דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


טיול לניו יורק אחרי הצבא 

מאת    [ 16/11/2011 ]

מילים במאמר: 397   [ נצפה 2339 פעמים ]

אז הגיע הרגע לו חכית זה לא מעט זמן ועכשיו כל מה שנותר זה להתחיל לתכנון את הטיול הגדול של אחרי השירות הסדיר, יש כאלו שמעדיפים את טיולי התרמילאים המתקיימים בדרך כלל ביעדים כמו דרום אמריקה ומרכז אמריקה, יש כאלו המעדיפים את טיול השאנטי שמציע המזרח הרחוק ביעדים כמו תאילנד, הודו, סין ויש כאלו שמעדיפים לנסוע לראות את העולם הגדול ועל הדרך גם לעשות כסף ובגדול.

לעשות כסף ולטייל בניו יורק

אחד מיעדי התיירות הפופולאריים ביותר בעולם ויחד עם זאת זה שהכי יכול להיות אטרקטיבי מבחינת עבודה בשילוב טיול, זו בלי שום ספק ניו יורק המוכרת לכולם בשמה כ"תפוח הגדול", ולא בגלל שהחנות הכי גדולה של חברת אפל נמצאת בניו יורק סיטי.

ניו יורק היא בירת הסחר העולמית ומרכז העולם, שם ניתן ליהנות מלא מעט אטרקציות ופעילויות שיכולות בלי שום ספק למלא חלל די גדול בטיול של אחרי השירות הסדיר, ויחד עם זאת חשוב לציין שאם כבר הגעת לארה"ב אז למה לא לנסות את מזלך בטיול בעוד כמה יעדים תוססים הנמצאים באזור אמריקה הצפונית, כמו לדוגמא לוס אנג'לס, לאס ווגאס, וושינגטון, יוסטון טקסס ועוד רבים וטובים.

ניו יורק מאז ומעולם הייתה בירת העבודה למהגרים המחפשים עבודה זמנית, כאשר כיום אין ספק שהדבר נהיה קשה יותר מצד הרשויות האמריקאיות שמגבילות באישורי העבודה אותם הם מחלקים ואישורי הויזות הניתנים לצעירים אחרי השירות הצבאי.

עבודה וטיול בניו יורק מתחילים לעשות תכנונים

אז במידה וניו יורק ובארצות הברית בפרט היא הבחירה שלך לטיול הגדול, יש מספר תהליכים שיש לבצע בטרם מגיעים לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ראשית כל יש להתחיל בהוצאת ויזה לארה"ב שאותה ניתן לבצע בצורה עצמאית דרך אתר האינטרנט של שגרירות ארה"ב או לחילופין בעזרת סוכן הנסיעות, במידה ונשללה ממך הזכות לקבל אשרת כניסה, מומלץ להתחיל ולחפש יעד תיירות אחר, במידה והתשובה היא חיובית וקיבלת ויזה כעת יש לחפש באינטרנט את החברות אשר מציעות עשרות העצות עבודה שונות ומגוונות שיכולות להיות מתאימות במיוחד עבורך, ממש כאן חשוב לציין שעבודה ללא אישורים היא לא חוקית ואסורה ולכן, מוטב לקבל את כל המידע אודות הנושא בשגירות ארה"ב ובחברות המתמחות בהשמה לעבודות בחו"ל.

לאחר שיש לך אשרת כניסה ביד ומצאת את העבודה המיוחלת, הגיע הרגע בו צריך לפנות לסוכן הנסיעות בשביל לרכוש טיסה לניו יורק, כי אחרי הכל זהו אמצעי התחבורה האולטימטיבי איתו ניתן להגיע לארצות הברי של אמריקה.

לאחר רכישת כרטיס הטיסה ולאחר שכל הפרטים ההכרחיים בידך, עכשיו רק נותר לחלום בגדול ולהתחיל לתכנון את הטיול בגדול בניו יורק ובארצות הברית בפרט.

שתהיה נסיעה מהנה!

מסדר כהן- המאמרים לך בענף התיירות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב