דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ביטוח חובה לרכב - הפער 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 554   [ נצפה 1858 פעמים ]

ביטוח חובה לרכב - הפער

תעריף ביטוח חובה לרכב – הוא תעריף משתנה ע"פ קריטריונים. הקריטריונים בחברות הביטוח  הנפוצים ביותר הם: מין הנהג, גיל הנהג, היסטוריית הנהיגה- האם הוא בעל עבר של תאונות דרכים, וההרשעות של הנהג- כגון שלילה ועוד...

היום כל נער יכול להוציא רישיון נהיגה הפרמטר היחיד הוא הגיל - 17 ומעלה , לאחר הוצאת רישיון הנהיגה במשך שנתיים להוצאת הרישיון, הנהג  יהיה במעמד  נהג חדש, נהג חדש ישלם יותר על פוליסת ביטוח . נהג חדש יכול להיות גם בחור בין 40 ואין זה קשור לגיל.

הגדרה נוספת של  חברות הביטוח היא "נהג צעיר",  נהג צעיר נקלט  בין חברות הביטוח השונות בראיה שונה , בחלקן מגדירות נהג צעיר עד גיל 21 , וחלקן האחר מגדיר נהג צעיר עד גיל 24 .

בכל אופן אם אתה נמנה בקטגוריית נהג צעיר קיבלת פרס- שלם יותר לפוליסת ביטוח חובה לרכב.פער המחירים יכול להגיע במקרים אלו בתוספת של 50% מנהג רגיל.

 

 ביטוח חובה לרכב-יש פער גדול !

נהגים חדשים וצעירים ישלמו יותר בביטוח לרכב,  ככל שאנו צעירים יותר נשלם יותר בביטוח רכב שהרי חברות הביטוח מקטלגות אותנו לפי גיל, מין וגם לפי היסטוריית הנהיגה וההרשעות שלנו, ככל שנהווה סיכון גדול יותר לחברות הביטוח כך נשלם יותר.

חברות הביטוח לא אוהבות לקחת סיכונים על כן כדי לכסות עצמם הם יגבו סכומים גבוהים, ואף לעתים לא יסכימו לבטח את הנהג המסוכן לטעמם וישלחו אותו לרכוש ביטוח בחברת הפול ואז הסכום שנשלם ילך ויתפח לכ- 70% מפוליסת ביטוח לרכב לנהג ללא רבב .

 לכן  אם נהג עבר עבירות חמורות, או היה שותף בתאונת דרכים. בדרך כזו או אחרת הפעיל את הביטוח, או שרישיונו נשלל נהג זה נקרא נהג מסוכן בחברות הביטוח.

עתה ברור שבבואנו לרכוש פוליסת ביטוח חובה לרכב – כדי שהעבר שלנו יהיה נקי מכול רבב  , כדי שנוכל לקבל מחיר טוב  ולא מופקע וכדי שלא יקטלגו אותנו כנהג מסוכן .

 

 ביטוח חובה לרכב- אפשר להוזיל

במועדון הנהגים " נהג חדש" "ונהג צעיר" כנראה שאין מה לעשות מבחינת הפוליסה של ביטוח רכב, שהרי כל אחד מאיתנו מוציא פעם בחייו רישיון ונכנס למועדון נהג חדש, לעומת זה מועדון נהג צעיר מסתכם בגיל הנהג.

לעומת זאת ביכולתנו לדאוג שהיסטוריית הנהיגה וההרשעות שלנו תהייה נקייה מכל רבב.פעולה זו תחסוך לנו  כמה שקלים בבואנו לרכוש פוליסת ביטוח חובה לרכב.

 לחברות הביטוח ישנם פוליסות מותאמות אישית לפי פלחי שוק , פוליסות אלו באו להוזיל את מחירי ביטוח חובה לרכב.

פוליסה לפי גיל- ידוע לחברת הביטוח שככול שגיל הנהג גבוה יותר , ויש לו וותק נהיגה גיליון העברות שלו בדרך כלל יותר נקי, ויש לו פחות עברות לכן אם אנו בגיל 30, 40, 50 וכד' נבקש פוליסה מותאמת אישית לפי גיל וכך נשלם פחות.

 פוליסה לנשים - ידוע שנשים זהירות יותר מגברים. קהל הנשים מהווה 50% מקהל הנהגים וחברות הביטוח רוצות ושמחות למשוך את קהל הנשים, מעבר להנחות שהם מציעות לקהל הנשים הם מעניקות הטבות מיוחדות וטיפולים נוספים, כמו שירותי דרך , גרירה , פנצ'ר ועוד..או הנחות בתשלומי הביטוח המקיף.

 פוליסה לנהגים ללא הרשעות- חברות הביטוח נותנות הנחות כי הסיכון שלהם נמוך והנהג הוכיח את עצמו.

 פוליסה לשומרי שבת /  לדתיים-  הנהגים לא יהיו מבוטחים מכניסת השבת ועד יציאתה. ולכן הפוליסה תהיה זולה יותר .

 לסיכום פוליסת ביטוח חובה לרכב – היא פוליסה המחויבת בחוק,בבואנו לרכוש פוליסה , נבדוק את חברות הביטוח ואת ההנחות השונות בפוליסות המותאמות אישית, נבדוק האם ישנה פוליסה שאנו יכולים להתאים לקטגוריה שלה ובכך לקבל הנחה בביטוח חובה לרכב.

סעו לשלום- עם פוליסת ביטוח חובה לרכב מותאמת אישית.

 

האם אתה מחפש השוואות ביטוח חובה לרכב? האם אתה מבין כמה כסף אתה מבזבז כאשר אתה לא משווה?בואו לבקר אותנו וקבל 4 הצעות לביטוח חובה לרכב בדקות בודדות...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב