דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קליפ לאירוע 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 365   [ נצפה 1941 פעמים ]

לחברת שיר בהפתעה ניסיון רב בהפקת קליפים. מיגוון גדול של אפשריות עומדות בפניכם בהגיעכם לבחור את המקום בו תפיקו קליפ לאירוע המתקרב. אופציה ראשונה  - קליפ בת מצווה. לרוב, הפקת קליפ לבת מצווה נעשה בשיתוף כלת בת המצווה. היא זו שרוצה להיות חלק מכל ההפקה. היא זו שתבחר את השיר שעליו היא תשיר, היא זו שתדאג שהמילים ייכתבו במיוחד לפי הראש הצעיר והתוסס שלה וההקלטה באולפן תעשה כמו שהיא תמיד חלמה. בדרך כלל היא זו שמעורבת יותר בתהליך ההפקה והיא יודעת בדיוק מה היא רוצה. גם לאירוע בת מצווה יש מספר אפשריות. יש רק הקלטה באולפן בשילוב מספר תמונות שמשולבות לאורך השיר. יש אפשרות לעשות שיר עם צילום מינימאלי באולפן ולשלב כתוביות. וכמובן האופציה הכי מדליקה, הפקת קליפ מלא עם כתיבה, עיבוד מוסיקאלי, הקלטה, צילום באולפן ובחוץ ועריכת וידאו מקצועית ביותר.

אירוע נפוץ נוסף זה כמובן חתונה. את תהליך הפקת הקליפ בדרך כלל יוזמים חברים או בני משפחה של הזוג. תהליך זה הוא לרוה קצת יותר מורכב כי יש לקחת בחשבון שיש יותר אנשים מעורבים במהלך הקליפ. יש לקחת בחשבון שכל אחד מהמשתתפים בא עם הרעיונות שלו וזהבסדר גמור אבל צריך לתת לנציג אחד להוביל אחרת זה הופך לפרוייקט מייגע. את הפקת הקליפ לחתונה עושים בשושו מוחלט כי הרי זו הפתעה לזוג באירוע. כמובן כמו באופציה הקודמת, יש לבחור שיר שאותו ישירו במהלך הקליפ. השיר הוא החלק החשוב ביותר לבחירה עוד לפני הכל. על בסיס השיר למעשה ייכתבתו מילות השיר שייכתבו על פי מידע שיעבירו על בני הזוג. השתדלו לעביר מידע שווה על השניים כדי לשמור על איזון בין בני הזוג. את כתיבת השיר מבצע כותב מוכשר מהחברה שיכתוב על פי שאלון מסודר שתעבירו מראש. תהליך הכתיבה היא חוויה בפני עצמה. כאשר תהליך זה יסתיים תקבלו את מילות השיר למייל כדי לאשר סופית. כל מה שנותר עכשיו זה לקבוע זמן להקלטה באולפן בו כולם חייבים להגיע באותו זמן שנקבע.

קליפ בר מצווה הנו הנפוץ מבים קליפ לאירוע שעושים בחברת שיר בהפתעה כיום. יש פעמים שחתן בר המצווה מבצע את השיר בעצמו ויש פעמים שמשפחה או החברים מפתיעים אותו באירוע. כל אירוע בר מצווה כיום מגיע עם איזו שהיא הפקה ייחודית ובדרך זה יהיה קליפ שהופק בחברתינו. יש לנו ניסיון עצום בכך ואנו כאן כדי להעניק לעם מהניסיון שלנו בתחום זה.

שרון משה מנכ"ל שיר בהפתעה www.sendsong.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב