פרסום ממוקד בגוגל אדוורדס
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

פרסום ממוקד בגוגל אדוורדס 

מאת    [ 20/11/2011 ]
מילים במאמר: 418   [ נצפה 1442 פעמים ]

 
 

מערכת הפרסום בגוגל אדוורדס מאפשרת למפרסמים מגוון יכולות מתקדמות אשר מעטים מהם מכירים. המערכת היא מערכת דינאמית ולאורך השנים האחרונות ניכרו בה שינויים רבים, בייחוד בכל הקשור במיקוד הפרסום ואפשרויות פרסום הממוקדות במטרות המפרסם, קרי- המרות באתר.


ההבדל בין פרסום איכותי וממוקד בגוגל ובין פרסום אשר אינו כזה תלוי רבות בניהול נכון של הקמפיין על ידי אנשים אשר הוסמכו לעסוק בכך מטעם גוגל ועושים זאת באופן שוטף ומדי יום. במקרים מסוימים קיבלתי לידי קמפיינים אשר נבנו ביד לא מקצועית והדבר ניכר הן בתשלום הגבוה אותו שילם המפרסם לגוגל בעבור הקלקות אשר בחלקם לא התאימו למטרות הפרסום והן בדף הנחיתה עצמו, אשר לא ייצר את ההמרות הרצויות.


להלן מספר טיפים בסיסיים לבניית קמפיין מודעות מוצלח:


1. הגדירו את מטרות הקמפיין והקפידו להעביר את מבוקשכם כבר בשורות המודעה המתפרסמת. אל תשאירו לגולש להבין במה מדובר מהרגע בו נכנס אל דף הנחיתה. במידה והקליק והתאכזב ממה שמצא הרי שמדובר בקליק שאת מחירו לא הייתם אמורים לשלם מלכתחילה.

2. הגדירו בצורה ברורה את תועלות המוצר או השירות בדף הנחיתה וגבו את הדברים הנאמרים בחוות דעת חיובית של גולשים אשר רכשו את השירות או המוצר, אם רק ניתן.

3.יצרו קריאה לפעולה וספקו תמריץ לכניסה ורכישה (הנחה, הטבה או אחר)

4. בצעו שינויים בדף הנחיתה ובדקו אם ישנו שיפור של יחס ההמרה (גולשים רבים יותר פר כמות הנכנסים לדף רוכשים את השירות או המוצר) - ניתן לבצע מדידה מקבילה של יחסי ההמרה בין שני דפים שונים ויותר באמצעות בדיקות A/B Testing בכלי Website Optimizer. רצוי להמשיך ולנסות לשפר את הדף גם בעת שמצאתם גרסה עדיפה מבין שתי דפים (הניסויים לשיפור יחסי ההמרה לא מסתיימים לעולם)

5. תנו לגוגל להחליט עבורכם איזו מודעה אפקטיבית יותר על ידי אופטימיזציית סבב מודעות והצגת המודעות אשר מביאות ליחס חשיפה/הקלקה גבוה יותר.


טיפים נוספים למתקדמים:


1. הגדירו דפי תודה כדפי היעד לבדיקת המרות וודאו כי אלו מוגדרים בהגדרת "המרות" במסגרת קמפיין האדוורדס שלכם. אפשרות מעניינת העומדת לרשותכם היא לאפשר לגוגל לבחון אילו ביטויים ממירים יותר מאחרים ולהעלות מעט את מחיר ההקלקה באלו להשגת חשיפה אופטימלית לכמות ההמרות. אפשרות נוספת היא לאפשר למערכת לקבוע באופן עצמאי לחלוטין את מחיר הקליק כך שיביא לכמות המרות אופטימליות (רק לאחר שהתקבלו 15 המרות ויותר בקמפיין)- בשיטה זו ההגדרה הידנית של מחיר הקליק מבוטלת.


2. הגדירו ad extension כלומר תוספות אותן תוכל המערכת להציג, לפי התאמה, תחת המודעה- תוספות אלו יכולות להיות כתובות נוספות של דפים רלוונטיים באתר, טלפון (יעיל במיוחד להתקשרות מטלפונים חכמים לגולשים מהדרך) וכתובת העסק (המוסיפה ליעילות המודעה למחפשים באזור המגורים הספציפי בסביבתכם)תוספות למודעה מבליטות אותה על פני המודעות המתחרות אשר לא עושות בה שימוש.

איתן יריב, בעלי WAO שיווק באינטרנט המציעה שירותי שיווק מתקדמים במנועי חיפוש.

אהבתם? עקבו אחרי לקבלת עדכונים בטוויטר ובגוגל פלוס!
בקרו אותנו בדף הפייסבוק שלנו

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב