דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כתיבה שיווקית - מה זה??? 

מאת    [ 24/11/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2471 פעמים ]

כתיבה שיווקית

 

''העולם מתחלק לשניים:  אלה שעושים ואלה שמדברים.'' - כך אמרו לי כשהייתי קטנה, כדי לחנך אותנו לכך שמדיבורים לא יוצא כלום.  ''עם מילים יפות אי אפשר ללכת למכולת... יאללה, תתחילי לעשות.''  הם צדקו. פעם. כשהייתי קטנה. היום זה כבר לא עובד ככה. המוני אנשים יודעים איך לעבוד, לייצר, לשרת, לעשות, אבל זה לא מספיק להם כדי ללכת עם זה למכולת... ייתכן שאתה הכי מקצוען בעולם, אבל רק אישתך, חמותך והשכן מלמעלה ידעו על זה.  כי בלי מילים, ללא שיווק - אין מכירות!!!  אז מה עושים?  בשביל זה יש כתיבה שיווקית.

 כתיבה שיווקית מתרגמת למילים את העשייה שלך, חושפת אותך לקהלים חדשים וגורמת לקוראים להאמין ביכולת שלך לייצר פתרונות לצרכיהם. או בלשון העם:''מדברת על זה''.  אפשר לעשות זאת באמצעות תוכן שיווקי באתר האינטרנט או בדף הפייסבוק שלך, באמצעות כתיבת בלוג ו/או מאמר מקצועיים (בדיוק כמו זה שאתה קורא כרגע) בעלי מסרים שיווקיים, באמצעות מודעות ופרסומות ש'תופסות' את הקורא , ועוד אלף דרכים יצירתיות נוספות להגיע ללקוחות שלך על ידי מילים.

 אגב, אם כבר הזכרנו שיש את אלה שעושים ואלה שמדברים, אז למען האמת, יש כאלה שהם גם וגם;   הם גם מומחים בתחומם, מנהלים הזמנות, עובדים, יצור, משכורות, מלאי, גביה ושירות לקוחות, וגם יש להם זמן לשבת מול המחשב, לכתוב תוכן שיווקי לאתר העסק, לעשות סקר לאיתור מילות מפתח בשביל קידום בגוגל, לעדכן את דף הפייסבוק של העסק מידי יום, לנסח דוא"ל שבועי בעל מסר שיווקי לרשימת התפוצה , לנהל בלוג, לכתוב מאמרים עסקיים ו....

ומה איתך?  האם יש לך זמן, ידע וכישורים כדי להיות טיפוס של גם וגם? אם כן – חבל על הזמן שלך, יש לך מספיק מה לעשות במקום לקרוא את המאמר הזה. אבל אם לא – כנראה ששירותי כתיבה שיווקית נולדו בדיוק בשבילך.

לא בכל עסק, מוצלח כמה שיהיה, יש אפשרות להפיק תוכן שיווקי מקצועי. בין אם זה מסיבות של חוסר זמן, בין אם מסיבות של העדר רקע שיווקי או יכולת התנסחות בכתב. שיווק באינטרנט הוא אמנות הדורשת התנסות ולמידה. כתיבת תוכן טוב ומזמין דורשת שילוב של כשרון ניסוח, עברית ברמה גבוהה, הכרת המדיה וניסיון שנרכש בהרבה מאוד זמן, מצרך נדיר אצל בעלי עסקים, המעדיפים להיות עסוקים בעבודה עצמה ולא בכתיבה אודותיה...

כתיבה שיווקית נותנת לעשייה שלך מעטפת מילולית, ומפנה אותך לעשות את מה שלמענו הקמת את העסק. כך תוכל להיות גם מקצועי וגם שיווקי.

חבילת השירותים של "מילה בסלע" תאפשר לעסק שלך להיות גם וגם.

 

 

יש לך עסק, אתר או רעיון? אתה רוצה לספר את הסיפור שלו, אך לא מוצא מילים קולעות, שייכנסו ללב, לראש, ואולי אפילו לכיס של קהל היעד שלך? רחל ויתקון, מייסדת מילה בסלע, תלביש לך את הרעיונות במילים, על מנת להפוך את הקורא ללקוח הבא שלך. מילה בסלע מספקת שירותי כתיבה מגוונים, עסקיים ופרטיים; כתיבה שיווקית, כתיבה לאירועים,




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב