דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סרטים - סרטי קומדיה 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 336   [ נצפה 5030 פעמים ]

סרטים – סרטי קומדיה

סרטי קומדיה הם סרטים פופלריים ביותר. הם מאפשרים לקהל להתנתק מצרות היומיום, ולהנות מ-100 דקות של כייף, צחוק שיחרור והנאה! מטרתם של סרטי הקומדיה היא לשעשע ולהצחיק את הקהל, וזה אחת מסוגי הסרטים המרכזיים ביותר בקולנוע.

סיפור העלילה הוא לרוב מופשט, אך שאוב מחיי היומיום. לרוב, סרטי קומדיה משלבים אירועים קיצוניים ומוזרים בתוך חיים ריאליסטים, וקיצוניות והקונטרסט שנוצר הוא זה שיוצר את המצבים הקומיים. עם זאת, סרטי קומדיה לרוב אינם מנסים להיות ריאליסטים.

סרטים קומיים מתחלקים לכל מיני סוגים – קומדיה גופנית, בה מה שמצחיק זה שהשחקן מבצע כל מיני תנועות מוזרות ומחוות גופניות. למשל, רוב סרטי ג'ים קארי כמו המסיכה, אייס ונטורה וטיפשים בלי הפסקה, מתבססים על מחוות גופניות מוזרות ומצחיקות.

רוב סרטי קומדיה מתבססים על הכוכב הבודד שהוא מרכז העלילה, וסביבו מתרחשים מצבים הזויים וקומיים. לעיתים קרובות השחקן המרכזי בסרטים אלו הינו אמן סטנד אפ אשר עוזר גם בכתיבת התסריט. כוכבים כאלו לדוגמא – וודי אלן, סטיב מרטין, אדי מרפי, אדם סנדלר ובן סטילר.

סרטים רבים מתבססים על מקרים מצחיקים ביחסים בין המיניים. אלו נקראים סרטי קומדיה רומנטית. סרטים בולטים בתחום זה הינם: 10 דברים שאני הכי שונאת אצלך, סדנה לעצבים, הפנטזיה של הל, איך להיפטר מבחור ב-10 ימים, בזמן שישנת, בתול בן ארבעים, יש לך הודעה, פגוש את ההורים וסרט ההמשך – פגוש את הפוקרס, לא יכול בלי ועוד ועוד.

סדרת סרטים פופלרית במיוחד בשנים האחרונות הינה סדרת אמריקן פאי, אשר לה יצאו עד היום יותר משבעה סרטים אשר מתמקדים בחיי תיכוניסטים או סטודנטים אמריקאים אשר מעוניינים להכיר את בני או בנות המין השני, להתאהב ו... לעשות סקס... כאשר בדרך קורים להם מקרים רבים ומשונים, אשר כמובן מצחיקים מאוד את הקהל הצעיר.

שחקן בולט בתחום סרטי הקומדיה בשנים האחרונות הינו אדם סנדלר, אשר הוציא סרטים רבים ומצחיקים במיוחד כמו – אל תתעסקו עם הזוהן, 50 דייטים ראשונים, הג'יגולו מת מצחוק, ביג דאדי, זמר החתונות ועוד סרטים רבים.

לסיום, סרטים קומדים הם פופלרים במיוחד, ומה הפלא – הם עוזרים לנו לשכוח מהצרות... רק צריך להתרווח על הספה עם קערת פופקרון ולצחוק!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב