דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


Prodware רוכשת את mAXimum ERP - המפיצה הרשמית של Dynamics AX של מיקרוסופט בישראל 

מאת    [ 14/11/2011 ]

מילים במאמר: 412   [ נצפה 2620 פעמים ]


Prodware - המיישמת הגדולה בעולם לפתרונות –Dynamics  של מיקרוסופט רוכשת את חברת mAXimum ERP - פעילות ההפצה, הלוקליזציה והתמיכה הרשמית ל- Dynamics AX של מיקרוסופט בשוק הישראלי – מחברת מטריקס.

 

מערכת  Dynamics AX - מוצר ה ERP של מיקרוסופט, הושקה בישראל לפני כשנתיים, עם לוקליזציה מלאה ועשירה המתאימה לדרישות הרגולטוריות של השוק בישראל. לוקליזציה זו פותחה על ידי   mAXimum ERP.

מאז השקת המערכת בשנת  2009 יותר מ- 30 חברות אימצו את הפתרון הזה, ביניהם – סרגון, טבע נאות, רכס, להט, Random Logic (888), גרפיקה בצלאל, ARI, אמובי, בקרה גבע ועוד. 

 

חברת mAXimum ERP מפעילה את מרכז התמיכה הרשמית לשותפים ואת מרכז ההכשרה למערכת Dynamics AX בישראל ובנוסף  מספקת שירותים מקצועיים ללקוחות  ולשותפים המקומיים.

Prodware - שהפכה עם רכישת Qurius במהלך השנה האחרונה למיישמת הגדולה בעולם בפתרונות ה ERP של מיקרוסופט, היא אחד המיישמים המובילים בשוק הישראלי של מערכות ה- ERP  של מיקרוסופט, זאת תוך הצגה של אסטרטגיית רכישות ומיזוגים ממוקדת גם בשוק הישראלי. רכישת מקסימום הינה חלק מהאסטרטגיה של Prodware בישראל להרחבת הפריסה על מנת להבטיח את המשך צמיחה של AX  Dynamics בישראל.

 

עם רכישת פעילות mAXimum ERP ייהנו שותפי ה- ERP של מיקרוסופט משורה של פרקטיקות ומתודולוגיות יישום המבוססות על ניסיונה העשיר של Prodware ביישום מערכות Dynamics בקרב יותר מ-  1,500לקוחות ב -16 מדינות הנתמכים על ידי קבוצת יישום המונה מאות מומחי  Dynamics AX. mAXimum תמשיך לספק  לשוק הישראלי את הלוקליזציה, התמיכה, ההדרכה והשירות הטובים ביותר ולהרחיב את היצע הפתרונות הורטיקליים לשוק ה-AX Dynamics.

"אנו נלהבים וגאים מאוד ברכישת mAXimum, רכישה המצטרפת להשקעות קודמות שלנו בשוק הישראלי" אמר פיליפ בואזיז, נשיא ומייסד קבוצת Prodware. "רכישת מקסימום הינה חלק מאסטרטגיה בינלאומית של הקבוצה, כיצרני תוכנה, לפעול באמצעות שותפים עסקיים תוך ניצול המומחיות הבינלאומית שלנו ונכסי ה-IP של הקבוצה. אני סמוך ובטוח שערוץ השותפים יצמח וייהנה מהפתרונות הורטיקאליים שלנו, הרפרנסים הבינלאומיים ומאות מומחי ה-AX  של הקבוצה"

 

לדברי גילי רון, סמנכ"ל שיווק ושותפים במטריקס: "לפרודוור ידע וניסיון רב בהובלת פרוייקטי AX מחו"ל, וכן פתרונות ורטיקאליים משלימים, ידע שיוכל לסייע רבות בשוק המקומי כדי להמשיך את הצמיחה ולענות על אתגרי השוק ובכלל זה המשך התמיכה במוצר. פרודוור ביססה את מעמדה בארץ כשותף יישום מוביל והעמיקה השקעותיה בתחום. אנו מאמינים גדולים ב- AX  ובהצלחתו בארץ. מטריקס , פרודוור ומיקרוסופט יעבדו בשיתוף פעולה מלא להצלחת הפעילות בארץ".

 

לדברי רונן אשכנזי, סמנכ"ל, מנהל חטיבת לקוחות, שותפים ופתרונות עסקיים במיקרוסופט ישראל: "מיקרוסופט ישראל מברכת את מטריקס ופרודוור על ביצוע העסקה. מטריקס הובילה, יחד איתנו, באמצעות מקסימום את השקת AX בארץ, עבדה ברמות הגבוהות ביותר עם צוות הפיתוח ברדמונד, כדי להשיק גירסה מותאמת לארץ ולהקים את מערך התמיכה הנדרש. פרודוור הינו בין השותפים המובילים של מיקרוסופט ישראל בתחום ה-AX ובתור שכזה יוכל להמשיך ולהוביל את הפעילות המצליחה של מקסימום."




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב