דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טבעות יהלום מיוחדות 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 455   [ נצפה 3029 פעמים ]

אתה בזוגיות כבר זמן רב, והגעת להחלטה המרגשת – זו האישה שאיתה אתה רוצה לחיות את חייך. המעמד של הצעת נישואין הוא גם ככה מלחיץ, למה צריך עוד להוסיף לזה את ההתלבטות הקשה בין מבחר עצום של טבעות יהלומים?

כי צריך להשוויץ, מה זאת אומרת?

הטבעת שבחרת, כמו הצורה בה בחרת לשאול את השאלה, היא מבחינת זוגתך הסמל לכל מה שאתה מרגיש כלפיה. כל הקשר שלכם מתנקז לרגע הזה של הצעת הנישואין וזהו רגע שהיא תנצור בליבה לנצח. ככל שהטבעת תהיה יותר מיוחדת ומושקעת – כך הרגע יהיה מיוחד יותר, וכך היא תהנה יותר לספר, לנופף באצבעה ולהשוויץ.

כי הטבעת תמיד שם

לאחר ההצעה, האישה תישא איתה את הטבעת לכל מקום. בניגוד לשאר ההיבטים של הצעת הנישואין – הטבעת מסמלת סטטוס ואומרת משהו על האישה, גם עבור אנשים שאינם מכירים אותה. בתור תכשיט שילווה אותה כל חייה ויסמל את המחויבות ביניכם, שווה להשקיע קצת מחשבה בבחירה.

טבעות יהלומים – כמה שיותר מיוחד, אתה יותר טוב

אולי עבורך טבעות יהלומים הן רק תכשיט. נכון, יש לו משמעות עמוקה אך המשמעות קיימת בכל צורה בה יגיע התכשיט. תרשה לנו לעשות הכללה גסה ולומר שלכל הנשים אכפת איזו טבעת יקבלו. נכון, לא כולן צריכות לנקר עיניים, אבל בטח שלא ירצו שתקנה את הטבעת הראשונה שראית.

אישה צריכה גבר שיחשוב עליה כמיוחדת, כשונה, שישקיע זמן ומחשבות בניסיונות לרצות אותה, לקלוע לטעמה ולהפוך אותה למאושרת. במיוחד בבחירה של טבעת אירוסין, חשוב שזו תהיה טבעת עם סיפור, טבעת עם כוונה, טבעת שנועדה במיוחד עבורה.

סוליטר זה לא רק שם של משחק

כאשר חושבים על טבעות אירוסין, מדברים בעצם לרוב על טבעת מסוג שנקרא טבעת סוליטר. מדובר בטבעת דקה עם אבן במרכז, לרוב אבן מסוג יהלום. ישנם סוגים רבים של טבעות סוליטר, כאשר ההבדלים ביניהם נעוצים לרוב בחומר ממנו עשויה הטבעת, בעובי שלה, בגודל ובסוג האבן המרכזית, ובתוספות כמו שיבוץ של אבנים נוספות ועוד.

אנחנו מזכירים שוב – למרות ההבדלים המזעריים, בעיניך, בין טבעות יהלומים מסוגים שונים, תאמין לנו שאשתך לעתיד תזהה את ההבדל. הבחירה שלך צריכה להיות קודם כל תלויה בטעם שלה – האם היא בדרך כלל חובבת תכשיטים עדינים וצנועים או שהיא אוהבת כמה שיותר גדול, נוצץ ומוגזם?

אישה בעלת טעם קלאסי יותר תאהב את טבעות הסוליטר, לעומת מישהי מוקצנת יותר שתעדיף טבעת שונה ומקורית. יחד עם זאת, כל אישה תרצה איזשהו מגע אישי שלך בטבעת האירוסין שלה, כך שהטעם האישי שלך ואיך שאתה תופס אותה גם הם מרכיבים חשובים מאוד בהחלטה.

לקנות טבעות יהלומים ולשרוד

אם הצלחת להגיע עד לכאן עם דופק סדיר, אתה וודאי עסוק בשאלה אחת בלבד: כמה זה יעלה לי? עם כל החשיבות של הטבעת, כדאי שתדע שקנייה של טבעות יהלומים לא בהכרח דורשת משכון של הבית. יש המון טבעות יפהפיות וצנועות, ובסך הכל מה שמעניין את אשתך לעתיד זו הכוונה והמחשבה שמאחורי הקנייה, ולא כמה היא עלתה.


לעוד מידע מקצועי על טבעות יהלומים - באתר פורטל יהלומים



 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב