דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים ומחקרים בפירסום. 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 493   [ נצפה 2219 פעמים ]

 

מה כבר יכול להיות משותף לדפוס ומחקרים? הנה לפניכם הממצאים של אחת הבדיקות שעשינו לאחרונה- לא תאמינו לתוצאות. יצאנו לחקור מוצרי פירסום שונים שיוצאים מבית דפוס על מנת שנוכל לקבל מושג איזה מוצר פירסום הכי משתלם להדפיס בבית דפוס. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור בין שורה ארוכה של מוצרים בינהם מגנטים, פליירים, כרטיסי ביקור, פוסטרים, שלטי חוצות, רול אפים, פופ אפים והרשימה עוד ארוכה. ברור לנו שכל מוצר פירסום עונה על צורך אחר, אבל עדין רצינו לבדוק איזה מהמוצרים אותם אנחנו מדפיסים בכמות כל כך גדולה באמת עובד. ומה גורם לו לעבוד. על מנת לחקור את הנושא הצבנו לעצמנו כמה קריטריונים לפי הם בדקנו את הנושא.

המוצר שהכי מזמינים

אפשר לעמוד הצלחה של מוצר דפוס ופירסום לפי כמות ההזמנות שלו. אם נחפש ונבדוק בבתי דפוס וברשת האינטרנט נראה שקיימת מלחמה ארוכת ימים בין פליירים למגנטים. פליירים הם מוצר פירסום במודפס על דף נייר בעוד שמגנטים הם מוצר עם ערך מוסף שיכול גם לשמש אותנו. לאחר שנמשכנו לחקור את הנושא והוספנו לבדיקה שלנו עוד פרמטר שקשור להזמנות באינטרט גילנו שמגנטים הם המוצר הפירסומי הנמכר ביותר.

 אין כמו מגנטים. מגנטים הם מוצר פירסום שכיף לקבל. הרבה פעמים שמנסים לפרסם לנו ולתת לנו פליירים למשל אנחנו מתעצבנים ומכסים באנטגוניזם. מגנטים הם מוצר פירסומי שיוצר גישה חיובית אצל הלקחות.

לא אכפת לנו לקבל מגנטים מכיוון שאנחנו משתמשים בהם והם מכסים לנו את המקרר בבית. מגנטים הם מוצר קטן יחסית שלא דורש מאיתנו עיצוב מתוחכם מידי על מנת שהוא יצליח. הרבה אנשים בוחרים במגנטים מכיוון שהם יודעים שהם בעצמם משתמשים במגנטים שיש להם בבית ומוצאים את עצמם לא פעם מזמינים אוכל ומשלוחים מהמגנטים שמודבקים להם על המקרר. מגנטים הם מוצר הדפוס בעל כמות ההזמנות הגדולה ביותר בישראל בחודש. עסקים קטנים וגדולים נהנים מהם ואפילו קופות חולים וגופים ממשלתיים. המחיר שמוצע עבור הדפסת מגנטים בבית דפוס הוא מחיר הוגן מה שהופך את המגנטים למוצר עוד יותר כדאי עבור כולנו.

המוצר שמניע אנשים לפעולה

על מנת למדוד הצלחה של פרסום, אנחנו חייבים לבדוק את התוצאות. פירסום לא שווה כלום אם הוא לא מניע אנשים לפעולה וגורם להם בסופו של דבר לבחור בנו. במידה והחלטנו לפרסם אך אנחנו לא רואים שום שינוי במכירות שלנו אנחנו יכולים לדעת שהפירסום שלנו נכשל. כאשר בדקנו מבין כל מוצרי הדפוס מהו המוצר שאפקטיבי ביותר שמוביל הכי הרבה אנשים לפעולה מצאנו שמגנטים הם המוצר הטוב ביותר. מגנטים נמצאים שם ברגע האמת. שאני רוצה להזמין פיצה המגנטים שמודבקים לי על המקרר יהיו המקום הזמין והנח ביותר שאני אחפש בו פיצריות.

מגנטים נמצאים מולנו כל יום והתוכן שמודפס על גבי המגנטים נכנס לנו לתת מודע ונשאר שם, כך שברגע שנצתרך בעל מקצוע מסויים ישר נזכר במגנט של האינסטלטור שמובק לנו על המקרר. מגנטים מוכיחים את עצמם כמוצר שהצליח להכניס הכי הרבה לקוחות חדשים לבתי עסק והחלוקה שלהם משנה הרבה ברמת ההכנסות של כל עסק. לא פלא שמגנטים זכו גם בקטגוריה של המוצר שהכי מזמינים אותו מבית דפוס. כולם יעדיפו להדפיס מוצר שעובד ומכניס עבודה מאשר מוצר שהוא הימור. מגנטים עושים עבודה נאמנה עבור כל העסקים אותם הם מפרסמים.  




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב