דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדקי וגלי האם הוא בשבילך 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 466   [ נצפה 2055 פעמים ]

מי לא שמע ולו פעם אחת את אחד מחבריו צוהל: "מצאתי את זו שאהבה נפשי, דרך הפייסבוק". לא יאומ!

כיום, כאשר אנחנו מחוברים יותר מתמיד למסך ועורכים פגישות וירטואליות. שולחים הודעות, מתבוננים בתמונות ועל פי זה מחליטים אם בן הזוג נראה לנו, מה הפלא שכאשר נפגשים באמת מתחילות השאלות והתהיות. האם הוא בשבילי? האם זאת האחת שחלמתי עליה? כיצד נוכל למצוא מענה לשאלות הללו?

התשובה לשאלות מורכבת ואנו חייבים לדעת שקיימת בעיה בשאלות עצמן. אולי עלינו להתמקד לא בשאלות הללו, אלא בשאלות כמו: האם אני מתאים בשבילה והאם אני היא האחת שהוא חולם עליה.

מזה זמן רב אנו יודעים שמוסד הנישואין אינו מתפקד כהלכה. מערכות יחסים קורסות מדי יום והתופעה הפכה למגיפה ממש, כאשר מרבית קשרי הנישואין מסתיימים בגירושין.

מה קורה כאן? לאן הגענו? איך יכול להיות שיותר ממחצית האנשים באוכלוסייה שופטים את אופיים של בני זוגם באופן כל כך מוטעה ונישאים עם האדם הלא נכון.

כאן הגרפולוגיה באה לעזרת בני הזוג על ידי כך שהיא מציעה פתרון פשוט מאוד שנקרא: ניתוח זוגי בהצלבה. זהו סוג של ניתוח כתב יד גרפולוגי שבאמצעותו מעניק הגרפולוג את האפשרות לבני הזוג, טרם כניסתם לקשר ממוסד ומחייב, לדעת את מידת ההתאמה ביניהם.

ישנן שאלות רבות נוספות עליהן עלינו לתת את הדעת: האם אנו באמת בנויים למערכת יחסים? האם אנו כבר בשלים לכך? האם אנו מצוידים בכלים ובהבנה ביחס למהותן של מערכות יחסים אמיתיות? האם אנו מוכנים להשקיע מאמצים כדי לטפח את מערכת היחסים בכדי שתצליח?

אם אתם מהנהנים בראשכם בחוזקה ובטוחים שאכן אתם מוכנים, אזי עליכם לדעת שאחד הדברים הראשונים שאותם תצטרכו לעשות הוא, לפנות מרחב לבן הזוג. עכשיו אתם אומרים לעצמכם, רגע...רגע.. מה הכוונה? מה בדיוק לפנות? אני רגיל ל"ספייס" שלי ושאף אחד לא יפריע לי. כמו השאלה הנפוצה: דייג אוהב דגים? אוהב. אז למה הוא דג אותם? משום שהוא אוהב יותר את עצמו.

זה כל העניין. כך נראות היום מערכות היחסים שלנו. אנחנו נכנסים לתוך מערכת יחסים רק על מנת לספק את רצונותינו וצרכינו ולהגביר את ההנאה שלנו. מתי חשבנו, מה אני הולך לתרום למערכת הזאת, איך אני אפרה את בת זוגי, איך אני אתרום לצמיחה של בן זוגי? מעטים הם האנשים שחושבים כך. מערכות היחסים של רובנו מושתתות על אגו ונמצאות על בסיס חלש ביותר וכל "שקשוק" קטן מעיב על המערכת וגורם לקריסתה.

מערכת יחסים המבוססת על אהבה אמיתית, היא מערכת שבה לשני בני הזוג יש את היכולת לתת לאחר, להבין את צרכיו, להתפשר עימו ולתת לו מרחב מתוך כבוד ונתינה.

הגרפולוגיה נותנת לנו תשובות מהירות וממצות ללא צורך בהמתנה מיותרת ובפגישות ארוכות טווח. לאחר בדיקת שני  כתבי היד והצלבתם, בודק הגרפולוג את תכונות האופי המקשרות בין בני הזוג ומוודא שאכן יש התאמה. יחד עם זאת אנו חייבים להבין, כאשר נהיה  מוכנים לפתוח את ליבנו ולפנות מרחב לבן הזוג אז נוכל לשאול את עצמנו אם אדם זה אכן מתאים לנו והוא הנכון בעבורנו.

מרדכי שרם הוא גרפולוג מומחה. בעל טור באתר MAKO, עורך סדנאות גיבוש, ערבי גיבוש, ערבי נשים, חוגי בית ועוד. מרדכי הוא מומחה לגרפולוגיה משפטית ומשמש כעד מומחה בבתי משפט בנושא זיופי חתימות. מומחה זיופי חתימות, ניתוח גרפולוגי, ייעוץ ארגוני ותעסוקתי ואף עורך ניתוחים וייעוצים אישיים, זוגיים ומשפחתיים.


http://shrem-graphology.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב