חברת מרקדו, ספקית גלובלית של פתרונות וטכנולוגיות לחיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, וחברת Omniture ספקית מובילה של תוכנות לניהול עסקים ברשת, פיתחו כלי חדש עבור אתרי מכירה ברשת, המאפשר לקמעונאים המקוונים למקסם את יחס ההמרה (conversion rate) באתריהם. יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר. הכלי החדש משלב ניתוחים אנליטיים של הרשת עם פונקציות מסחר, חיפוש וניווט בתוך האתרים.
שיתוף הפעולה בין שתי החברות בא כהמשך לעבודתן המשותפת עבור אתר המכירות של חברת Blacks, אחת הרשתות הגדולות בבריטניה לציוד מטיילים ומחנאות. במסגרת הפרוייקט היתה אחראית מרקדו על מיטוב מנגנוני החיפוש והסחר של האתר, ואילו Omniture סיפקה את הניתוחים האנליטיים של פעילות הגולשים באתר.
לדברי עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל, שילוב הפתרונות של שתי החברות למוצר אחד, יצר כלי המספק מצד אחד תובנות מעמיקות לגבי העסק ומצד שני מאפשר לקבל מקסימיזציה של יחס ההמרה באתר. "באמצעות הכלי החדש יכולים מעתה עסקים המנהלים אתרי מכירות ברשת להיות עם אצבע על דופק העסק, לקבל באופן שוטף מגוון מדדים שונים לגבי התנועה באתר, למשל, של כמות ה"הקלקות", סוגי חיפוש, כמות מכירות, יחסי המרה, הכנסות וכד'. הנתונים האלה משתלבים בקלות במדיניות המכירה דרך הכלים שאנחנו מספקים".
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
Omniture היא ספקית מובילה של תוכנות לייעול עסקי ברשת, המציעה דרך קלה וגמישה לניהול עסקים רב-ערוציים, אונליין ואוףליין מתחילים ללא השקעות יקרות בתשתית האינטרנט. ל-Omniture יותר מ2,200 לקוחות הפזורים ב-75 מדינות.
שיתוף הפעולה בין שתי החברות בא כהמשך לעבודתן המשותפת עבור אתר המכירות של חברת Blacks, אחת הרשתות הגדולות בבריטניה לציוד מטיילים ומחנאות. במסגרת הפרוייקט היתה אחראית מרקדו על מיטוב מנגנוני החיפוש והסחר של האתר, ואילו Omniture סיפקה את הניתוחים האנליטיים של פעילות הגולשים באתר.
לדברי עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל, שילוב הפתרונות של שתי החברות למוצר אחד, יצר כלי המספק מצד אחד תובנות מעמיקות לגבי העסק ומצד שני מאפשר לקבל מקסימיזציה של יחס ההמרה באתר. "באמצעות הכלי החדש יכולים מעתה עסקים המנהלים אתרי מכירות ברשת להיות עם אצבע על דופק העסק, לקבל באופן שוטף מגוון מדדים שונים לגבי התנועה באתר, למשל, של כמות ה"הקלקות", סוגי חיפוש, כמות מכירות, יחסי המרה, הכנסות וכד'. הנתונים האלה משתלבים בקלות במדיניות המכירה דרך הכלים שאנחנו מספקים".
מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.
Omniture היא ספקית מובילה של תוכנות לייעול עסקי ברשת, המציעה דרך קלה וגמישה לניהול עסקים רב-ערוציים, אונליין ואוףליין מתחילים ללא השקעות יקרות בתשתית האינטרנט. ל-Omniture יותר מ2,200 לקוחות הפזורים ב-75 מדינות.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.
http://www.donitza.co.il
http://www.donitza.co.il