דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים ונטוורקינג 

מאת    [ 21/11/2011 ]

מילים במאמר: 443   [ נצפה 2122 פעמים ]

 

מגנטים הם מוצר פירסום יעיל מאוד ליצירת רשת של חברים שמתפקדת עבורנו ויוצרת לנו בסיס לעבודה מול אנשים שונים ולקוחות. המגנטים שלנו בקלות יכולים גם לתפקד בתור כרטיסי ביקור כאשר אנחנו רוצים ליצור רושם ולגרום לאנשים לזכור אותנו. לעיתים מגנטים הם אפילו יעילים הרבה יותר בנטוורקינג מאשר כרטיסי ביקור מכיוון שמגנטים אנחנו מדביקים למקרר ורואים כל הזמן.

ברגע שאנחנו נותנים ללקוחות או משתפי פעולה את המגנטים שלנו אנחנו בעצם מוסיפים עוד בן אדם לסל החברים שלנו וסל האנשים שאנחנו יכולים להפעיל לטובתנו. רשת הנטוורקינג היא רשת דו כיוונית.

 גם אנחנו בתור לקוחות ואנשי עסקים מקבלים מידי יום מספר גדול של מגנטים וכרטיסי ביקור שאולי נשתמש בהם בעתיד ליצירת קשרים או תיווכים עסקיים. קיימים אנשים שמיירב עבודתם היא יצירת הקשרים והתיווכים הללו שבינהם המתווך לוקח דמי תיווך.

ברגע שיהיה בידנו מספר גדול שלמגנטים של אנשים וכרטיסי ביקור של אנשים נוכל להתחיל לקשר בין אנשים שצריכים את השירותים אחד של השני. למשל ניתן לקחת לדוגמא מגנטים של בית דפוס. אם יש לנו בבית מגנטים וכרטיסי ביקור של בית דפוס ובנוסף לכל יש לנו מגנטים וכרטיסי ביקור של חברת שליחויות והפצה באפשרותינו ליצור את הקשר בין בית הדפוס לשליח וגרום לשיתוף פעולה עיסקי ביותר. אנחנו בתור מתווכים שמנהלים רשת של נטוורקינג יכולים בעזרת הקשרים שאנחנו יוצרים עם אנשים לעזור לאנשים להיתקדם ולהצליח. על מנת שהמגנטים שלנו ייצגו אותנו בכבוד מול אנשים ויעזרו לנו במלאכת הנטוורקינג עלינו לדאוג שהעיצוב שלהם מכבד אותנו ומייצג אותנו בכבוד.

על מנת לעצב מגנטים פירסומיים שמשמשים אותנו כמעט כמו כרטיסי ביקור לעיתים עדיף לנו לוותר על גרפיקה צבעונית וצעקנית ולבחור בעיצוב סולידי. כמובן שעיצוב המגנטים קשור בצורה ישירה לשירות או לעסק אותו הוא מייצג וקיימים עסקים שעיצוב צבעוני ורווגוני יכול לתרום ליצירת הקשרים המתאימים לו. חשוב לזכור מאוד שכל מוצר דפוס אותו אנשחנו מדפיסים בבית דפוס הוא מוצר תדמיתי באפשרותינו לשלוט בצור המלאה בדרך שאנחנו מוצגים כלפי חוץ בעזרת עיצוב נכון של מגנטים וכרטיסי ביקור. אנשים שעובדים עם הרבה אנשים ועושים הרבה נטוורקינג יודעים לזהות מגנטים מוצליחם ואפילו כרטיסי ביקור יפים.

עלינו לדאוג תמיד שהמגנטים שלנו יהיהאילו שזוכרים ואת זה ניתן לעשות בדרכים שונות. חשוב לציין שאין חוקין מוגדרים בעיצוב מגנטים וכרטסי ביקור. כל עסק צריך לדעת והבין כיצב הוא יכול להייצג את עצמו בצורה ויזואלית כך שהמגנטים שלנו יעזרו לנו לקדם את עצמנו קדימה. החלפה של מגנטים בין אנשים יכולה להיות גורם שמביא לנו הרבה עבודה לעסק ומקשר איתנו עם הרבה אנשים שדרכם אנחנו קונים ורוכשים שירותים זולים ומשתלמים.

 כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס לצורך הדפסה של מגנטים עלינו לזכור את עניין הנטוורקינג לתת לו להוביל אותנו בבחירות שלנו. איש עסקים שמבין את הכח שקיים בנטוורקינג ידפיס כמות גדולה מאוד של מגנטים וכרטיסי ביקור על מנת לחלק אותם לכמה שיותר אנשים ולא רק ללקוחות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב