דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מרקדו הישראלית ו-Omniture משיקות כלי חדש לאתרי המכירות המגדיל משמעותית את יחס ההמרה 

מאת    [ 12/11/2007 ]

מילים במאמר: 296   [ נצפה 2377 פעמים ]

חברת מרקדו, ספקית גלובלית של פתרונות וטכנולוגיות לחיפוש מידע וסחר למסחר המקוון, וחברת Omniture ספקית מובילה של תוכנות לניהול עסקים ברשת, פיתחו כלי חדש עבור אתרי מכירה ברשת, המאפשר לקמעונאים המקוונים למקסם את יחס ההמרה (conversion rate) באתריהם. יחס ההמרה מהווה מדד לכמות הלקוחות שביצעו רכישה בפועל של מוצר ברשת מתוך כמות סה"כ המבקרים/גולשים אשר נחשפו אל המוצר. הכלי החדש משלב ניתוחים אנליטיים של הרשת עם פונקציות מסחר, חיפוש וניווט בתוך האתרים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות בא כהמשך לעבודתן המשותפת עבור אתר המכירות של חברת Blacks, אחת הרשתות הגדולות בבריטניה לציוד מטיילים ומחנאות. במסגרת הפרוייקט היתה אחראית מרקדו על מיטוב מנגנוני החיפוש והסחר של האתר, ואילו Omniture סיפקה את הניתוחים האנליטיים של פעילות הגולשים באתר.

לדברי עמוס פלג, מנכ"ל מרקדו ישראל, שילוב הפתרונות של שתי החברות למוצר אחד, יצר כלי המספק מצד אחד תובנות מעמיקות לגבי העסק ומצד שני מאפשר לקבל מקסימיזציה של יחס ההמרה באתר. "באמצעות הכלי החדש יכולים מעתה עסקים המנהלים אתרי מכירות ברשת להיות עם אצבע על דופק העסק, לקבל באופן שוטף מגוון מדדים שונים לגבי התנועה באתר, למשל, של כמות ה"הקלקות", סוגי חיפוש, כמות מכירות, יחסי המרה, הכנסות וכד'. הנתונים האלה משתלבים בקלות במדיניות המכירה דרך הכלים שאנחנו מספקים".

מרקדו מספקת פתרונות חיפוש ומסחר אלקטרוני ליותר מ-150 חברות קמעונאיות רב-ערוציות וגופי מסחר B2B, בינהן Sears, Macy's,?GUESS, Williams-Sonoma ,Target , B&H, ו- OfficeMax. הפתרונות של מרקדו מכוונים לשיפור חווית הקניה של הגולשים באתרי מסחר מקוון ובמקביל נותנים כלי ניהול ומידע בזמן אמת למנהלי האתרים, המאפשרים תכנון ויישום אסטרטגיות מסחר. חברות ואתרי מסחר אלקטרוניים יכולים באמצעות השימוש בפתרונות של מרקדו להגדיל את נתח הרווחים שלהם באופן מהיר ולשמר את לקוחותיהם לאורך זמן.

Omniture היא ספקית מובילה של תוכנות לייעול עסקי ברשת, המציעה דרך קלה וגמישה לניהול עסקים רב-ערוציים, אונליין ואוףליין מתחילים ללא השקעות יקרות בתשתית האינטרנט. ל-Omniture יותר מ2,200 לקוחות הפזורים ב-75 מדינות.
לאחר קרוב ל- 20 שנות נסיון בעסקי העיתונות הישראלית (כעורך חדשות ומגזינים) ועם רקע מוצק בתחום התקשורת השיווקית לחברת היי-טק רב-לאומית, הקים נחום דוניצה בשנת 1995 את "דוניצה תקשורת שיווקית - DMC", חברה שתספק שירותי קשרי עיתונות ויחסי ציבור לחברות מתחומים כלכליים שונים - עם התמחות בתחומי ההייטק והביומד. המשרד, הנחשב לאחד המובילים בתחומו, נבנה על בסיס גישה ייחודית לתחום יחסי הציבור, תוך שילוב הייעוץ האסטרטגי עם ההוצאה לפועל הטקטית ומשרת כיום כמה מהגופים היותר גדולים בתחום ההייטק במשק הישראלי.

http://www.donitza.co.il



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב