דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטרתם של מוצרי פרסום 

מאת    [ 13/11/2011 ]

מילים במאמר: 401   [ נצפה 1874 פעמים ]

 

מוצרי פרסום הם מוצרים נפוצים שכולנו מכירים אותם , מי מאתנו לא קיבל מוצר פרסום כלשהו, בין אם זה גאדג'טים שונים ובין אם זה מגנט למקרר או לוח שנה. בכל מקרה מוצרי פרסום מטרתם להיות אמצעי המקשר בין העסק המפרסם לבין הלקוח הפוטנציאלי ולאפשר חשיפה מקסימאלית של העסק בפני מקסימום לקוחות פוטנציאליים. מוצרי פרסום צריכים להיות גם כאלו שיצליחו להעביר את המסר השיווקי של העסק ואת הערכים של העסק בצורה הטובה ביותר והיעילה ביותר.

יש היום מגוון עצום של מוצרי פרסום, יש חברות שממשיכות להשתמש בשיטות של מוצרי הפרסום המסורתיים שהם הפצת עלונים, חלוקת פליירים, חלוקת כרטיסי ביקור , ועוד.  ויש חברות שמתקדמות למוצרי פרסום חדשניים יותר שמותאמים לעידן הטכנולוגי והממוחשב של ימינו והן מחלקות דיסק און קי, או שהן מחלקות גאדג'טים מתקדמים כמו מחזיקי מפתחות שעליהן אלבום תמונות דיגיטלי של העסק , או שהן מחלקות מסגרת דיגיטלית עם תמונות שונות הקשורות לעסק, כמובן שמוצרי פרסום כאלו קצת יקרים יותר אך הם מקוריים יותר ולכן הם יהיו אטרקטיביים יותר עבור הלקוחות הפוטנציאליים שיפרגנו לעסק על כך שהוא מחלק מוצרי פרסום יוקרתיים וירגישו כאילו העסק מעניק להם חשיבות רבה בכך שהוא מחלק להם מוצרי פרסום מקוריים  ולא סתם איזה פלייר נפוץ ונדוש.

יש מוצרי פרסום שניתנים עם הקמת עסק חדש, שצריך פוש ראשוני וחשיפה בפני קהל היעד של העסק, ויש מוצרי פרסום שמחלקים אותם בעת אירועי קד"מ.                                                                 מוצרי פרסום אפשר להגדיר אותם גם מוצרי קידום מכירות משום שמוצרי פרסום אם הם יעשו את עבודתם הם ישיגו את היעד של קידום מכירות. לכן יש מקרים רבים שבהם חברות רבות קוראות למוצרי פרסום מוצרי קידום מכירות.

איך בוחרים מוצרי פרסום

מוצרי פרסום בהתאם לקהל היעד – אם יש לעסק קהל יעד שהוא נשים כמובן שלא נעניק להן מוצר פרסום גברי כמו מחזיק מפתחות עם כדורגל, ואם יש לנו קהל יעד שרוב רובו עוסק בעיניני כספים כדאי להעניק להם כלי או מכשיר שקשור לעולם הכספים ולא כלי שלא יהיה מתאים עבורם.

מוצרי פרסום צריכים להיות שימושיים – מוצרי פרסום כדאי שיהיו שימושים ופרקטיים ולא יעמדו סתם כך על השולחן , ככל שהם יהיו יותר פרקטיים כך הלקוח שיקבל אותם יוכל לראות את שם העסק המפרסם יום יום כאשר הוא משתמש בהם.

מוצרי פרסום –איזו תועלת תהיה ללקוח מהם – מוצרי פרסום צריכים להיות תועלתיים ולהיות כאלו שניתן להפיק מהם תועלת הקשורה לתחום החברה המפרסמת כך למשל חברת מחשבים תפרסם את עצמה באמצעות דיסק און קי, וחברת לתיקון טלויזיות תפרסם את עצמה באמצעות מתקן לאחסון שלטים.

אני רואה משקל רב לפרטים הקטנים כגדולים




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב