דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כספות לבית ולמשרד 

מאת    [ 10/11/2011 ]

מילים במאמר: 454   [ נצפה 2305 פעמים ]

כספות נועדו לשמירת חפצי ערך, כסף ומסמכים חשובים בבית, בבנקים, בתי מלון, בתי נשק ועוד. כשרוכשים כספת מומלץ לבצע בדיקה לגבי תו תקן ישראלי ובינלאומי ובעלת אישורים של המשטרה, משרד הביטחון וחברת הביטוח. כספת ברמה גבוהה תשמור על כל מה שחשוב לכם מגנבים, שריפות והצפות.

כיצד בנויה הכספת?
כספות בנויות מתיבת חלולה בה מאפסנים את החפצים או המסמכים יקרי הערך. גוף הכספת מורכב לרוב מחומר חזק דוגמת ברזל. דלת הכספת מכילה  את המנעול ויכולה להיות בעוביים שונים בהתאם למטרת שימושה. המנעול של הכספת יכול להיות מכאני, חשמלי, ביומטרי או דיגיטאלי ויש כספות עם קומבינציה של כמה סוגי נעילה.קיימות כספות בעלות מערכת אזעקה משוכללת להתרעה בפני פריצה. רק מנעולן יוכל לפרוץ ואפילו אולי.

כיצד קונים כספת איכותית
צריך לוודא  אם הכספת נושאת תו תקן  UL הנחשב לתקן מחמיר ביותר הבודק את עמידותן בנפילות, חום וכו'.מנעול הכספת צריך להיות מכוסה כדי שלא ניתן יהיה לפרוץ אותו. הדלת של הכספת חייבת להיות  שקועה ולא באותו הקו של מסגרת הכספת החיצונית. עובי הדפנות חייב להיות לפחות 5 מ"מ. מומלץ לקנות כספת מחברה בעלת מוניטין וניסיון שתתקין לכם את הכספת בצורה נכונה ותספק לכם אחריות עליה.

כספת לבית ולמשרד
כספות לבית ולמשרד נועדו עבור תכשיטים יקרים, דרכונים, חוזה חשוב, מזומנים, שטרי מכר וכו'. כיום ישנן כספות המיוצרות בטכנולוגיה מתקדמת עם ויכולת מיגון גבוהה. הכספת עשויה פלדה עם דופן ודלת עבים וכוללת פלדת שריון החוצצת בין המנעול למנגנון. בריחי הפלדה הננעצים במשקוף ולא ניתן לקדוח בהם, לנסר אותם או להלום בהם באמצעות פטיש. הכספת כוללת מדפים, מסך תצוגה המואר בחושך ומנגנון השהייה. לכספות ניתנים מפתחות גיבוי והפעלתן היא באמצעות הכנסת קוד או באמצעות כרטיס.

כספות חסינות אש
כספות חסינות אש שומרות על ניירת ומדיה דיגיטאלית בבית או במדרש ומגינות מפני שריפה, הצפה ולחות. כספות אלה מורכבות מפלדה בתוספת של מילוי החסין בפני אש. הכספות האלה עמידות בפני  טמפרטורה של כתשע מאות עד אלף מעלות חום מעל לשעתיים.

כספות להגנה על מחשבים
כספות לעסק ולבית כוללות כספות למחשבים והן מתאימות לרוב סוגי המחשבים. כספות אלה הינן קלות לתפעול ומצוידות במנעול מולטילוק עם אפשרות נעילה חשמלית או על ידי כרטיס. אפשר להוסיף כבל מפלדה כדי לנעול את המארז.

כספות למדיה דיגיטאלית
כספות המורכבות משני גופים מפלדה ובניהם חומר יצוק חסין אש. הכספת כוללת תא ביטחון אליו מכניסים את הדיסקטים אשר מוגן באמצעות עוד דלת.

כספות אלקטרוניות
כספות בנויות עם מנגנון אלקטרוני בעל חיישנים והפעלתן היא באמצעות כרטיס חכם ובו קוד הכספת. שיטה אחרת לפתוח אותן היא באמצעות מפתח מיוחד המזוהה בדרך אלקטרונית.

מתי צריך שירותי פריצה?
כאשר לא מצליחים לפתוח את המנעול צריך לפנות אל  חברות המספקות שירותי פריצה עבור הכספת. החברות מעסיקות  מנעולן מוסמך בעל ציוד מתקדם שיפרוץ את הכספת בלי לפגוע בה ובזריזות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב