דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות דירה - התחלה חדשה בלי הכאב ראש 

מאת    [ 11/11/2011 ]

מילים במאמר: 373   [ נצפה 1730 פעמים ]

הובלת דירה

עבור צעירים, מעבר דירה הינו צעד משמעותי ומכונן המקדם אותם אל עבר חיים עצמאיים ובוגרים יותר, לפחות כשיוצאים מבית ההורים בפעם הראשונה. גם עבור אנשים שכבר חוו מספר דירות בחייהם, מעבר דירה מהווה דף חדש והתחלה חדשה והרי ידוע שהתחדשות היא תמיד דבר מבורך. תהליך המעבר יכול להיות חלק ופשוט אך מספיקה תקלה אחת קטנה בשביל שכל הפרוצדורה תהפוך מסורבלת ולא נעימה. הדבר תלוי בעיקר בשאלה איזו חברת הובלות בוחרים, אם בכלל. הובלת דירה עשויה להיתפס כעניין פשוט אבל היא מצריכה חשיבה ותכנון, ניסיון וכמובן היערכות לוגיסטית מתאימה ולכן אין להקל ראש בנושא.

שירותי הובלות

מגוון ספקי ההובלות הקיים כיום בשוק הינו רחב מאוד ונע בין אנשים פרטיים עם טנדר ועד לחברות הובלות גדולות עם צי רכבים שלם. השאלה היא מהם בדיוק הצרכים שלכם וכמובן גם מהו התקציב, אם כי לעיתים עדיף להשקיע עוד קצת כסף עבור תמורה מספקת מאשר לחסוך כמה שקלים ולשלם אותם בעוגמת נפש בתהליך הובלת דירה. אם קיבלתם המלצות כלשהן ממכרים, כדאי להקשיב להן ולבחור בחברה ממנה אנשים יצאו מרוצים, שהרי אין עדות טובה יותר מניסיון אישי. אם בחרתם לבצע הובלת דירה באופן עצמאי בעזרתם של חברים ואתם זקוקים רק להובלה של פריט בודד, שווה לשכור שירותי הובלות ולא לנסות בעצמכם, על מנת שלא לגרום נזק לכם או לרכוש.

עלויות הובלת דירה

בנוגע לתמחור הובלות ישנם מספר קריטריונים על פיהם נקבעת עלות השירות. ראשית, היקף ההובלה: קיים הבדל כמובן בין הובלת דירה שלמה לבין הובלה קטנה של פריט בודד. שנית, ככל שמרחק ההובלה גדול יותר כך עולה המחיר. קריטריון נוסף הוא תנאי השטח: באזורי מגורים צפופים, גבוהים או ללא מעלית לעיתים יש קושי בנגישות ובמקרים כאלה יש לבצע הובלות עם מנוף , המאפשרות להעביר פריט ממשאית ההובלה היישר לדירת הלקוח. הובלות עם מנוף מתומחרות לפי שעת שימוש במנוף ולפי גובה קומת הדירה. קיימים פרמטרים נוספים במחירון אך אלו העיקריים שביניהם.

שירותי חברה או אדם פרטי?

בכל מקרה, התעקשו תמיד לקבל הצעת מחיר רק אחרי שנותן השירות בחן את מאפייני ההובלה ודרשו ממנו להתחייב אליה. בדרך כלל עדיף לשכור שירותי הובלות מחברה ולא מאדם פרטי, כיוון שמדובר בגורם יותר מהימן, מחויב ובעל מוניטין. בנוסף, חברות הובלות שעובדות גם עם מוסדות ציבוריים וחברות גדולות יכולות להרשות לעצמן להתגמש עם לקוחות פרטיים ולכן יוכלו לבוא לקראתכם יותר במחיר הובלת דירה ועדיין לתת שירות מסור ומקצועי.

 

 

אילן הובלות ידועה כבר למעלה מ-20 שנה כחברה המובילה והחזקה ביותר בשירותי הובלות בארץ ,
חברת "אילן הובלות" מתמחה בכל סוגי שרותי ההובלה המתקדמים וגם מספקת שירותי הובלת דירות ללקוחות פרטיים, הובלות משרדים ועסקים ללקוחות מוסדיים או עסקיים וכן גם מספקת הובלות קטנות,הובלות עם מנוף , הובלת סטודנטים והובלות פריטים מיוחדים לכל יעד ועיר במדינת ישראל.


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב