היום יותר חברות מבינות שהן צריכות פתרון מחשוב שיעזור בניהול העסק בכללותו לכן לטכנולוגיה של ERP – ניהול משאבים. בתוכנה מסוג זה המטרה היא תקשורת! מעבר של מידע בין החלקים השונים בחברה ובין החלקים הטכנולוגיים השונים לדוגמא הדואר האלקטרוני וניהול קשרי לקוחות. בחירת התוכנה היא הליך מורכב שדורש מחקר מקדים על התחום, שמעתם על סאפ ועל פריוריטי ועל זום, זה הזמן לבחון אותן. אם נבחר במערכת לא מתאימה לצרכי החברה היא תוכל להאט לנו את הפעילות במקום להאיץ אותנו קדימה. בחברה מסוימת ראיתי שזה קרה כאשר ניסו להטמיע מערכת לניהול קשרי לקוחות שלא התאימה לארגון מבחינת האופציות וממשק הניהול.
המנהל צריך לשאול את עצמו מה הם בדיוק המטרות והיעדים של התוכנה מזה ייגזר אלו מודולים צריך להכניס, ומה הוא סדר החשיבות. בנוסף חייבים להיוועץ עם בעלי התפקידים המרכזיים בחברה משתי סיבות: הראשונה קרוב לוודאי שיהיה להם טיפים ועצות מצוינות, והשנייה זה יעזור בטיפול בהתנגדויות שלהם בשלב מאוחר יותר.
בירור עלויות חייב להיות מפורט, מה היא העלות של החומרה הנדרשת וכמה עולים הרישיונות של התוכנות. בנוסף כדאי לנסות להבין עד מתי תופסת האחריות. בסופו של דבר נבחן את הכלים החדשים שאנחנו מאמצים לפי עלות תועלת. מהו גובה הרווח שלנו מהכנסת השינוי, כמובן שצריך לבחון את זה לאורך זמן ולנטרל משתנים שלא קשורים.
בגלל שמדובר על תהליך מורכב כדאי שיהיה מערך תמיכה שנותן מענה מיידי לכל תקלה או שאלה. לפעמים תמיכה טובה יכולה להיות ההבדל בין תקיעה של הפעילות להיחלצות מהירה.
השקת פריוריטי
פריוריטי יצאה בגרסה חדשה שמביאה מספר שינויים, רוצים שהתוכנה תהיה זמינה בכל סוגי הדפדפנים הקיימים. בייחוד כאשר נתך השוק של פיירפוקס וכרום עולה ביחס לאקספלורר. בנוסף בפריוריטי החדש יש דגש על התאמה לעבודה עם הסלולר, בחברה מבינים שיותר אנשים משתמשים בפלאפונים החכמים ככלי ניהול. סוכני המכירות גם קיבלו הזדמנות לעבוד עם מודולים חדשים בתוך המערכת שמיועדים למכירות מחוץ למשרד ועדכונים.
איל פרומו