דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן 

מאת    [ 13/11/2007 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 2988 פעמים ]

 

הדרכים לשיווק ופרסום של עסק לארגון והפעלת אירועי תוכן

בדגש על מינוף עסקים חדשים בתחום

קצת רקע ראשוני

 100% מהעוסקים בתחום אירועי ההפעלה והתוכן בישראל מוגדרים כעסקים קטנים וברובם המכריע
 לא תמצא יותר מ  2-3 עובדים.
מספר העוסקים בענף מונה כאלף עד אלפיים עסקים ובמילים אחרות יש בארץ כ-2000 עד
4000 איש העוסקים ופועלים בתחום.
הענף מתאפיין בתקציבי פרסום ושיווק נמוכים ביותר וסל התקציב הממוצע לפרסום ושיווק עסק
 בענף נע בין 1,000 ל-10,000 שח בשנה.
הענף הינו ענף בעל מחזורי הכנסה נמוכים למדי ובהתאם ההשקעה בפרסום ושיווק.
עסקים הפועלים בתחום מבצעים פעולות שיווק מרחוק וקיימת התאמה מלאה בין ההשקעה בפרסום
ושיווק העסק לבין יכולתו לשרוד או להצליח.
מרבית העסקים פועלים מביתו של בעל העסק או ממשרדים חבויים ואין להם "חלון ראווה" בדמות חנות ברחוב.
שיטות הפרסום הרווחות בענף:

·         פרסום מודעות לוח קטנות במקומונים. (בודדים ולרובם אין נוכחות באינטרנט).

·         פרסום במדריכים מקצועיים כגון: "בידור ובמה" ומגזין "בר/בת מצווה".(מאפיין

    בעיקר עסקים גדולים בתחום או כאלה שעדיין לא הפנימו את עידן האינטרנט).

·         פרסום בדפי זהב (אלה שלא מבינים בשיווק עסקים בתחום הנ"ל)

·         פרסום בפורטלים מקצועיים בענף האירועים (מאפיין בעיקר את העוסקים הרציניים בענף)

·         פרסום בתשלום במנועי חיפוש אינטרנטיים כגון "גוגל" ו"מרלין" .

שיטות שיווק הרווחות בענף:

·         דיוור ישיר:  משלוח מכתבים פרסומיים ללקוחות פוטנציאליים (הכוונה ללקוחות

    מוסדיים,ציבוריים ולא לקוחות פרטיים.)

·         משלוח מיילים פרסומיים.

·         הפצת כתובת אתר אינטרנט.

·         רישום אתר האינטרנט במנועי חיפוש חינמיים.

·         שיווק תכניות,אירועים ותכני פעילות באמצעות מערכות מורכבות כגון:

                גוגל,מרלין ועוד....

·         פעולות מכירה אקטיביות כגון טלמרקטינג (כמעט ואינן קיימות בענף).

  מהו תהליך השיווק והפרסום המיטבי לעסק בראשית דרכו?...

  בדגש על עסקים עם תקציב פרסום ושיווק של עד 10,000 - לשנה.

 שלב1:  רכישת דומיין (שם מתחם) אינטרנט  כ- 100 שח לשנתיים.

שלב 2: הקמת אתר אינטרנט באמצעות "פלטפורמת עשה זאת בעצמך"-
כ  700-1300 שח לשנה.

שלב 3: רישום האתר והפצתו באינדקסי אינטרנט (חינמיים) רלוונטיים.

שלב 4: הרחבת ומילוי האתר בתכנים הכוללים מילות מפתח מרכזיות.

שלב 5: פרסום האתר בפורטל אינטרנט מוביל בתחום  1000-2000  לשנה.

שלב 6: הקמת ופיתוח מאגר ורשימות של לקוחות פוטנציאליים.

שלב 7: פרסום ושיווק תכניות ואירועים באמצעות גוגל כ 500 שח לחודש.

שלב 8 : הפקת פליירים ומשלוח בדיוור ישיר ללקוחות פוטנציאליים כ1000 שח לשנה.

שלב 9: קידום האתר לבד או באמצעות מקדם אתרים כך שיופיע בדף הראשון של גוגל מול ביטויי מפתח מרכזיים.

 

אורי מורג הינו הבעלים של חברת מעגלים חוויות בצוותא ומומחה לאירועי הפעלה ותוכן.
http://www.maagalim-events.co.il
http://hamekadem.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב