דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המסר שמאחורי מתנות מקוריות לצוות העובדים 

מאת    [ 11/11/2011 ]

מילים במאמר: 472   [ נצפה 3248 פעמים ]

המסר שמאחורי מתנות מקוריות לצוות העובדים

מתנות לצוות העובדים חשובות מאוד בבניית יחסי העובד והמעביד, הן תורמות באופן משמעותי לגיבוש הצוות, למוטיבציה ולביטחון העובדים בעשייתם.

על כן, ברוב מקומות העבודה בחגים ומועדים נוהגים לתת לעובדים שי לחג. לרוב מתנות הצוות אינן מתנות מקוריות כלל אלא דבר שגרתי לחלוטין כמו  אגרטל, סט כוסות ליין או חבילת שי "מפנקת".

גם מתנה שגרתית לחלוטין יכולה להספיק על מנת לפרגן לעובדים ולהעלות את מרצם. אך לעיתים קרובות מתנות צוות שלא הושקעה בהן שום מחשבה מעמיקה וחדשנית גורמות לצוות תחושה של שעמום וקרירות מצד המעסיק.

לכן בחירה של מתנות מקוריות לצוות העובדים היא חשובה מאוד ועשויה להפיח רוח חיים חדשה בכל צוות עובדים.

בבחירת מתנות מקוריות לצוות רצוי להסתכל תחילה מהו המסר אותו אנחנו מעוניינים לשדר דרך מתנה זו? האם הדבר הכי חשוב כעת הוא גיבוש? האם חשוב לשדר יחס אישי לכל עובד?  אולי אנחנו מעוניינים לייצר אוירה של סמכותיות ורשמיות? או שדווקא הומור וקלילות?

השקיעו בכך מחשבה עמוקה, מתנות מקוריות כמו גם ההתנהגות היומיומית של המעסיק, הנהלים והתקנות ואפילו קביעת מועדים לישיבות צוות יש בהן כדי לשדר מסר לעובדים. היו בטוחים כי העובדים תמיד רגישים מספיק כדי לקלוט ולפרש אותו.

הרי כמה רעיונות עבור מתנות מקוריות שישאירו את הצוות העובדים שלכם חי, מגובש ושמח.

מתנות מקוריות לצוות העובדים עם יחס אישי:

יש כמה דרכים לתת מתנות מקוריות לצוות העובדים שיש בהן מסר משמעותי ליחס אישי וקרבה. אם ברצונכם להראות לכל אחד ואחת מהצוות שאתם רוכשים כבוד וקרבה כלפיו, הרשו לעצמכם להקדיש השקעה מרובה בבחירת מתנות מקוריות. בחרו לכל עובד מתנה שמתאימה לו. אם בחרתם לקנות ספר למשל... בחרו את הספר שמתאים לכל עובד. כמובן שמתנה מסוג זה יכולה להתאפשר רק בעסקים קטנים יחסית אלא אם כן תוכלו לתת הוראה לכל אחד מראשי הצוותים לפעול בדיוק כך. בצורה זו כל עובד ירגיש כי המתנה נבחרה במיוחד בשבילו, הוא ירגיש שהוא אינו עוד אלמוני בתוך חברה מרובת עובדים.

אם ברצונכם לשדר מסר של קרבה ויחס אישי בין חברי הצוות עצמם, תוכלו לשלוח את העובדים למשימה מהנה.  כל אחד מהעובדים יקבל סכום מסוים על מנת לרכוש מתנה לחבר צוות אחר. הצוות יצטרך לשקיעה מחשבה מעמיקה ולפעול להיכרות גדולה יותר בין עובד לעובד. המסר יהיה ברור ללא ספק, השאיפה ליחס אישי וקרבה בין העובדים תגדל וכל אחד מהעובדים יקבל מתנות מקוריות משלו.

מתנות מקוריות לגיבוש הצוות:

 במידה ועיקר עניינכם הוא לפעול לגיבוש הצוות יחדיו, כקבוצה הפועלת למטרה אחת. כמובן שהמתנה האידאלית תהיה חוויה משותפת יוצאת דופן. חשוב  לשמור על החוויות שבחרתם לערוך כמתנות מקוריות ולא כימי כייף שיגרתים לגיבוש הצוות (שמהם בדרך כלל העובדים מעוניינים "להשתמט") החוויה צריכה להיות מושקעת ומלאה בפינוקים, כמו שייט ביאכטה בו תהיה ההזדמנות לעובדים להתגבש ולהכיר וגם לקבל רגעים פרטיים של כייף ושל חופש לעצמם.

אנו ביאכטות גלי נעמה מארגנים טיולי שייט לקבוצות וארגונים גם בארץ וגם בחו"ל, אתם מוזמנים להתקשר אלנו לקבלת יעוץ והסבר על מתנות מקוריות בסגנון טיולי שייט ביאכטות מפוארות לעובדים שלכם.

 

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב