דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוספת בניה - בניה קלה עומדת לשירותך 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 481   [ נצפה 3024 פעמים ]

אז מה אתם יודעים על תוספת בניה באמצעות בניה קלה? מסתבר שזו השיטה הטובה ביותר כיום להוספת חדר, בניה על הגג או אפילו סגירת מרפסת. מה עוד צריך לדעת על בניה קלה לפני שניגשים להקמת תוספת בניה? בכתבה הבאה...

אם הרעיון לתוספת בניה על מנת להוסיף חדר, מרפסת או לבנות על הגג, מתבטל בגלל מחשבות מטרידות על תהליך בניה ארוך, לכלוך, לוגיסטיקה מול אנשי מקצוע ובלגן, דעו שהיום כבר רבים מכירים את שיטת בניה קלה התומכת בתוספת בניה ובכך מקצרת תהליכים, שומרת על ניקיון והיא זולה למדי.

בניה קלה – מהי?

בניה קלה היא תולדה של רצון להביא בשורה חדשה לתחום הבניה. הרצון למצוא ולפתח פתרונות בניה ידידותיים לסביבה הוליד תחום שלם המציע פתרונות רבים למשתכנים: מתכנון סביבתי הולם ועד לבניה באמצעות חומר "ירוק" המסוגל לבודד יותר מכל חומר אחר ולחסוך בכך בצריכת חשמל לצרכי חימום ולקירור.

באמצעות שימוש בחומרים כגון: אלומיניום, זכוכית , פוליסטירן (חומר מבודד עד מאד הממלא את חלל הפנלים) שיטת הבנייה הקלה נחשבת למהירה ביותר. לאחר שלב התכנון והמדידות, ניגשים אנשי המקצוע לשלב ייצור מעטפת שבנויה מפנלים המרכיבים את התוספת לבית.

הרכבת האלמנטים בבית הלקוח נעשים לאחר שמתבצע תהליך תכנון ובניה במפעל עצמו. דרך זאת מאפשרת רמת דיוק ומקצועיות גבוהות מאד.

הנתון הבא אולי יפתיע אתכם: ההרכבה אורכת בממוצע של 24 שעות בבית הלקוח. כך גם נחסך זמן עלויות בניה, עלויות הקבלנים בעלי המקצוע והעובדים, הבלגן, הרעש והלכלוך המאפיינים עבודות בניה רגילות.

איזה תוספת בניה מתאפשרת בבניה קלה?

בניה קלה מאפשרת לבצע מגוון רחב של תוספות בניה לבית. בין התוספות: בניית קומת גג, סגירת חדר נוסף, סגירת מרפסת, הוספת פרגולות ועוד. בניה קלה היא בניה בעלת תכנון מדויק בהתאם לדרישותיו ההנדסיות של הבית ולעיצוב הקיים. כך ניתן לתכנן חלל המתמודד עם אילוצים כאלה ואחרים (רהיטים קיימים, צורת החלל, נישות ועוד) העבודה נעשית ברמת דיוק של מילימטרים.

תמיד ניתן להגדיר את רמת הגימור של תוספת הבניה ולבקש פרופילים לפי טעם אישי, חלונות אלומיניום ודלתות אלומיניום בלגי.

בניה קונבנציונלית מול בניה קלה

בניה קונבנציונאלית, כבודה במקומה מונח, אך כשמדובר בתוספות בניה לבית, בניה קלה היא בהחלט פתרון מושלם לכך. מעבר ליתרונות שהובאו כאן לפניכם, הנה עוד נתון שאולי כדאי לכם לקחת בחשבון: הידעתם שעלויות בניה קונבנציונאלית מופנים בעיקר לבעלי מקצוע? זאת לאור העובדה שהחומרים עימם עובדים בבניה קונבנציונאלית הם בסיסיים ופשוטים ביותר (חול, מלט ולבנים). לעומת זאת, בבניה קלה, עיקר עלות הפרויקט מופנה לחומרים: לאלומיניום האיכותי ולפוליסטירן המתקדם.

בניה קלה - עוד יתרונות

חומר הפוליסטירן הוא גולת הכותרת של בניה קלה. מדובר בחומר הממלא את החלל בקורות תוספות הבניה. החומר מאפשר בידוד מקסימאלי אות לא הצליח אף בלוק לשחזר.

פנלים מבודדים הינם בעובי של 75 מ"מ. והם שווים ביכולת הבידוד התרמית שלהם לבלוק של 50 ס"מ או לחלופין ל150 ס"מ של בלוק סטנדרטי. משמע, לא פחות ממטר וחצי של קיר בלוקים. עובדה זאת עוזרת לחסכון באנרגיה וחשמל – לחימום וקירור בכל ימות השנה.

אם כן, המסקנה ברורה – אם חושבים על תוספות בניה לבית, מומלץ לחשוב בכיוון של בניה קלה. זה קל, פשוט, מדויק ומתקדם יותר מכל פתרון אחר.

שבע:
עבודות בניה
עלויות בניה
חלונות אלומיניום




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב