דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מכונה להכנת קפה למשרד- באיזה סוג לבחור 

מאת    [ 12/11/2011 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 1944 פעמים ]

התחושה המרגיעה של קפה אספרסו איכותי, הטעם המעודן, תחושת הרעננות המיידית, כיום אין צורך עוד לרוץ לבתי קפה כאשר במשרדים עצמם ישנן מכונות אספרסו למשרד. הכל בהישג יד, בזמינות מיידית, והאיכות בדיוק כמו אצל המקצוענים. מכונת קפה למשרד תשדרג את האווירה הכללית, תעניק רגיעה, ותחסוך הוצאות לעובדים.

אך כעת נשאלת השאלה באיזו מכונת אספרסו לבחור? הרי ישנו מבחר עצום של מכונות אספרסו למשרד, שיטות הכנה שונות, חומרי גלם שונים, מה הכי מתאים לכם? האיכותי ביותר? היעיל ביותר?

ישנם מספר פרמטרים המשפיעים על איכות האספרסו, בין השאר פולי הקפה, טריותם, איכותם, צורת הטחינה, האם מדובר בפולי קפה טריים ושלמים, האם טחונים, האם מאוחסנים מראש בקפסולות או בפדים? איכות טחינתם בפועל, איכות מי השתייה המעורבים בהליך יצירת הקפה, איכות המכונה עצמה וניקיונה.

אם איכות חשובה בעיניכם ואתם אוהבים להתעסק עם הליך הכנת קפה אספרסו כמו בימים עברו מומלץ לרכוש מכונות אספרסו למשרד ידניות. מכונות אלו אינן מתאימות למשרדים גדולים, ולעובדים רבים אלא רק לקהל מצומצם ביותר. הליך ההכנה אינו פשוט ודורש ידע והבנה. אתם שולטים ממש על כל אספקט בהליך הכנת האספרסו, החל מלחץ המים, כמות אבקת הקפה, משך זמן ההכנה ועוד. אמנם מדובר במכשיר כובש מבחינה חיצונית אך בנוגע ליעילות ומהירות זו כבר שאלה אחרת. מדובר יותר בצעצוע לעשירים מאשר מוצר פרקטי ולכן מומלץ לוותר על מתקנים אלו מראש כאשר מדובר בהכנת קפה למשרד.

שלב הביניים במכונות להכנת אספרסו למשרד הינו כמובן מכונות חצי אוטומאטיות להכנת קפה למשרד. מדובר ביצורי כלאים המאפשרים שליטה מינימאלית בהליך ההכנה. אתם קובעים את כמות המים והקפה, ובכך בעצם משפיעים על הטעם. מכונות אלו זולות יחסית בהשוואה למכונות ידניות ובוודאי ביחס למכונות אוטומאטיות. מכונות אלו יצרו את הלחץ הנדרש בכוחות עצמן וכן את חימום המים המשמשים בהליך ההכנה.

ולסיום ישנן מכונות אוטומאטיות שבהן הכל נעשה בלחיצת כפתור פשוטה וקלה, טחינת הקפה, כמות המים המדויקת, לחץ המים ועוד. אתם לא צריכים לדאוג לכלום, אך התענוג בעד זה עולה סכום לא קטן. עם זאת מכונות אוטומאטיות אלו אינן מצריכות כל ידע וניסיון קודם בהכנת קפה למשרד, הפעלת כוח וכו', לחיצה על כפתור ומוכן לכם ספל קפה איכותי במהירות הבזק, וכן גם לא צריך לדאוג לניקיון, הכל נשאר נקי ונוצץ כחדש.

לאחר שבחרתם את סוג המכונה להכנת קפה אספרסו הרצויה עבורכם הגיע הזמן לבחור את הסוג עצמו, האם מדובר בפולי קפה טריים, טחונים, קפסולות או פודים. כאשר בחירה זו תשפיע כמובן על עלות המוצרים. פולי קפה וקפה טחון נחשבים למוצרים הזולים והאיכותיים ביותר, כל עוד אתם שומרים על טריות המצרכים מפני לחות ואוויר.

כמו כן מדובר במגוון עשיר המאפשר לכם לבחור ולהתאים את תערובת הקפה לטעמכם האישי. קפסולות נחשבות אף הן לאיכותיות במיוחד, היות והן עמידות לפגעי האוויר והזמן, תערובת הקפה נשמרת בואקום ונשמרת לתקופת זמן ארוכה. כמו כן מדובר במגוון רחב של טעמים ועוצמות. הכל בהתאם לטעמכם האישי. ולסיום ישנה האופציה של פודים, אשר בדומה לתיונים מכילים אבקת קפה במקום תה.

רם לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב