דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסרת שיער IPL 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 2010 פעמים ]

בתרבות המערבית, בה אנו חיים, קיים מדד ברור ונהיר לגבי המראה הקלאסי והמתאים לכל אדם, לכל גיל ולכל מעמד. אנו חלק מחברה בה יחסי הגומלין מתבטאים במראה החיצוני ובהפנמת כללי ההתנהגות של "עשה" ו"אל תעשה" ואחד מהכללים הללו הוא רמת השיעור המקובלת בקרב בנים ובקרב בנות. בעוד שאצל בני המין הגברי אפשר לקבל גם שיעור יתר באזורים רבים בגוף, בין אם בכתפיים, בגב או בחזה, הרי שאצל הנשים זה דבר שלא מקובל ולא מהווה חלק מאותה הסכמה חברתית אילמת. על הנשים להיות חלקות וחסרות שיער גוף כמעט לחלוטין והן מקדישות חלק ארי מחייהן לשם השגת מטרה זו.

השיטות ליצירת גוף נקי וחלק משערות הן רבות ומגוונות, החל משיטות עתיקות כגון מריטת שיער בשעווה חמה או גילוח בידי סכין גילוח חד פעמית וכלה בשיטות מודרניות ומתקדמות יותר, המבטיחות תוצאות ארוכות טווח וקפדניות יותר כמו אפילציה או הסרת שיער IPL המשתמשות בפולסים חשמליים נקודתיים על מנת להרוג את שורשי השערה ולמנוע את צמיחתה המחודשת.

היתרון הגדול בשיטת הסרת שיער IPL הוא בכך שמדובר על כמה גלים חשמליים המתפזרים על פני טווח רחב, כך שהחדירה לעומק העור ולתוך שורש השערה היא חזקה יותר מצד אחד, ופחות טראומתית לגוף מצד שני, כך שהיא בטוחה, יעילה ואפילו בריאה יותר משיטות לייזר אחרות. החידוש הגדול בשיטה הזו, של הסרת שיער IPL, intense pulse light, הוא בכך שבתהליך לא ארוך במיוחד, במינימום כאבים ובמקסימום יעילות, אפשר להגיע למצב של הסרת שיער לצמיתות, בדיוק המטרה שלשמה מגיעים האנשים לקבל את הטיפול.

עדות נוספת ליתרונות הגלומים בשיטה הזו על פני שיטות קונבנציונאליות מקבילות היא הקלות שבה מספקות חברות הביטוח פוליסות לתהליך הזה לעומת הערמת קשיים ומגבלות על שיטות אחרות שלא הוכיחו עצמן כחסרות סיכונים גופניים ופיזיים ממשיים.

לסיכום, החברה בה אנו חיים היא חברה לא סובלנית, בלשון המעטה, למראה שאינו מקובל ושאינו נורמטיבי, ולכן אי אפשר לומר כי בידינו בחירה אמיתית בין הורדת שיער להשארתו על גופנו, אך הבחירה שלנו היא באופן שבו נבצע את ההסרה והאם אנו מוכנים לשאת כאב או לא לשם השגת התוצאה המיוחלת. התשובה היא די ברורה, לדעתי, הסרת שיער IPL יכולה להוות פיתרון.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב