דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ברכת כלה - לא בהכרח נוסח דתי 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 369   [ נצפה 3842 פעמים ]

בחברת שיר בהפתעה הופתעו לגלות בשנים האחרונות כי כלות חילוניות מתעניינות בהקלטת ברכת כלה לכבוד היום המרגש בחייהן. עד לשנים האחרונות בעיקר כלות עם קירבה לדת היו מכינות את התפילה שלהן, את ברכת הכלה לכבוד החתונה. כפי שצויין קודם, כלות חילוניות החלו להתעניין ואף להקליט מראש ברכת כלה כחלק מהטקס בחתונתן. יש מספר נוסחים שאת רובן אפשר למצוא בכל מיני אתרים. המעניין הוא שהנוסים כבר עברו כל כך הרבה שינויים, מתיחות וקיצורים ואני בספק אם יש קשר בין הנוסח הראשון והאחרון בסידרה. ברכת כלה נעשה באופן הבא: 

רגע לפני הקלטת ברכת כלה

לפני הגעה לאולפן שיר בהפתעה, יש לבחור את הנוסח הרצוי. אפשר להוריד מהאתר או לחפש ברשת את הנוסח המתאים. אפשר ורצוי לעשות התאמות אישיות (אין חוקים נוקשים לכבי זה) למצוא את מה שמדבר אלייך ולהיות שלמה עם מה שאת רוצה להגיד. רצוי שלקראת הקלטת ברכת כלה באולפן, תעשי כמה שיותר חזרות בבית. השפה היא לא קלה למי שאינה בקיעה בה. אפשר אפילו לשאול או להעזר במישהו שבמכיר את הברכות ולקבל הכוונה. תעשי כמה שיותר חזרות אם עצמך כי כשתגיעי לאולפן מתחילים ישר בהקלטה. אל דאגה, לא מקליטים "טייק" אחד וזהו. לשם כך את מגיע לאולפן. מוצמד לך טכנאי הקלטות שמדריך אותך ועוזר לך בכל השלבים.

ההקלטת ברכת כלה נעשית בתוך אולפן הקלטות מקצועי עם כל הציוד הנדרש כדי להגיע לתוצאה שאת רוצה. הסיבה שכלות רבות מגיעות להקליט את ברכת הכלה מבועד מועד זה כדי להמנע מההתרגשות בעת האירוע!. את ברכת הכלה משמיעים באירוע והכלה לא צריכה לעמוד ולהקריא עם כל האנשים שמסביב ולחשוש מטעויות.

בסוף ההקלטה, נשמע יחד את התוצאה ונחליט יחד אם יש צורך לעשות תיקונים בהקלטה. במידה ויש, אין שום בעיה. נכנסים חזרה לאולפן ומתקנים עד שאת שביעת רצון מהתוצאה. ברכת כלה כשלעצמה מאוד מרגשת אך אנו נהפוך אותה למרגשת יותר. נבחר יחד נעימה מתאימה שתלווה ברקע את קריאת ברכת כלה שלך. הבחירה יכולה להעשות מתוך מאגר שירים גדול שיש לנו או שאת יכולה לחשוב על כך מראש ולהגיע מוכנה עם רעיונות שלך. 

לסיום, לאחר שסיימנו את כל השלבים בהקלטת ברכת כלה בחברת שיר בהפתעה, נצרוב את הדיסקים ונדפיס תמונה אישית עם הקדשה שתבחרי. יש לדאוד להעביר את ההקלטה של ברכת הכלה מראש לתקליטן ולוודא שאתם מתוזמנים לקראת האירוע והזמנים שתירצו שהוא ישמיע את ברכת הכלה. זהו, שיהיה במזל..

 

שרון משה מנכ"ל שיר בהפתעה www.sendsong.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב