד "חולשת העם היהודי"

ג. אם נצפין לכוון ארצות ערב השכנות בהן זעקת החופש עלתה השמיימה ושם נוכחנו בטבח נוראי של השלטון במפגינים ובאוכלוסיה שיצאה להביע את דעתה ברחובה של עיר.האם שם שונה ערך חיי אדם בעיני החברה והשלטון?

ד לצערנו אי אפשר להימלט מהמחשבה של פיגועי ההתאבדות,ירי טילים למרכזי אוכלוסיה בישראל,חדירה לישוב יהודי ושחיטה של ילדים קטנים והוריהם במיטתם וכהנה וכהנה. יש מי שלא מכיר ארועי זוועה שהאחד מאפיל על האחר ? 

ה. סלחו לי על הבורות וקטנות הדעת אך האם ההצהרות בסגנון "אנו נתפוס את המפגעים והם ישלמו על כך..."  נשמעות בכלל רציניות? האם המפגעים מייצגים את עצמם? מדוע יש לי התחושה שמדובר בסוג של רעיון קולקטיבי של העם המוסלמי/החברה המוסלמית שנאה מתוך רגש נחיתות וחוסר סובלנות מוחלט כלפי האחר. והרי ידוע כי הדרך השפלה לרומם רעיון או קולקטיב הינה נסיון להנמיך את האחר. וכך בשם הדת "אפשר" להרוג מאות ואלפים בפיגוע טרור (ראה פיגוע  11 בספטמבר) , בשם הדם להתפוצץ באוטובוס ולקפח את חייהם של ילדים,נשים,זקנים ואזרחים חפים מפשע ועוד דוגמאות רבות שונות ומשונות.

יש מי שיצטט "......פרא אדם ידו בכל ויד כל בו" וכאשר אנו מצויים על פרשת דרכים ועלינו לקבל החלטות חשובות רבות כל כך ובין היתר לחתום על הסכמי  גבולות חדשים מול שכנותינו מדינות ערב, אגב אני תמה היש עם מי לחתום - האם אנו בטוחים שיש לנו העוז לראות בצורה אמיתית כולל ראיה היסטורית ואחרת , מה יהיה אופיו של הסכם לנוכח המגמה שעוברת כחוט השני ,  של שנאת ישראל ע"י החברה הערבית והתנכלויות לעם היהודי ללא כל קשר לישיבתו בארץ ,?  והאם יתכן הסכם על נושא שאינו הנושא המרכזי של הסכסוך? לדוגמא אדמות,גבולות,חזרת פליטים וכד? מה אם כן הסכסוך האמיתי - מהו אותו שורש בו צריך לדוש בכדי ללבן האם השורש הוא : מדיני , שטחים וכד' או סכסוך על רקע דתי??  

בלב יהודי -פורטל יהודי בראש צעיר  מאמרים בנושאי התפתחות אישית ,חומר מגוון בנושאים יהודיים ואקטואליה .




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב