דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך מרחיבים את שדה האפשרויות? 

מאת    [ 17/11/2011 ]

מילים במאמר: 502   [ נצפה 1985 פעמים ]

ישנם שני שדות של קיום. שדה של קיום בו כל האפשרויות נסללות לפניך, שדה בו מצב התודעה שלך צלול אתה מזהה את עצמך כחלק מן המכלול- בשדה זה התפקוד שלך מדוייק. הנך יודע לאן אתה רוצה ללכת ומדוע אתה הולך לשם. האפשרויות שהיו סגורות במצבים אחרים נחשפות. יש לך אמונה מלאה בדרכך על אף שנסיון העבר והמציאות כפי שאתה מכיר אותה מעלה בך ספקות. אך אין זה זמן לספקות זהו מצב תודעה אחר. מצב חופשי ומלא בטחון. אתה רואה את כל השלבים בדרך למטרה שלך ואתה מבחין כיצד המטרות משתלבות עם מטרות עמוקות יותר בחיים הפנימיים שלך. כיצד הן מצטלבות עם רצונות כמוסים וכיצד אתה מגשים את הסיבה מדוע הגעת לכאן. זהו השדה שבו אתה יודע כי החזון יהפוך למציאות. אתה מצוי במציאות והדרך מגובשת כגביש קריסטל בהיר. זהו שדה אובייקטיבי יותר שהשאיפה של כולנו להגיע אליו.אתה שלם עם ההחלטות שאתה מקבל ויש לך אמונה שלמה ביכולת שלך להוציא אותם אל הפועל.

אך מאידך קיים שדה נוסף. השדה הסובייקטיבי, שדה המציאות כפי שאתה מכיר אותה מהמבט הצר של החיים שלך. השדה שבו נצבר כל נסיון העבר ומשליך על תוצאות העתיד. שדה הצלקות שלך, השדה אשר זרוע מוקשים של ספקות, שדה שבו אתה מנסה להגשים את ההחלטות שקיבלת מהשדה האובייקטיבי אך לפתע הם נצבעים באפורריות של הקיום, במהלכים פשוטים, טכנים וללא שאר רוח. השדה בו הרוח יוצאת מן המפרשים ומאבדת את הקיום ואת הזיכרון של שדה האפשרויות הבלתי מוגבלות שבו שהית לפעמים לרגעים קלים.

תקופות חייים שלמות אתה יכול להיות בשדה המציאות כפי שאתה מכיר אותה , להיות לכוד שם וככל שהזמן עובר אתה משוכנע שזוהי המציאות היחידה הקיימת. אכן זוהי המציאות היחידה הקיימת עבורך, בדרך שאתה מכיר אותה.

מה עושים?
יש לנסות להחזיק את החיים כמה שיותר זמן בתוך שדה האפשרויות, אגב , במקומות רבים הוא נקרא השדה הקוואנטי, השדה שבו כל האפשרויות מתקיימות במקביל, בעת ובעונה אחת. ולנו יש יכולת לבחור במסלול אחד של אפשרויות ולהפוך אותו באמצעות המודעות שלנו אליו למציאותי. (במכניקת הקוואנטים המתבוננן , המודע,יוצר את המציאות שלו) אין מניעה שתשאר זמן רב יותר בשדה האפשרויות. זהו מצב אפשרי לאנשים שמאמינים במדע

אך הבעיה המרכזית היא כאשר שדה האפשרויות מתנגש במציאות היומיומית כפי שאתה מכיר אותה, במציאות השגרתית שלכל פעולה תוצאה ידועה מראש . המציאות בה אנו לא מודעים לעצמנו ומתנהלים בה באופן אוטומטי כפי שמסגרת החיים שלנו ניתבה אותנו, בה אנו מיואשים מיכולתנו לפרוץ. המציאות הנשלטת עליידי צרורות של מחשבות ורגשות המניעות אותנו כעלה נידף ברוח. כל פעולה בדרך להגשים להגשים חלומות שרקמנו בשדה האפשרויות, תוצאתה כבר ידועה מראש ומכילה בתוכה תכנות צפוי לרבות מחשבות רגשות ותוצאה בלתי נמנעת.

לכן הדרך היא להתחיל בפעולות פשוטות וידועות מהמציאות הרגילה שלך, בעודך שרוי בתוך שדה האפשרויות (ויהיו רגעים שתקלע לשם במקרה) הסיבה היא פשוטה- התוצאות יהיו שונות, איכות העשייה תהיה שונה  , והחוויה כלפי העשייה תשתנה. אמנם לפרק זמן קצר שיתארך עם הזמן. המודעות שלך תקלוט דפוס חדש של פעילות טכנית השייכת למציאות הישנה ומתבצעת בתוך שדה האפשרויות וכך זמן השהייה שלך בשדה זה יגדל בכל פעם שתקלע אליו.

המטרה העומדת בעיננו היא להרחיב את זמן השהייה בשדה האפשרויות.
איך נכנסים לשדה ולא במקרה???  בפעם אחרת

אלי ישראלוב- מאמן אישי לתוצאות, מנחה קבוצות למציאות מתקדמת.לקבלת מאמרים לאימון עצמי ,שאלות והארות לשלוח בקשה ל : eli@progressive-reality.com


www.progressive-reality.com


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב