דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כיצד להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם? 

מאת    [ 20/11/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 2085 פעמים ]

אתרי האינטרנט הם העולם הווירטואלי שלנו. בעולם האמיתי, נסו לדמיין את עצמכם נכנסים לחנות ורואים עומס בכל מקום: מדפים עמוסי סחורה ללא כל סדר, שולחן המכירה עמוס פריטים ואפילו כמות רבה מידי של מוכרים. איך הייתם מרגישים? גם אם המחירים סבירים והפריט שאתם מחפשים נמצא בחנות (בידיעה שאכן אתם בשלב בו אתם יודעים...), כאשר חנות לא מסודרת ומאורגנת, רוב הסיכויים שתעשו "אחורה פנה" ותצאו לאחר מספר שניות. כך בדיוק קורה גם בעולם הוויראוטלי. זוהי הסיבה העיקרית לנטישת אתר או כפי שהיא נקראת בז'רגון המקצועי - bounce rate.

מה אנשים מחפשים באינטרנט? 

כאשר אנשים נכנסים לאתר לרוב הם מחפשים משהו ! בין אם זה לצורך רכישה או לצורך מידע, בין אם זה פתרון לבעיה, או אף התעניינות וסקרנות. אולם, כאשר האתר אינו מספק צורך זה, משהו בו אינו מושך את העין שלהם והתחושה שהם מקבלים לא גורמת להם חשק להישאר בו, הם יוצאים מייד. מחקרים רבים נעשו על הנושא ונמצא כי אדם אשר לא מרוצה מהאתר יוצא ממנו תוך 3 שניות לכל היותר. 

אז מה צריך לעשות בכדי להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם?

זו שאלת מליון הדולר. איך לגרום לאנשים גם להישאר באתר, גם למצוא את מבוקשם או את המענה לפתרון בעייתם, ולאחר מכן גם לבצע את הפעולה אותה אתם מעוניינים מהלקוח? הפעולה יכולה להיות החל מרכישה ועד השארת פרטים והצטרפות לרשימת תפוצה.

איך להפוך את האתר שלך ידידותי למשתמש?


    • אתר מסודר אשר קל ונוח להתמצא בו.
    • גלישה מהירה - העולם היום מהיר ודינאמי. אנשים אשר גולשים באינטרנט לרוב הינם חסרי סבלנות ורוצים לקבל מייד את מבוקשם. יש לדאוג שזמן הטעינה של הדפים באתר יהיה מהיר.
    • ספק לגולש מידע איכותי ואמין.
    • יש ליצור אמינות מול הגולש, אשר צריך להרגיש שהוא נמצא באתר בעל מידע איכותי ואמין, וכי הוא יכול בביטחון גמור להשאיר את פרטי האשראי שלו או את פרטיו האישיים, ללא כל ספק.
    • הימנע מרישום ממושך - אתר אשר תהליכי הרישום בו מסובכים ומסורבלים הופך להיות אתר בעייתי מבחינת הגולש. הרעיון הטוב ביותר הוא לאפשר לקונה למצוא את הפריט בו הוא מעוניין, ורק בזמן הרכישה לבקש את פרטי ההרשמה. ברוב האתרים, המכירה היא תהליך חשוב יותר מאשר תהליך ההרשמה.

כדי להגדיל את זמן השהייה באתר שלכם, עליכם לדאוג שיהיה זה אתר מוצלח וידידותי, והמשתמש ייכנס אליו וימצא בו את מבוקשו. כך תוכלו לשמר את הלקוחות ולהוריד את אחוז הנטישה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב