דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אולם לבר מצווה 

מאת    [ 14/11/2011 ]

מילים במאמר: 293   [ נצפה 1523 פעמים ]

במסורת היהודית, לטקס זה חשיבות מרובה, כיוון שלפניו, הילד נטול מחויבויות כלפי האדם והאלוהים, ואינו מחויב במצוות של התורה. לאחריו כמובן, הדרישה ממנו למחויבות כלפי אלוהים ומשפחתו גדלה, והוא מתחיל להשתלב באופן פעיל יותר בקיום המצוות.

אדם בוגר, לפי המסורת היהודית הוא נער מעל גיל שלוש עשרה כאשר מדובר גברים, ונערה מעל גיל שתים עשרה כאשר מדובר בנשים. טקס בר המצווה הוא בעל חשיבות רבה עבור הילד, ומרגש עד מאוד עבורו.

היכן נחגוג טקס בר מצווה?

יש חשיבות רבה לבחירת המקום של האירוע. אפשר לבחור בין גן אירועים או אולם אירועים לפי מה שאוהבים יותר. חשוב ללכת ולעשות סבב בין המקומות לראות ולהתרשם, ולטעום ולהרגיש, כך שהבחירה הסופית תהיה מושלמת. בחירה של אולם אירועים משתנה לפי הצרכים הייחודיים של כל חוגג.

יש אולם אירועים שמתאים יותר לאירועים קטנים ויש שמתאים יותר לאירועים גדולים. אם בוחרים באירוע בר מצווה קטן, אזי חשוב לוודא שהאולם אינו גדול מידי. במידה ומדובר באירוע גדול, יש לוודא שהאולם שבוחרים מתאים, ויכול לאכלס את מספר האנשים המוזמנים.

יש ילדים דעתניים אשר רוצים לבחור בעצמם ויש כאלה שלא. בכל מקרה, כדאי לבחור את מקום האירוע יחדיו עם הילד, ולוודא שהוא אכן אוהב את מקום האירוע שלו. חשוב שבחירת אולם אירועים לבר מצווה תספק את הילד והוריו , ותהיה נוחה, נגישה ותואמת את כל המוזמנים.

בר מצווה – מה חשוב?

חגיגת הבר מצווה היא סמלית בלבד. הטקס עצמו נעשה בבית הכנסת כאשר הילד עולה לתורה. סמל נוסף של הטקס הוא הנחת התפילין, אשר יש כאלה שירצו שיהיה כחלק מהאירוע. אם רוצים לשלב דברים נוספים לאירוע מרגש זה, כגון שיר שהילד שר, קטעי ריקוד, מצגת תמונות וכדומה, חשוב לוודא עם בעלי אולם אירועים מראש, שיש להם את כל האביזרים הנדרשים למילוי התוכנית האומנותית.

בין עיר לעיר במרכז השוקק, ישנו כפר קטן שנולד לפני כ-47 שנים. זהו סיפור מרגש בן 5 דורות של מתיישבים,על משפחת עולים צעירה, שהתיישבה בתוךפנינה קסומה והקימה חוות סוסים ומסעדה מפוארת, שברבות השנים אירחה את הברנז`ה התל- אביבית. עם השנים, הילדים והנכדים, החווה שינתה פניה ל-גן אירועים יוקרתי - "קאסה דל סול".גן ו- אולם אירועים הטבול באוירה כפרית והיסטוריה לתפארת. בואו לבקר אותנו... גן אירועים קאסה דל סול




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב