דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים - מסיבה בריגוש גבוה 

מאת    [ 14/11/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 3004 פעמים ]

בעוד כמה שבועות או חודשים, קצב פעימות הלב של חבר שלכם שצפוי להתחתן יעלה רק במהלך מריבה עם אשתו. אז מה יותר מתאים מחגיגה מסוג אחר – הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים, בשביל לפנק את החבר הטוב כמו שצריך.

אין לנו כוונה לזלזל באלו ש"אקסטרים" מבחינתם במסיבת רווקים זה כשהם מצליחים לערבב קצת וודקה עם עראק, אבל אם אתם לא מאלו, ואם גם אתם מאסתם מהשילוש הקדוש של מסיבות רווקים הכולל- אלכוהול – חשפנית – פלייסטיישן, הגיע הזמן להקפיץ קצת את האדרנלין.

כשחושבים על רעיונות למסיבת רווקים, כמעט לכולם עולה אותה תמונה בראש. אבל זה לא חייב להיות ככה. חתונה היא ריגוש, אז למה לא המסיבה שלפניה? כל מה שגבוה, מהיר, פראי ואפילו טיפה מסוכן יכול לדחוף אתכם אל מסיבת רווקים שתיחקק עמוק בזיכרון. הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים לא חסרות, רק צריך לחשוב "מחוץ לקופסא", והרעיונות כבר יגיעו.

הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים – מסתכלים לפחד בעיניים

כמיטב המסורת, נתחיל מהקל אל הכבד. בטיול אופניים אין ריגוש בהילוך גבוה במשך כל זמן הטיול, אבל בהחלט יש הנאה אקסטרימית מסוימת. עם ירידות תלולות, הרים גבוהים, נופים מרהיבים וטבילות בנחלים קרירים, ההנאה מובטחת והעלות, יחסית, מזערית.

אומגה – אותו חבל אליו צמוד מתלה אותו אתם אוחזים בדרככם המהירה אל הנקודה הבאה – הוא רעיון מגניב נוסף לטיול מסיבות רווקים. אתרים שונים, בעיקר בצפון הארץ, מציעים חווית אומגה מדליקה. תוסיפו לזה קצת ים, ארוחת צהריים, אלכוהול והרי לכם מסיבת רווקים לתפארת.

הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים ניתן למצוא גם באתרים המיועדים לכך. אתרי סנפלינג וטיפוס הרים, למשל, מציעים חבילות למתחתן הצעיר הכוללות טיפוס + הדרכה + ארוחה + אלכוהול + מוסיקה. תוסיפו בעצמכם את מה שעושה לכם שמח, אל תשכחו מצלמה לתיעוד ויאללה, מטפסים.

עוברים לגובה: אתם לא מאלו שמקבלים סחרחורת כשהם עולים על סולם, נכון? מצוין. אז מה דעתכם להטיס טיסן? מארגנים את החבר'ה לטיול מהנה, שבשיאו, כל אחד מהאמיצים עולה על טיסן ומרחף מעל פני המדינה. הפחדנים נשארים על ההר לצלם.

עוד אפשרות של מסיבת רווקים אקסטרימית היא כזאת בגובה 20 אלף רגל. אם גם אתם מאלו שתמיד חלמו לצנוח ממטוס, או שכבר עשיתם זאת ואתם מפנטזים בלילה על הפעם הבאה, אין כמו  לקחת איתכם את כל החברים למסיבה שכזאת לממש את הרעיון.  

ואי אפשר לדבר על אקסטרים בלי להזכיר את אופציית הבנג'י. אין הרבה מה לומר – הקרם דה לה קרם בכל מה שקשור לאקסטרים אמיתי. ריגוש בלתי יאומן, תחושה שאו טו וטו הלב יוצא ממקומו ובורח מההר, והסיפוק האדיר רגע אחרי שזה נגמר. לא לבעלי לב חלש.

אז נכון, הפעלות אקסטרים למסיבת רווקים לא מומלצות לכולם. אבל מי שהולך על זה, באחריות, לא מתחרט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב