דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תכנון יום ספא באזור הצפון 

מאת    [ 22/11/2011 ]

מילים במאמר: 596   [ נצפה 2359 פעמים ]

המבחר המגוון של אתרי האירוח הכפרי ומתחמי הספא בצפון יכול לבלבל גם את הטובים שבינינו, בשבילכם כמה עצות איך לתכנן יום ספא שיתאים בדיוק למה שאתם אוהבים.


    • 

    אתר הספא צריך קודם כל להתאים לצרכים שלכם. אם אתם מארגנים יום כיף ספא קבוצתי כדאי לבחור אתר עם חדרים גדולים, מיטות נפרדות, אזורי ישיבה מרווחים עם מספיק מקום לכולם ומתקני ספא ציבוריים כך תוכלו ליהנות יחד מהזמן שלכם בג'קוזי, בסאונה ובבריכה.


    • 

    אם אתם מתכננים ספא זוגי כדאי לבחור באתר ספא אינטימי יותר שמציע חדרים זוגיים, ג'קוזי פרטי, אזור ישיבה בקרבת החדר או אפילו מרפסת שהיא רק שלכם.

יש דברים שכדאי לתכנן ולהזמין מראש כדי להבטיח את מקומכם ולהבטיח לעצמכם שתקבלו בדיוק את מה שאתם רוצים.


    • 

    על מנת להבטיח לעצמכם את טיפול הספא שבו אתם מעוניינים כדאי לברר אם הוא נמצא בתפריט הטיפולים שמציע הספא ולהזמינו מראש. לא כל המטפלים מוכשרים לטפל בכל שיטת טיפול, יש צורך להתמחות באופן מקצועי בכל אחד מסוגי הטיפול וזכותכם לבדוק ולוודא שהטיפול שתזמינו יתבצע בידיו של מטפל מקצועי ומיומן.


    • 

    אם ברצונכם לקבל עיסוי במהלך יום הספא שלכם כדאי לבדוק מהי האפשרות להזמין חבילת ספא הכוללת עיסוי. חבילות ספא יכולות להיות משתלמות גם מבחינת מה שמציעה החבילה וגם בזכות מחירה האטרקטיבי. חבילות ספא יש להזמין ולתאם מראש אחרת מחיר החבילה לא בהכרח יהיה אטרקטיבי כשתרצו להזמין במקום. בכל מקרה כדאי לברר מול כל אתר מה הוא מציע בחבילות הספא שלו חלקם יפתיעו אתכם לטובה.


    • 

    פעילויות שונות שנמצאות באזור אמנם לא חייב להזמין מראש, אפשר לנסות ולהגיע ללא הודעה מוקדמת, אבל אם אתם מתכננים לשלב טיול או פעילות מסוימת במהלך יום הכיף שלכם בצפון ומתכננים סביבו את כל שאר הפעילויות שלכם כדאי שתתאמו מראש ותבטיחו את מקומכם.

כל-כך הרבה אפשרויות לבחירה, איך נשלב את כל הפעילויות שנרצה ביום כיף אחד?


    • 

    יום כיף בצפון יכול להתחיל מארוחת בוקר טובה באווירה כפרית אמיתית באחת המסעדות המקומיות. הרבה מיישובי הצפון מציעים מבחר גבינות בייצור ביתי, ירקות אורגניים, תבלינים וחליטות תה משובחות, כך שהיום שלכם כבר יפתח בנימה בריאה ורגועה. מארוחת הבוקר אפשר להמשיך לפעילות שנקבעה מראש כמו למשל טיול טרקטורונים או רכיבה על סוסים מה שנותן לנו ליהנות מהנוף הייחודי של האזור וגם מהפעילות שהיא עצמה שבירת שגרה. לסיום היום נחווה כיף מסוג אחר כשנגיע לאתר הספא שבחרנו ונקבל עיסוי שגם ישחרר את השרירים שהפעלנו במהלך היום וגם יטען לנו מחדש את האנרגיות לקראת החזרה הביתה.


    • 

    אפשרות אחרת היא לפתוח את הבוקר בפעילות קלילה כמו קטיף ביישוב בדרך או טיול אופניים קצר לטבילת בוקר מרעננת באחד מהמעיינות הטבעיים. משם נמשיך לארוחת צהריים אותנטית בכפר דרוזי בסביבה, נחווה את הדו קיום שכל-כך מאפיין את האזור, לאחר מכן נמשיך לאתר הספא להתפנק במתקני הספא באוויר של אחר הצהריים הנעים אל תוך הערב ואם תרצו גם עיסוי להשלים יום ספא מוצלח בצפון.


    • 

    עוד אפשרות לרומנטיים שבינינו, מכיוון ורוב אתרי הספא שמציעים חדרים פרטיים מאפשרים קבלת חדרים רק בשעות הצהריים, אפשר לפתוח את היום בטיול ופיקניק בפארק או בשמורת טבע בקרבת הספא, כך אפשר ליהנות מהנוף המשכר והאוויר הצח וגם למלא את הבטן בנשנושים מקומיים שאספנו בדרך – פירות טריים, פיתה דרוזית, לבנה, מיצים טבעיים וקפה שחור אמיתי. בשעות הצהריים תגיעו לאתר הספא ותיהנו מטיפולי ספא זוגיים וממתקני הספא המפנקים. בין הפינוק לארוחת ערב רומנטית במסעדה מובחרת יישאר לכם אפילו זמן למנוחה והתרעננות.

יום כיף בצפון יכול להיות כל מה שתרצו שיהיה יחד ולשלב בתוכו גם פעילות מאתגרת, גם אוכל משובח וגם הרבה מנוחה ופינוקים. בדקו מהן האפשרויות שמציע לכם כל אתר, מה אתם אוהבים ומחפשים לעשות בשביל הכיף ותכננו את הזמן שלכם ברווחי זמן נוחים שאינם משאירים מקום ללחץ, אלא רק להנאה ורגיעה.

פארטי אפ מבית מיזם גרופ - פיתרונות אינטרנט לעסקים


בניית אתרי אינטרנט ופורטלים, קידום אורגני, שיווק באינטרנט




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב