דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדריך לקניית טלפון אלחוטי 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 337   [ נצפה 3256 פעמים ]

מי לא מתגעגע לטלפון הקווי המחובר לחוט ולהסתבכויות שלנו איתו בכל פעם שניסינו לקחת את הטלפון לפינה רחוקה בבית כדי להשיג מעט פרטיות? התשובה היא כמובן : אף אחד. כבר שניים שלושה עשורים שאנחנו נהנים מטלפונים אלחוטיים, שאפשר להסתובב איתם בחופשיות ולדבר בנוחות. נכון, בשנים הראשונות המכשירים הללו היום מוגבלים: איכות הקו לא תמיד הייתה טובה ופה ושם היינו קולטים שיחות מהטלפון של השכנים. בעשור וחצי האחרונים, לעומת זאת, המהפכה הסלולרית העירה את שוק הטלפונים האלחוטיים וגרמה ליצרנים להכניס שיפורים ופיצ'רים חדשים כדי להתחרות בסלולר.

טלפון אלחוטי מודל 2011

הטלפון האלחוטי של היום מזכיר את הטלפונים הסלולרים יותר מאשר את הטלפון הקווי הישן והטוב. תמצאו בו חידושים כגון אפשרות לשליחת הודעות אס אם אס, אפשרות להזין אליו את רשימת הטלפונים שלכם ולדפדף בה על גבי הצג הדיגיטלי (אנשי קשר), גישה ליומן תאריכים שאפשר להכניס אליו תזכורות ועוד. הטלפון גם יודע לקרוא את כרטיס ה-SIM של הטלפון הנייד כך שלא תצטרכו להזין הכל ידנית ותוכלו לממשק את הרשימות ובאמת לדבר מהבית באותה איכות וזמינות של הנייד.  עוד פיצ'רים שהיו בעבר ושוכללו: היכולת לבצע שיחת ווקי טוקי בין יחידות שונות של המכשיר ויכולת להפעיל את המכשיר כאינטרקום. טלפון אלחוטי מתקדם יכול לתמוך גם בשתי קווי שיחה – בבתים שיש להם שני קווי טלפון אפשר לעבור מאחד לשני על ידי לחיצה על כפתור . המכשירים יכולים להגיע עם מספר רב של יחידות טלפון, שניתן שהניח בכל חדר בבית. ומה לגבי השכנים? אין מה לחשוש, הטלפונים היום התגברו על הבעיה הזאת ותדרי השיחות לא ניתנים להאזנה.

מה לבדוק לפני שקונים טלפון אלחוטי

מעבר לנוחות השימוש, העיצוב והמחיר, יש שלושה מרכיבים עיקריים שצריכים לעניין אתכם בבחירת ורכישת טלפון אלחוטי לבית. הראשון הוא טכנולוגית השידור. DECT היא טכנולוגיה חדשה שיש לה יתרונות על פני הותיקה הן בטווח השיחה שמגיעה עד ל-300 מטר בשטח פתוח והן מבחינת היישומים לשיחה. במקביל, ודאו שהטלפון קורא כרטיסי SIM , מה שיאפשר לכם לחבר בין עולם הטלפוניה הביתית לסלולרי. מרכיב שלישי שיכול להיות שווה הרבה כסף – הוא היכולת לבצע שיחות IP באמצעות תוכנות חינמיות כמו סקייפ שמתבססות על רשת האינטרנט ולא על תשלום לחברת הטלפון.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב