דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עיצוב חתונה באולם אירועים בפתח תקווה 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 475   [ נצפה 1756 פעמים ]

מחפשים דרך לעשות אירוע יחודי? מי לא חולם על אירוע בלתי נשכחת, אולם מה בעצם מוזמנים זוכרים? הבגדים, המנה העיקרית, האפקטים המיוחדים, ובמיוחד את העיצוב. כנראה שתופתעו מהמימצאים, אבל לרוב האורחים אותם מאפיינים חשובים, וכמובן על אלה נשתדל לשים פוקוס.

בחירת מיקום הארוע

מקום האירוע שתבחרו צריך לשקף את בעלי השמחה ואת מה שאתם רוצים לייצג. וילה בהרצליה פיתוח תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונת בריכה תקרין ילדותיות מבורכת, גן או אולם מהשורה הראשונה ישקף את עושרכם בעוד אולם או גן אירועים אינטימי יקרין משפחתיות.

זכרו שמאוד קל לחלום על ארוע שיהיה מלכותי ויוקרתי, אבל לעיתים אחרי התחלת התכנון נופל האסימון והם מבינים לדאבונם שזה לא באמת מה שהם ראו בדימיונם. אז לפני שאתם מזמינים גן ארועים תחשבו אם באמת ובתמים האולם הזה משקף אתכם.

בחירת המנות לארוע

סיימתם לעסוק עם גן אירועים בפתח תקווה? חד משמעית אחד המאפיינים המרכזים הוא האוכל שיוגש למוזמנים. יש מצב שזה נשמע מופרך , אבל רוב האורחים מרגישים צורך עז ליהנות ומה שמאוד חשוב להם הוא המנות שיוגשו באירוע.

טרם בחירת התפריט תנסו לחשוב בקפידה מי הם האורחים שיהיו החלק המשמעותי ביותר בחגיגתכם. אם מדובר באנשים מהמעמד הבינוני, שמעדפים אוכל ביתי, כדאי ללכת לכיוון של אוכל פשוט יותר. אם לרעתכם מדובר בצעירים מהבוהמה ההרצלייאנית מומלץ לשקול תפריט יותר אקסקלוסיבי, אם זו בכלל בר מצווה ורוב האנשים יהיו בה ילדים וילדות אז בלי ספק כדאי ללכת על מתכון ילדותי יותר הכולל עוגת שוקולד, פיצה ועוד.

תזכרו תמיד כי אי אפשר לרצות את כל המוזמנים, לפיכך רצוי ללכת על אוכל צנוע ומורכב, יחודי ומסחרי. ככה יש סיכוי גבוה שיהיו לכלל האנשים הרבה אפשריות לבחור. בסופו של דבר, מוטב שיהיו מגוון אופציות במקום כמה מנות יחידות.

העיצוב הכללי

אם יש לכם זמן מיותר ואתם באמת מעוניינים לעשות רושם על האורחים, תצרו קונספט, משהו מיוחד ובאופן מיוחד מסר שאתם רוצים להעביר. בדומה לבחירת הגן, גם כן העיצוב שתבחרו בעל משקל גדול.

בחלק זה באמת ובתמים אין גבול לדמיון; אפשר ליצור הכל, או להפך אפשר להדגיש רק דברים מרכזיים; הצבעים (אירוע בכתום, עיצוב רק בצבע מסוים), תוספות (דקלים, ציפורים) עיצוב שולחנות וכו', רק תתנו לדמיון שלכם להמריא. לא פעם קורה שאירוע פרטי הופך להיות גם האירוע הקיבוצי של המשפחה, בהתאם לזה דווקא בנושא חשוב זה, זה מקומכם לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

מה לגבי אולם אירועים כפר סבא?

ידוע שהכי פשוט זנ לרצות את כולם, אבל תזכרו כל הזמן שבסוף היום זה היום הגדול שלכם. היה ויש נושא שאין אופציה שאתם לשכוח ממנו אפילו אם הוא, מפריע למשפחתך, אל תתפשרו. תסבירו ליקיריכם בצורה שקטה שזה סופו של יום זו החלטתכם. תלכו עם הרגש ותנו מקום למה שבאמת משקף אתכם.

אם עדין אתם צריכים עוד חומר לגבי תחום זה קראו כאן עוד, וארגנו לכם ארוע מהנה!

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב