דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


התקנת גדרות עץ לחצר 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2606 פעמים ]

בבתים פרטיים בעיר או במושב, בונים גדרות עץ המקיפות את הגינה. הגדרות משמשות להפרדת הבית מבתים סמוכים והן פריט עיצובי ופרקטי גם יחד. התקנת גדרות עץ לחצר צריכה להתבצע על ידי אנשי מקצוע מיומנים שיתכננו את הגדר מבחינת סוג העץ, הגודל והעיצוב.

עיצוב הגדר – על ידי חברה מקצועית
עיצוב הגדר נערך בצורה מיומנת באמצעות החברה שאת שירותיה שכרתם. חברה מקצועית מייעצת ללקוחות ומתקינה את הגדר המתאימה לטעמם ותקציבם. העץ ממנו בנויה הגדר חייב להיות עמיד בפני לחות ופגיעות והוא חייב לעבור חיטוי למניעת חדירה של מזיקים. לשמירת המראה של הגדר צריך למרוח אותה עם שכבת שמן פעם בשנה.גדרות עץ לגינה קיימות בשלל עיצובם, עם שילוב של אלמנטים שונים, חומרים כמו אבן ,מתכת ועוד. גדרות בכל מיני מרקמים, עם קורות אנכיות, אופקיות או אלכסוניות. ישנן גדרות בעלות רשתות, לוחות החתוכים בצורות וגדלים שונים וכו'. הגדר צריכה להיות באותו קו עיצובי וגוונים כמו הפרגולה והדק למראה הרמוני של החצר.

גדר הבנויה מהעץ שהוא טבעי, בגוונים חומים וכפריים, מתמזגת בצורה מושלמת עם המראה הגינה, העצים והשיחים. גדר עץ היא לא מאיימת וקרה כמו גדר מאלומיניום ומחירה נמוך. התקנת גדר עץ הינה מהירה ואחזקתה פשוטה ביותר. העצים המשמשים לגדר הם איפאה, טיק וכו'. עצים אלה הינם חזקים ונשמרים למשך שנים רבות. המראה המרשים של הגדר משדרג את הבית ויוצר רושם ראשוני מדהים.

כיצד מתקינים גדרות לחצר
להתקנת גדרות עץ לחצר מומלץ  לבחור חברה מנוסה בתחום עבודות ועיצוב בעץ שתתקין לכם גדר חזקה וייצוגית המותאמת לעיצוב  הגינה. מומלץ לבצע את ההזמנה אצל אותה חברה לשמירה על קו אחיד ולסיום מהיר של כל העבודות בעץ במקביל. החברה מעניקה לכם אחריות על ההתקנות ומכיוון שאתם מזמינים הכול דרכה, תוכלו להשיג אותן בעלות משתלמת.

הצוות של החברה מכין ללקוחות שרטוטים ותוכניות של הגדר. הצוות של העובדים מסייע לכם לבחור את העץ שמוצא חן בעיניהם ומתאים לבניית הגדר ומסביר לגבי תהליך התקנת הגדר ואחזקתה. תכנון גדר העץ מתבצע יחד עם הלקוח ולפי שיקולים שהם הסיבה להקמת הגדר כמו: פרטיות, מניעת רעש מהרחוב, למניעת כניסת בעלי חיים ועוד.
בשלב הראשון עורכים מבצעים מדידות לקביעת גובה הגדר, אורכה  ורוחבה. בשלב ההתקנה חופרים בורות בקרקע בהם תוקעים את עמודי הגדר. לחיזוק העמודים יוצקים בטון, כדי שהם יישארו יציבים. אפשר להתקין גדר מעל חומת אבן כאשר מחברים אותם באמצעות פלטות ברזל.

יתרונות גדרות עץ בחצר
בגדרות קיים מגוון רחב של אפשרויות עיצוב בעץ כולל צבעים, צורות, חומרים ומידות. התקנת הגדר מתבצעת בהתאם לטעם והתקציב של הלקוח.

תחזוקה של גדרות לחצר
לפני שצובעים את הגדר צריך להסיר ממנה לכלוך ואבק ולשטוף אותה עם צינור. מים ולאחרהמתנה של 24 שעות אפשר לשייף אותה ולמרוח עליה שמן מיוחד.  טיפול זה מתבצע רק פעם בשנה והגדר נראית כחדשה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב