חברת סקרי השוק גרטנר בחרה את מרקדו, ספקית גלובלית של פתרונות וטכנולוגיות חיפוש וסחר למסחר המקוון לאחת "מהחברות בעלות החזון בתחום 'הגישה למידע' לשנת 2007". דו"ח גרטנר, "2007 Imformation Access Magic Quadrant", מציין כי מרקדו נבחרה בעקבות "ביצועיה ויכולתה להשיג את חזונה באופן שלם".
מרקדו, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה, מפתחת פתרונות חיפוש, ניווט אינטואיטיבי
וסחר אלקטרוני לחברות קטנות ובינוניות, רשתות קמעונאיות גדולות מרובות ערוצים וארגוני מסחר B2B. החברה מספקת כיום את פתרונותיה ללמעלה מ- 150 חברות בתחום הקמעונאי באירופה, ארה"ב וקנדה. הפתרונות של מרקדו מספקים ללקוחות המפעילים אתרי מסחר מקוון, בסיס להפעלת מגוון איסטרטגיות סחר כמו גם שליטה ובקרה על אתריהן בלא סיוע של אנשי IT, ומעניקים לקונים באתרים הללו חוויית קניה יוצאת דופן.
"השנה גרטנר מכירה בעובדה שמרקדו ממוקדת במסחר מקוון יותר מכל חברת ניהול גישה למידע", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "המיקוד שלנו מיום הקמת החברה נושא פרי. רבים מלקוחותינו אישרו בגלוי שאחת מהסיבות שהובילו להחלטה לבחור בפתרונות שלנו היא המיקוד במסחר מקוון. אנו גאים בהישג זה שכן הוא מבטא את ההצלחה שאנו חווים".
Magic Quadrant מפורסם ע"י חברת המחקר גרטנר, ומהווה מצגת גראפית לשוק העסקי לאורך תקופת זמן מסויימת. הוא מתאר את הערכות האנליסטים של גרטנר לגבי מידת הצלחתם של ספקי שירותים שונים במגוון תחומים עסקיים, לפי חתכים הנקבעים מראש ע"י גרטנר.
מרקדו, Mercado Software
מרקדו היא ספקית פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני לשוק העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B. מטה החברה, שהוקמה בשנת 1997, ממוקם בקליפורניה ומרכז הפיתוח בהרצליה. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. בין לקוחות מרקדו: Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target B&H, ו- OfficeMax. למידע נוסף: www.mercado.com.
מרקדו, שמרכז הפיתוח שלה ממוקם בהרצליה, מפתחת פתרונות חיפוש, ניווט אינטואיטיבי
וסחר אלקטרוני לחברות קטנות ובינוניות, רשתות קמעונאיות גדולות מרובות ערוצים וארגוני מסחר B2B. החברה מספקת כיום את פתרונותיה ללמעלה מ- 150 חברות בתחום הקמעונאי באירופה, ארה"ב וקנדה. הפתרונות של מרקדו מספקים ללקוחות המפעילים אתרי מסחר מקוון, בסיס להפעלת מגוון איסטרטגיות סחר כמו גם שליטה ובקרה על אתריהן בלא סיוע של אנשי IT, ומעניקים לקונים באתרים הללו חוויית קניה יוצאת דופן.
"השנה גרטנר מכירה בעובדה שמרקדו ממוקדת במסחר מקוון יותר מכל חברת ניהול גישה למידע", אומר עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל. "המיקוד שלנו מיום הקמת החברה נושא פרי. רבים מלקוחותינו אישרו בגלוי שאחת מהסיבות שהובילו להחלטה לבחור בפתרונות שלנו היא המיקוד במסחר מקוון. אנו גאים בהישג זה שכן הוא מבטא את ההצלחה שאנו חווים".
Magic Quadrant מפורסם ע"י חברת המחקר גרטנר, ומהווה מצגת גראפית לשוק העסקי לאורך תקופת זמן מסויימת. הוא מתאר את הערכות האנליסטים של גרטנר לגבי מידת הצלחתם של ספקי שירותים שונים במגוון תחומים עסקיים, לפי חתכים הנקבעים מראש ע"י גרטנר.
מרקדו, Mercado Software
מרקדו היא ספקית פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני לשוק העסקים הקטנים והבינוניים (SMB), חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B. מטה החברה, שהוקמה בשנת 1997, ממוקם בקליפורניה ומרכז הפיתוח בהרצליה. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן. בין לקוחות מרקדו: Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target B&H, ו- OfficeMax. למידע נוסף: www.mercado.com.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
http://www.donitza.co.il
http://www.donitza.co.il