דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתכננים טיול מודרך בירושלים ? אולי כדאי לכם לערוך אותו על גבי סגווי 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2090 פעמים ]

ירושלים. מה לא נכתב ומה לא נאמר על העיר המדהימה הזו. טיול מודרך בירושלים הוא ללא ספק בגדר חובה, הן עבור המתגוררים בעיר והן עבור המבקרים בה. טיול מודרך בירושלים טומן בחובו חוויות רבות ואפשרות נהדרת להכרת ההסטוריה והתרבות שלנו. חברת סגווי בעיר הוקמה במיוחד עבור אנשים המעוניינים לערוך טיול מודרך בירושלים , אך בו זמנית להנות מחוויה מיוחדת ובלתי רגילה.

החברה מעניקה סגווי להשכרה ביחד עם סיור מודרך ומקצועי ברחבי העיר. אתם יכולים להיות בטוחים כי טיול מודרך בירושלים כאשר אתם רכובים על סגווי, הוא ללא ספק חוויה מפעימה ומרתקת. אתם מוזמנים להמשיך לקרוא אודות אפשרויות הסיור הקיימות על גבי סגווי.

מסלולים בירושלים על גבי סגווי

חברת סגווי בעיר מציעה סגווי להשכרה במגוון מסלולים מיוחדים ומרתקים, לפי בחירתכם. סקירה כללית של הסיורים -


    • סיור בטיילת ארמון הנציב - משך הסיור בין שעה וחצי לשעתיים. הסיור בטיילת ארמון הנציב, כולל שתי עצירות בנקודות תצפית עיקריות. התצפית הראשונה תהיה תצפית על כל כולה של העיר העתיקה. בין האתרים הנצפים ניתן למנות את חומות העיר, הרובע היהודי, הר הזיתים, הר הצופים ועוד. התצפית השנייה תשקיף על מדבר יהודה, הרי מואב ועוד.
    • סיור סובב חומות - אורכו של הסיור כשעה וחצי. הסיור יצא משכונת אבו טור לעבר גיא בן הינום ובריכת הסולטן. לאחר מכן תתבצע תצפית על משכנות שאנננים. בהמשך, תתבצע עלייה לאורכה של החומה המערבית של העיר העתיקה אל שער יפו.
    • סיור בעיר העתיקה - אורכו של הסיור כשעתיים. את הסיור נתחיל באותה נקודת פתיחה של סיור סובב חומות. אל העיר העתיקה נכנס דרך שער יפו. נסייר ברובע הארמני, הרובע היהודי ובאתרים הרבים הקיימים בהם. נסייר אל הר הציון ונעצור בקבר דוד.
    • סיור בירושלים החדשה - משך הסיור כשעתיים. נתחיל את הסיור בשכונת אבו טור ונצא אל עבר גיא בן הינום, בריכת הסולטן ונעצור לתצפית מרהיבה לעבר משכנות שאננים. נמשיך את הסיור בעלייה לאורכה של החומה המערבית של העיר העתיקה לכיוון שער יפו. נתקדם לאורכה של החומה הצפונית עד שנגיע לכיכר צה"ל. משם נמשיך לעבר רחוב יפו ונבצע סיור מרתק ברחובה הראשי של ירושלים. נסיים את הסיור בשוק מחנה יהודה.
    • סיור בנחלאות - אורכו של הסיור בין שעתיים לשעתיים וחצי. תחילתו של הסיור דומה לנקודת הפתיחה של הסיור בירושלים החדשה. עם זאת, כשנגיע לרחוב יפו , נפנה לשוק הפתוח ונסייר בסמטאותיה של שכונת נחלאות. נסיים את הסיור בכיכר ציון.
    • סיור בכנסת ישראל - אורכו של הסיור בין שעתיים לשעתיים וחצי. את הסיור נתחיל במנחת המסוקים של הכנסת - החניה של בית המשפט העליון. נמשיך לעבר גן סאקר ומשם לעמק המצלבה. נחזור לגבעת רם ונקבל הסבר מקיף על האזור - הכנסת, המוזיאון ועוד.

עוד קצת על סגווי להשכרה עם טיול מודרך בירושלים ...

הסיורים נערכים על ידי מדריכים מקצועיים אשר הוסמכו במיוחד על ידי חברת סגווי בעיר, לבצע סיור מודרך בירושלים. היו בטוחים כי מעבר לחוויה הנפלאה של רכיבה על סגווי ברחובות ירושלים, תקבלו גם הסברים מקצועיים, מרתקים ומעניינים אודות המקומות בהם תבקרו. אתם מוזמנים ליצור קשר עוד היום ולתאם את מועד הסיום שלכם. אין ספק כי תצאו עם ערך מוסף מהטיול.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח, אוהב ספורט ונסיעה על סגווי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב