דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמן כושר אישי - מיקוד מנטאלי 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 1798 פעמים ]

ההחלטה להיכנס לכושר ולהתחיל לבצע פעילות גופנית אינה פשוטה. אמנם, ישנם כאלו שנהנים לרוץ, לשחק כדורגל או כדורסל באופן קבוע או להרים משקולות, אך רבים אחרים סובלים רק מעצם המחשבה לקנות בגדי ספורט, להירשם לחדר הכושר הקרוב למקום מגוריהם או להזיע בשיעור אירובי. כיוון שחלק ניכר מהכניסה לכושר קשור להחלטה ולמיקוד מנטאלי, מומלץ להיעזר בשירותיו של מאמן כושר אישי.

מוסדות אקדמיים שונים בארץ מציעים קורס מאמן כושר אישי לאלו המעוניינים להתחיל בקריירה זאת. בעלי רקע בתחום הספורט או התזונה מקבלים כלים כיצד להתמקד בלקוח ולקדם אותו לעבר שיפור משמעותי מבחינת כושר גופני. שכירת שירותיו של מאמן כושר אישי מתאימה לכל מי שמעוניין להיכנס לכושר אך מתקשה בכך, למי שרוצה לשפר את הישגיו ו"לעלות מדרגה" מבחינה זאת ולמי שסובל מבעיות גופניות שונות המגבילות את יכולותיו.

תמיכה אישית ואינדיווידואלית

חדר כושר יכול להיות זירה חברתית ודינמית שבה אנשים רבים מתעמלים בצוותא, והוא מהווה עבורם מקום שכיף להגיע אליו כמה פעמים בשבוע. אך יחד עם זאת, חשוב לזכור כי הצוות המקצועי מסתובב בין כל המתעמלים ואינו יכול להתמקד רק באדם אחד. לכן, מי שזקוק להכוונה קבועה ולדרבון אינטנסיבי לא יקבל זאת בחדר הכושר ורצוי כי יפנה אל מאמן כושר אישי אשר יראה לנגד עיניו אך ורק את הלקוח וידע לתמוך בו ולעודד אותו להיכנס לכושר.

פעמים רבות, הבעיה בכל הקשור לפעילות גופנית מתעוררת עם הצורך לשלב את האימון כחלק משגרת חיי היום יום. רבים נרשמים בהתלהבות לחדר הכושר או מקבלים החלטה לרוץ מדי יום אך מהר מאוד מתייאשים ולא מבצעים זאת כפי שרצו. מאמן כושר אישי שם דגש על עידוד ועל החדרת החשיבות שבביצוע פעילות גופנית באופן סדיר. מאמן זה יודע לזהות במקצועיות את נקודות השבירה של המתאמנים ומנטרל אותן.

קשר אישי וקרוב

היחסים אשר נרקמים בין הלקוח לבין מאמן כושר אישי חשובים מאוד בכל הקשור לביצוע פעילות גופנית סדירה והגעה להישגים אישיים. מאמן הכושר מכיר את הלקוח לעומק, וכך גם את בעיותיו, חולשותיו ומטרותיו האישיות בכל הקשור לכניסה לכושר, הרזייה, הצרת היקפים או שיפור בריאותי. המתאמן יודע שיש לו על מי לסמוך וכי הוא לא נמצא לבד בתהליך קשה ומפרך זה, וזהו ללא ספק יתרון חשוב בהשוואה לחדרי הכושר או להתעמלות המונית ולא פרטנית.

מאמן כושר אישי מספק למתאמן משוב חיובי וחשוב על התקדמותו ועל שיפורו. בתחילת תכנית האימון האישית מוצבות מטרות לאחר ביצוע בדיקות שונות, מה שמכניס את המתאמן למסגרת של מחויבות לאימון. המתאמן, אשר נוכח בשיפור האישי שלו ובהתקדמות לעבר המטרה, מגלה את עולם הפעילות הגופנית וכמה הוא חשוב וחיוני לבריאותו ולמראה החיצוני. לעתים קרובות, מדובר על קשר ארוך טווח עם מאמן כושר אישי בשל סיבה זאת.

 

נועם שימלר הוא מאמן כושר אישי המתמחה באימון כושר אישי וקבוצתי

 

בן 30, מאמן כושר אישי המתמחה באימון אישי אחד על אחד ובאימון קבוצתי הדוגל בראייה הוליסטית על גוף האדם ומאמין כי שיטת האימון של הגוף כולו כמערכת אחת (Total Body Workout) זהו המפתח לשיפור כל מרכיבי הכושר הגופני: קואורדניציה, יציבה , כח מתפרץ, סבולת לב ריאה, זריזות, מהירות וגמישות, אלמנטים המובילים לחיזוק שרירי הליבה ולחיטוב הגוף. מוסמך על ידי מכון וינגייט, בעל תעודת התמחות באימון אישי מטעם אוניברסיטת ת"א ,בעל תעודת הסמכה של אימון אישי וקבוצתי מטעם TRX FitnessAnywhere העולמית ובעל תעודת התמחות באימון פונקציונלי מטעם Perform Better האמריקנית. אוהב להישאר עם האצבע על דופק עולם הכושר ולהתעדכן בטרנדים, השיטות והאביזרים האחרונים בתחום. האני מאמין של : " הגבולות הם מושג תיאורתי בלבד!" http://www.personal-trainer.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב