דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בדק בית והמכשור המשמש בתהליך 

מאת    [ 09/11/2011 ]

מילים במאמר: 480   [ נצפה 2332 פעמים ]

מהו מכשור לבדק בית?

בדק בית הינו תהליך של בדיקה מקיפה של איכות הבית, לפני החלטה על רכישתו, על מנת לבדוק לעומק את מצב הבית מבחינת איכות הבניה, עמידות הבית בפני נזקים שונים כמו רטיבות, לחות ונזקי מזג אויר שונים, עמידות הבניה בפני רעידות אדמה, שקיעת קרקע ועוד, אינסטלציה,מצב הצנרות, עמידות הבית בפני רטיבות ונזילות, דליפות, איכות החיווט ומצב החשמל בבית, ועוד. תהליך זה נעשה על ידי אנשי מקצוע המתמחים בתחום ולא יכול להתבצע בצורה איכותית על ידי מישהו שאינו מוסמך לכך, מכיוון שליקויים רבים אינם נראים ולא ניתן לאתר אותם בלי מכשור לבדק בית ייעודי ומתקדם. מכשור לבדק בית כולל סוגים רבים של מכשירים טכנולוגיים מתקדמים לבדיקות הליקויים השונים:


    • מצלה תרמית ומצלמת צנרת- מכשור לבדק בית כולל ראשית לכל מצלמה אופטית קטנה אך משוכללת ביותר הפועלת בטכנולוגיית גלי אינפרא אדום. המצלמה התרמית מיועדת לאתר ליקויים בצנרת, כגון פתחים זעירים, דליפות בצנרת ועוד, ולהצביע על מיקומם המדויק בתוך הצנרת. כך יכולה המצלמה לאתר ליקויים רבים שאינם גלויים לעין, כמו חלק רעוע בצינור, ועוד. המצלמה התרמית יכולה להיכנס לכל חלקי מערכת המים והביוב, מבלי הצורך להרים מרצפות, לקדוח בקירות ולגרום לנזקים למבנה, ללכלוך ולעבודה מיותרת. הסריקה באמצעות מצלמה תרמית נעשית לאחר הזרמת מים חמים לצנרת, מכיוון שהמצלמה הינה רגישה להבדלי טמפרטורה מזעריים, לאחר התחממות הצנרת המצלמה יכולה למפות פגמים המערכת המים שבאים לידי ביטוי בהפרשי טמפרטורה קלים. שימוש נוסף של המצלמה התרמית היא בבדיקת מערכת חימום תת רצפתית.
    • מכשירים מונחי לייזר- השימוש במכשירים מונחי לייזר כמכשור לבדק בית מאפשר מדידות מדויקות ואמינות ביותר של מרחקים, זוויות וגבהים מבלי חשש לסטיות קלות הנגרמות בעקבות מדידות אנושיות. בין המכשירים מבוססי הלייזר ניתן למצוא פלס לייזר ומכשירי לייזר המשמים למדידה של מרחקים בדיוק ברמת המילימטר.

 

שימוש במכשור לבדק בית

 

המכשור לבדק בית כולל מכשירים הדורשים מיומנויות רבות וניסיון, ומיועדים לאנשים שהם בעלי מקצוע, ומומחים באיתור ליקויי בניה, כלומר מהנדסי בדק בית מוסמכים ומיומנים. מהנדס בדק בית יידע להבין איך עובד המכשור לבדק בית ואיך לתפעל אותו בצורה יעילה, וכמובן, יוכל להסביר לכם על ההשלכות של התוצאות והמדידות, מידת החומרה של ליקויים שונים, ואופציות לתיקון ולמניעת בעיות. מכשור לבדק בית הינו מכשור מתקדם ביותר העושה שימוש בטכנולוגיות רבות ורגישות ושימוש לא נכון בו יכול לגרום לנזקים, לכן אין לנסות לעשות בדיקות ליקויים שונות על דעת עצמכם, על אחת כמה וכמה לא בשימוש במכשור שאינכם בטוחים איך לתפעל אותו, על מנת לא לגרום לנזקים.

 

חשיבות איכות מכשור לבדק בית

 

חשיבות האיכות של המכשור לבדק בית הינה גבוהה ביותר, מכשור לבדק בית חדיש ומתקדם יותר ייתן תוצאות מדויקות יותר, יעלה על ליקויים שמכשור ישן יותר יפספס, והינו הכרחי על מנת לבצע בדק בית מקיף ואמין. כשאתם בוחרים מהנדס לביצוע הבדיקות וודאו כי מדובר במהנדס מנוסה ואמין, מקצועי וישר, ושיש ברשותו מכשור לבדק בית ברמה הגבוהה ביותר וכי הוא מבין איך לעבוד איתו בצורה יעילה ונכונה.

 

בדק בית פריזמה היא חברת בדק בית מן הידועות והמובילות בישראל לביצוע ביקורת מבנים ואיתור ליקויי בניה. הצוות ואנשי המקצוע המובילים של פריזמה בעלי מוניטין וניסיון מקצועי של עשרות שנים בענף הבניה. שירותי הבדיקות של החברה מגוונים: בדק בית במבני ציבור, בתי עסק, בדיקת דירה, בדיקות בתים פרטיים וכן בניינים משותפים.


www.prizma-peles.com  טל. 1-700-706-001 מענה 24 שעות ביממה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב